Hege Høivik

Autorisasjon (1991)

Holmen Legesenter Telefonnummer959 09 060959 09 0 ...
Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger
Hege Høivik er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Hege Høivik

Beste lege 😊

Jeg har gått til Dr. Hege Høvik i ca 25 år. Har vært kjempe fornøyd i alle år. Har nå fått 2 jenter som jeg også går hit med. Begge 2 syns Hege er kjempe kjekk. Det er sjelden ventetid, har også kommet inn før tiden. Får som regel raskt time, flotte lokaler og hyggelig kvinner i resepsjonen. Labratoriet funger også akkurat slik jeg ønsker.
Hun er en veldig god lytter, stiller mange spørsmål, kjempe flink med barn, helse respons app er kjempe bra og hun tar seg god tid. Jeg er kjempe takknemlig for å ha Dr. Hege Høvik som min fastlege. Tusen takk😊

Uprofesjonell lege

Opplevde uprofesjonell oppførsel, da hun og hennes kollega snakket om meg bak min rygg. Jeg sto bak dem og hørte flere uttalelser som var veldig støtende. Jeg sitter igjen med en veldig ubehagelig opplevelse av dette besøket.

Middelmådig

Det er ikke vanskelig å komme til hos denne legen.
Jeg har brukt legen i litt for mange år og kan dessverre ikke anbefale henne. Hun kan være grei å kommunisere med når alt går på hennes premisser, derimot faller det henne ikke naturlig å være lydhør for pasientens behov i gitte situasjoner.

Seriøs, godt forberedt og vennlig

Hun er en god lytter. Har bred og lang erfaring. Tar seg tid til å sjekke og undersøke når det trengs. Er heller ikke redd for å sende meg videre til spesialist eller undersøkelser.
Hun er profesjonell og vennlig. Hun tar seg også tid til å forklare.
Jeg har stor tillit til at hun gjør det hun kan for å hjelpe meg når jeg trenger det.

Superfornøyd

Er super fornøyd med henne som lege. Hun hører på hva jeg sier og forstår meg. Positiv og er det noe hun var usikker ble jeg sendt videre eller spurte andre. Har bare positivt å si