Tor Johannesen

Skippergata 14 5527 Haugesund
Tor Johannesen er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Tor Johannesen

Den beste

Doktor Tor Johannesen har vært min fastlege i 43 år . Kunnskapsrik og en dyktig lege.
Man får god hjelp , og han har serviceinnstilte medarbeidere.
Fint lokale med betalingsterminal.

Ikke tilgjengelig

Som pårørende har det vist seg å være helt umulig å kommunisere med denne fastlegen. Jeg har flere ganger lagt igjen beskjed hos legesekretæren, men det følges ikke opp. Enkle ting, ikke noe som bryter taushetsplikt. Jeg har også fulgt min far til legen, og alltid møtt ulike vikarer. Jeg understreker at jeg ikke uttaler meg om det medisinfaglige her, men om tilgjengelighet/kommunikasjon/service. Det er også en viktig side som skal ivaretas av en fastlege.

Trygg,god fastlege!

Har hatt Tor i 25 år som fastlege, håper han skal være noen år til. Nå er mine barn hos han også. Får alltid rask time til oss alle 3 hvis det skulle være noe. Føler oss godt i varetatt og blir henvist om det skulle være noe. Både ser og hører pasienten. Har alltid noen historier på lur :)

Tid til pasienten

Etter å ha vært kunde hos denne fastlegen i flere tiår og har bare positive opplevelser som kunde her. Jeg blir hørt og undersøkt når jeg er syk og blir henvist videre når det er nødvendig for å finne ut om noe alvorlig er galt. Det er heller aldri lang ventetid på kontoret. Måten det gjøres klar til neste kunde på, gjør at det er en effektiv hverdag på hans kontor. Denne legen anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik, men....

Johannesen er en veldig hyggelig og imøtekommende lege, men de siste 2 årene han var legen min var jeg bare hos vikarer og studenter. Fikk derimot alltid time raskt, men måtte ofte vente i opp til flere timer for å komme inn til timen.

Følte ikke jeg ble tatt seriøst med mental helse, men alt annet ble nøye undersøkt. Dersom det ikke var en "enkel" løsning eller han ikke fant resultatet med en gang gikk det i glemmeboken. Ble ikke fulgt opp og ende opp med å ikke alltid få hjelpen jeg trengte.

Hyggelig og smilende lege som kan mye og er flink på det meste, men følte ofte jeg ikke ble tatt seriøst og måtte ofte ta kontakt for å få svar eller oppfølging selv.