Dulari Jayasingha

Håbafjellveien 4 4325 Sandnes
Dulari Jayasingha er en av 62 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Dulari Jayasingha

Norges beste fastlege?

Dulari har vært min fastlege i ca.12år- og mine 3 barns fastlege hele deres liv. Hun kan ikke måles med andre fordi hun er en ener- ingen over - ingen ved siden av. Hun er dyktig i faget sitt, hun er et medmenneske og omsorgsfull. Hun lytter, evaluerer og er handlingskraftig. Hun takler alle situasjoner og problemstillinger og tar deg på alvor. Hun er ei moden dame med visdom. Hun er imøtekommende og varm. Hun er like flink med barn som med voksne. Hun tar seg tid på alle måter- til å lytte, samtale og forklare. Jeg er så takknemelige for henne, kan ikke skrøyte nok om henne. Anbefaler henne til alle på det varmeste. Hun vil "kjempe" for deg!! (Siden hun er så populær får man ikke time med en gang- hvis det er noe som kan vente- så venter jeg til jeg får time hos henne. Er det noe ang barna får jeg gjerne en "akutt" time når jeg ringer kl.8 på morgenen).

Fantastisk flink lege.

Kjempe flink lege, som tar seg god tid til pasientene sine. Gir seg aldri fr hun finner ut hva som er galt. Er utrolig flink til å lytte på pasienten.

Positiv og dyktig lege!

Dulari er ekstremt dyktig, og oppdatert på ny forskning. Hun tar seg god tid til å forstå dine problemer. Jeg er veldig fornøyd, og anbefaler henne til alle.

Super dame!!!

Dette er legen så tar pasientene på alvor. Hun er menneskelig og kjekk å forholde seg til. Anbefaler henne til alle!!!

flott og hyggelig lege

Jeg og min familie har hatt henne i 10 år som fastlege og er ubeskrivelig fornøyd med henne. Beste lege.