Dulari Jayasingha

Autorisasjon (2002)

Håbet Legesenter AS Telefonnummer51 60 18 5051 60 18 ...
Håbafjellveien 4 4325 Sandnes
Dulari Jayasingha er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Dulari Jayasingha

Hun er den beste ♥️

Hun er veldig dyktig lege. Forståelse om sykdommen og hvordan du takler den. Jeg har på følelsen at hun virkelig gjøre alt får at du skal føle deg bedre og i sikkerhet.Jeg er veldig glad får å ha henne som lege. ♥️♥️♥️

Trygg og kunnskapsrik

En fantastisk lege og et fantastisk medmenneske! Er interessert i det hun jobber med, er oppdatert, er direkte og ærlig på en flott måte. Hun lytter, er svært nøyaktig og sender deg videre til spesialister dersom hun finner det nødvendig. Mine barn har også henne som fastlege, er så takknemlig for det.

Ikke anbefale til noen

Jeg blir lurt av de positive meldinger. Dulari er en lege med dårlig humør, irritert, ikke snill og veldig opptatt av seg selv og veldig fornøyd av seg selv. Hun sammenlikner pasienter med seg selv. Hun er verste lege som jeg traff i mitt liv. Veldig dårlig holdning.

Norges beste fastlege?

Dulari har vært min fastlege i ca.12år- og mine 3 barns fastlege hele deres liv. Hun kan ikke måles med andre fordi hun er en ener- ingen over - ingen ved siden av. Hun er dyktig i faget sitt, hun er et medmenneske og omsorgsfull. Hun lytter, evaluerer og er handlingskraftig. Hun takler alle situasjoner og problemstillinger og tar deg på alvor. Hun er ei moden dame med visdom. Hun er imøtekommende og varm. Hun er like flink med barn som med voksne. Hun tar seg tid på alle måter- til å lytte, samtale og forklare. Jeg er så takknemelige for henne, kan ikke skrøyte nok om henne. Anbefaler henne til alle på det varmeste. Hun vil "kjempe" for deg!! (Siden hun er så populær får man ikke time med en gang- hvis det er noe som kan vente- så venter jeg til jeg får time hos henne. Er det noe ang barna får jeg gjerne en "akutt" time når jeg ringer kl.8 på morgenen).

Fantastisk flink lege.

Kjempe flink lege, som tar seg god tid til pasientene sine. Gir seg aldri fr hun finner ut hva som er galt. Er utrolig flink til å lytte på pasienten.