Hege Høivik

Autorisasjon (1991)

Holmen Legesenter Telefonnummer959 09 060959 09 0 ...
Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger
Hege Høivik er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Hege Høivik

Ok - men anbefales ikke

Veldig vekslende hva jeg synes om denne legen. Hun er som de fleste leger veldig rask med å få deg utav kontoret, og elsker pcen sin. Samtidig er hun avogtil nøye (til lege å være), mens andre ganger bryr hun seg ikke om mer enn å få deg ut døren. Ok, men anbefales likevel ikke.

En av de dårligste legen jeg har hatt!

Hege kan praktiske ting som forkjølelse osv. Men utenom det har jeg absolutt ingenting positivt og si om henne, hun tok meg ikke seriøst, sa at jeg var istand til og jobbe selv om jeg fysisk ikke var i stand. Dette sa hun uten nok kunnskap og viten om min situasjon da hun verken faktisk visste noe om sykdommen min ei heller hadde giddet å lese papirene mine eller søke på nett om sykdommen! At hun ikke visste noe om sykdommen min sa hun rett ut selv også så at hun kunne si noe om min situasjon til andre er sjokkerende!! Hadde heldigvis lege på sykehuset i ryggen og byttet umiddelbart da hun sa dette. Hun får en til å føle seg liten, og at en er til bry. Absolutt ikke en lege å anbefale.

Avfeier og negativ

Vi har brukt Hege som fastlege siden jeg ble født. Jeg fant nylig ut hvor lett det faktisk er å bytte fastlege og har derfor byttet. Hun er ikke interessert i verken deg eller problemene dine. Jeg er ung og sliter veldig med stive ledd og vondt i kroppen generelt. Jeg har hatt en utrolig vond skulder siden jeg var 12 år. Hver gang jeg prøver å gi beskjed om dette vinkler hun det inn til trening og at jeg må ta av noen kilo. Jeg anser meg absolutt ikke som overvektig eller feit, men jeg er kort. Hun hører på deg, men lytter ikke. Jeg trør aldri inn på det kontoret igjen, selvom det resterende personellet er hyggelige. Håper hun leser disse vurderingene, for ser hun har fått myye negativt.

Den beste fastlegen jeg har hatt noensinne

Jeg er superfornøyd med Hege! Hun er lett å snakke med og tar seg faktisk godt tid til å både høre og forklare, og ikke minst at jeg føler hun tar problemene mine på alvor. Noe som jeg mener er veldig viktig når det kommer til en fastlege:)

Likegyldig og sur

Byttet akkurat fastlege etter å ha hatt denne legen i snart et år. Første gangen jeg gikk til Hege Høivik var før fastlege ordningen, da var jeg så fornøyd. Hun var hyggelig, virket oppriktig intressert, og lyttende. Da fastlege ordningen kom, fikk jeg tildelt en annen lege, og prøvde i mange år få byttet tilbake til henne. Noe jeg omsider fikk for et år siden. Siden har jeg vært hos henne to ganger, hun er ikke den samme som før. Hun var faktisk ikke til å kjenne igjen. Hun lytter ikke, virker som om hun har dårlig tid. Sist jeg var inne, hadde jeg skadet foten. Hun ville ikke ta meg inn. Etter at hun hadde latt meg vente i to timer, og bare ignorert meg, ordnet sekretæren slik at jeg kom inn hos Reiten. Han tok meg inn umiddelbart. Tror til og med hennes kolleger var sjokkert over hennes oppførsel. Veldig hyggelig sekretær, som så min frustrasjon og handlet deretter.