Tor Johannesen

Haugesund legesenter

1981

0 av 2000

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Haugesund legesenter
Skippergata 14 5527 Haugesund
Tlf: 52 70 55 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tor Johannesen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Tor Johannesen

Sosial, dyktig lege

Tor Johannesen har vært min fastlege så lenge jeg kan huske. Han er sosial og dyktig lege. Hvis det er noe utenfor hans felt, henviser han til spesialister ved både behov og bekymring. Tor er fokusert på pasienten og sitter bare på pc'en når han må. Han kan ofte være engasjert i samtalen, som jeg personlig synes er en fin ting. Super lege, som kan absolutt anbefales.

hyggelig men elendig lege

han tar ikke symptomer på alvor..ler dem ofte bort.. men det verste er at han nektet meg innsyn i min egen journal.. uansett hvor mye Jeg maste.. når det er sagt er han hyggelig..men det hjelper lite hvis du er syk

Kjempeflink lege!

Dyktig, profesjonell, har faktisk aldri bommet på en diagnose/ behandling. Er veldig kunnskapsrik, men later ikke som " jeg vet alt om alt" og henvise videre uten at man må mase på det. Har til og med velget ham fram for jordmor i min andre svangeskap. Er alltid i god humør. Tar seg tid til å forklare. Etter at de på legekontoret har tatt i bruk det nye systemet sitt, er det ingen problem å bestille time når man trenge og det har blitt mye mindre forsinkelser, mens en sitter på venterommet. Anbefaler!!

Nevermindness

Det er bra at man slipper til.Men når man først er der,virker man overflødig.Hva som feiler enn,betyr ingenting.Hva man vil,betyr ingenting.Men pengene vil han ha,enten man ble hjulpet eller ei.

kjekk, hyggelig.flink

men han kommer ofte med lange historier om forskj. tema. da er det lett å komme ut av det du egentlig ville spurt han om.kansje litt mye latter fra han

Tor er kongen av leger i Haugesund!

Så glad for jeg har Tor som fastlege! Mine to aktive sønner har selvsagt også Tor som sin lege! Hadde time hos superlegen i dag.."KOSER" meg virkelig inne i "kontorbulen" til Haugesund`s beste doktor! Smiler og ikke minst LYTTER!

MINUS: Sportytor er 10 år eldre enn meg..Håper han ikke blir førtidspensjonist..

LMV

Ivaretatt

Han har stort sett tid tilå høre etter, og jeg føler meg ivaretatt. Det beste med Tor er at han hjelper meg til å få økt innsikt, og dermed a jeg kan håndtere egen helse bedre.

De Må gjøre noe med håndtering av timebestilling. Svarer ikke på sms før etter en tid, vanskelig med å nå kontoret pr tlf. Det trekker utrolig ned.

Veldig god lege

Han lytter, tar seg tid og forklarer. Henviser og sender videre. Har fått mye hjelp, og han har fanget opp mye. Av og til kan man føle man ikke kommer helt til når han snakker i vei, men det må være eneste trekk. Altså en veldig dyktig lege med vidt spekter av kunnskap.

Flink lege

Er ikke hos legen så ofte men har aldri hatt noe problemer hos denne legen. Flink til å lytte og til å forklare. Føler han kan godt det han snakker om..

En av de bedre jeg har hatt

Han ønsker å finne utav ting.Men tar seg ikke alltid tid til å høre på flere problemer og det er ikke alltid man vil vente 3 mnd til.før neste utfordring kan tas opp.

Bør sette seg mer inn i stoffskifte sykdom (generelt)og blod prøve tolkning.

Vise empati.

Ikke en god lege for unge mennesker

Forstår seg dårlig på unge mennesker og ikke flink å forstå kvinnelige problemer, vanskelig å snakke til. Han har lett for å små le av problemene dine, noen som gjør det enda mer ubehagelig å snakke om de. Så jenter styr unna, kan heller komme tilbake når dere er over 30 for da får dere mer hjelp og litt mer respekt.

Flink og bredspektret lege

Er veldig sjelden til legen, men får god hjelp når det trengs. Han lytter, forstår og tar seg tid til us. Henviser videre uten videre men til spesialist dersom det er behov.

Lyttende lege

Beste legen jeg har hatt, lytter, gir råd og ikke bare snakker til dataskjermen.