Tor Johannesen

Haugesund legesenter

1981

0 av 2000

Haugesund legesenter Telefonnummer52 70 55 8052 70 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Postboks 457 5501 Haugesund
Tor Johannesen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Tor Johannesen

tor johannesen

Hyggelig og imøte kommende lege. Alltid et smil rundt munnen. Tar ikke alltid pasienten alvorligt. Ikke egnet for medisinering av adhd og antidepressiva.

Sosial, dyktig lege

Tor Johannesen har vært min fastlege så lenge jeg kan huske. Han er sosial og dyktig lege. Hvis det er noe utenfor hans felt, henviser han til spesialister ved både behov og bekymring. Tor er fokusert på pasienten og sitter bare på pc'en når han må. Han kan ofte være engasjert i samtalen, som jeg personlig synes er en fin ting. Super lege, som kan absolutt anbefales.

hyggelig men elendig lege

han tar ikke symptomer på alvor..ler dem ofte bort.. men det verste er at han nektet meg innsyn i min egen journal.. uansett hvor mye Jeg maste.. når det er sagt er han hyggelig..men det hjelper lite hvis du er syk

Kjempeflink lege!

Dyktig, profesjonell, har faktisk aldri bommet på en diagnose/ behandling. Er veldig kunnskapsrik, men later ikke som " jeg vet alt om alt" og henvise videre uten at man må mase på det. Har til og med velget ham fram for jordmor i min andre svangeskap. Er alltid i god humør. Tar seg tid til å forklare. Etter at de på legekontoret har tatt i bruk det nye systemet sitt, er det ingen problem å bestille time når man trenge og det har blitt mye mindre forsinkelser, mens en sitter på venterommet. Anbefaler!!

Nevermindness

Det er bra at man slipper til.Men når man først er der,virker man overflødig.Hva som feiler enn,betyr ingenting.Hva man vil,betyr ingenting.Men pengene vil han ha,enten man ble hjulpet eller ei.