Hege Høivik

1991

Hege Høivik er en av 107 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Hege Høivik

Uprofesjonell lege

Opplevde uprofesjonell oppførsel, da hun og hennes kollega snakket om meg bak min rygg. Jeg sto bak dem og hørte flere uttalelser som var veldig støtende. Jeg sitter igjen med en veldig ubehagelig opplevelse av dette besøket.

Middelmådig

Det er ikke vanskelig å komme til hos denne legen.
Jeg har brukt legen i litt for mange år og kan dessverre ikke anbefale henne. Hun kan være grei å kommunisere med når alt går på hennes premisser, derimot faller det henne ikke naturlig å være lydhør for pasientens behov i gitte situasjoner.

Seriøs, godt forberedt og vennlig

Hun er en god lytter. Har bred og lang erfaring. Tar seg tid til å sjekke og undersøke når det trengs. Er heller ikke redd for å sende meg videre til spesialist eller undersøkelser.
Hun er profesjonell og vennlig. Hun tar seg også tid til å forklare.
Jeg har stor tillit til at hun gjør det hun kan for å hjelpe meg når jeg trenger det.

Superfornøyd

Er super fornøyd med henne som lege. Hun hører på hva jeg sier og forstår meg. Positiv og er det noe hun var usikker ble jeg sendt videre eller spurte andre. Har bare positivt å si

Ok - men anbefales ikke

Veldig vekslende hva jeg synes om denne legen. Hun er som de fleste leger veldig rask med å få deg utav kontoret, og elsker pcen sin. Samtidig er hun avogtil nøye (til lege å være), mens andre ganger bryr hun seg ikke om mer enn å få deg ut døren. Ok, men anbefales likevel ikke.