Dulari Jayasingha

Håbafjellveien 4 4325 Sandnes
Dulari Jayasingha er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Dulari Jayasingha

Norges beste fastlege?

Dulari har vært min fastlege i ca.12år- og mine 3 barns fastlege hele deres liv. Hun kan ikke måles med andre fordi hun er en ener- ingen over - ingen ved siden av. Hun er dyktig i faget sitt, hun er et medmenneske og omsorgsfull. Hun lytter, evaluerer og er handlingskraftig. Hun takler alle situasjoner og problemstillinger og tar deg på alvor. Hun er ei moden dame med visdom. Hun er imøtekommende og varm. Hun er like flink med barn som med voksne. Hun tar seg tid på alle måter- til å lytte, samtale og forklare. Jeg er så takknemelige for henne, kan ikke skrøyte nok om henne. Anbefaler henne til alle på det varmeste. Hun vil "kjempe" for deg!! (Siden hun er så populær får man ikke time med en gang- hvis det er noe som kan vente- så venter jeg til jeg får time hos henne. Er det noe ang barna får jeg gjerne en "akutt" time når jeg ringer kl.8 på morgenen).

Fantastisk flink lege.

Kjempe flink lege, som tar seg god tid til pasientene sine. Gir seg aldri fr hun finner ut hva som er galt. Er utrolig flink til å lytte på pasienten.

Positiv og dyktig lege!

Dulari er ekstremt dyktig, og oppdatert på ny forskning. Hun tar seg god tid til å forstå dine problemer. Jeg er veldig fornøyd, og anbefaler henne til alle.

Super dame!!!

Dette er legen så tar pasientene på alvor. Hun er menneskelig og kjekk å forholde seg til. Anbefaler henne til alle!!!

flott og hyggelig lege

Jeg og min familie har hatt henne i 10 år som fastlege og er ubeskrivelig fornøyd med henne. Beste lege.

den beste legen eg har hatt

Kunne tenke meg å ha Dulari til fastlege. Hatt henne et par ganger, og er veldig fornøyd med henne :)

Fantastisk dyktig lege

Dulari Jayasingha er grundig, står på for å finne årsaken til plager, og går langt ut over det man kan forvente av en fastlege for å få hjelp. Er oppdatert på det siste innen forskning, og kunnskapsrik.

Jayasingha er en god lytter, og også et medmenneske. Hun bruker den tiden hun mener er nødvendig med hver pasient.

Det kan være noe venting når man har time hos Dulari, og det er heller ikke lett å få time på kort varsel. Men det bare bekrefter hvor dyktig og godt likt hun er.

Dyktig og nøye

flink lege, som får meg til å føle meg trygg. Hun bruker den tiden som trengs, og rusher deg aldri ut. Hun er lyttende og tar action.

Den beste legen jeg har hatt

Dulari har vært min fastlege i 10 år. Hun er fantastisk. Jeg opplever at hun er svært grundig, hun tar seg tid til meg og hun bryr seg om meg. Jeg opplever aldri at hun er irritert eller stresset, selv om det er mange pasienter og hun kan være forsinket, bruker hun god tid på meg når det er nødvendig.

Veldig bra lege

Etter at jeg flyttet til Rogaland måtte jeg bytte lege, og forsøkte først en, totalt ubrukelig. Neste forsøk ble Dulari, etter anbefalinger - en ubetinget suksess! Du må som regel vente litt på å komme inn, men hun tar seg tid til å lytte, og stresser ikke. Hun stiller de rette spørsmålene, og tar seg tid til å drøfte hva som bør gjøres. Jeg er kjempefornøyd med henne. En gang hun hadde fri måtte jeg til en av de andre legene på samme senter, også han var svært god.

Omsorgsfull, lyttende, seriøs, dyktig.

Hun er en prototype på hvordan leger burde være.
Har hatt henne som lege i 9 år.
Hun har fulgt meg gjennom to svangerskap.
Jeg fikk god støtte under svangerskapet, og meget god oppfølging. Også begge barna mine har hun vært meget dyktige med. Tar tak i ting, får ting unnagjort, og henviser med en gang hun ser det nødvendig.
Effektiv, støttende og gjør en forandring.
Og kunnskapsrik.
Er litt ventetid for å komme inn til henne, men det er fordi hun ikke blir stresset av de avsatte 15 min som noen leger henger seg opp i, men av menneskene/pasientene hun møter. Hun tar seg tid.
Definitivt verdt ventetiden for den som ønsker en omsorgsfull og dyktig/kompetent lege.

Den beste legen som finnes

Dette er en lege som virkelig bryr seg, tar tid til deg, kytter til deg. Tar tak i ting. Og går the extra mile for å hjelpe deg til å komme til spesiallist behandling. Jeg hadde ikke vært der jeg er i dag hadde jeg ikke hatt henne som lege. Du skal lete lenge etter en slik lege. Som gir allt av seg selv for at du skal bli frisk.... Og få det beste... Tar seg god tid med alle pasientene....

Den beste legen jeg har hatt!

Legen min er nøyaktig, og veldig lett å prate med. Hun er effektiv og Imøtekommende. Lett å legge frem problemstillingen for henne. Hun er respektfull overfor meg som pasient.

Dyktig og grundige

Hun tar prøver og forteller hvorfor
Er noe usikkert , tester og spør hun

vanskelig å anbefale.

Hun liker å snakke men ikke å lytte. Hun liker å snakker om seg selv. I min menning er det vanskelig å stole på.

Veldig veldig fornøyd

Dulari er en herlig og dyktig dame, jeg føler meg trygg og tatt på alvor.

Fantastisk som lege og menneske!

Hos Dulari blir vi alltid sett, uansett hvor god eller dårlig tid hun har.
Hun tar oss på alvor, og viser interesse ved å lytte og spørre spørsmål.
Hun er og flink med å ta undersøkelser og tester. Hun oppleves som svært dyktig.

Vi føler oss vel som hennes pasienter, og vi liker godt at hun også deler av sitt liv med oss. Det forteller oss nemlig at hun er ydmyk og at hun ikke tror at hun som lege er bedre enn oss andre. V føler at vi er likeverdige. Vi føler at hun oppriktig bryr seg.

Dette er den beste legen/mennesket vi noen gang har vært borti.

Veldig fornøyd!!

Dulari tar seg tid til å lytte, hun er grundig, og tar heller en prøve for mye enn en for lite. Hun er kyndig, holder seg oppdatert, og får meg som pasient til å føle meg trygg og ivaretatt. Veldig fornøyd med min fastlege!!! Eneste minuset er ventetiden for å komme inn :-)

Beste legen

Den beste legen jeg noensinne har hatt. Hun lytter, tar meg seriøst og bryr seg .

Var den beste men vet ikke lengre ?

Jeg har gått til henne i mange år. Hun snakker en del om seg selv og blir ofte irritert om jeg kommer med egne meninger