Anne Grete Rugland Husebye

Autorisasjon (1991)

Lura Legesenter AS Telefonnummer51 70 74 7051 70 74 ...
Luramyrveien 19 4313 Sandnes
Anne Grete Rugland Husebye er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Anne Grete Rugland Husebye

Veldig fornøyd

Har i over 6 år blitt fulgt opp av Husebye og har alltid følt meg godt ivaretatt. Hun henviser videre, tester og finner ut hva som er problemet. Jeg har flyttet og har nå en halvtimes kjøretid for å komme til henne, men har aldri vurdert å bytte lege.

Tar pasienten på alvor

Vi er en familie som sjelden går til lege. Men de få gangene vi har behov for medisinsk hjelp blir vi alltid lyttet til; vi får de medisinene vi trenger og blir henvist spesialist ved behov. Trygt å ha henne som familiens fastlege.

Lytter og tar meg alvorlig

God fastlege som jeg har hatt i mange år. Har tillit til henne. Hun finner ut av ting, eventuelt henviser til spesialist. Skjønner ikke at hun har fått så mange negative kommentarer...

Dyktig lege

Dyktig lege enkelt og greit! Er meget forståelsesfull og evner å sette seg inn i pasientens situasjon.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Husebye som fastlege i nærmere 25 år, og selv om jeg har flyttet et stykke unna har jeg ikke vurdert å bytte.
Hun har alltid vært veldig forståelsesfull, og tatt seg tid til å høre på meg.
Jeg ble gravid som svært ung, og jeg opplevde det som trygt å ha henne som lege i den perioden hvor jeg var veldig usikker på situasjonen jeg var i.
Jeg har alltid fått hjelp når jeg har vært hos henne, og hun har tatt meg på alvor. Om hun ikke kan hjelpe selv, er hun flink til å henvise videre.
Sykemelding har heller aldri vært noe problem når det har vært nødvendig, selv om hun er opptatt av at man jobber det evnen tilsier man klarer.

Det jeg derimot ikke er like fornøyd med er resepsjonen. Det er ofte problemer med sentralbordet, og vanskelig å komme i kontakt med dem. Ventetiden er ofte svært lang, og når telefonen blir besvart har jeg noen ganger følt de som svarer er litt "sure". Dette har bedret seg den senere tid.