Lene Sunniva Kvam-Johannessen

Legesenteret Olav V`s gate Kvinne, 40 år

Om

Autorisert2004
SpesialiseringAllmennmedisin
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser
Advarsler

Praksis

Legesenteret Olav V`s gate

Olav V`s gate 13 4005 Stavanger
Tlf: 51 51 63 63
Lene Sunniva Kvam-Johannessen er en av 106 fastleger i Stavanger

Brukernes vurdering

Samlet vurdering
2.5
15 vurderinger
Tilgjengelighet
2.5
9 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
3.0
12 vurderinger
Service
3.0
9 vurderinger
Ny vurdering

Siste vurderinger av Lene Sunniva Kvam-Johannessen

Veldig god lege

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
3.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
3.5

Hun er pliktoppfyllende og tar vare på deg.
Har hatt komplikasjoner under graviditet og hun har fulgt meg opp og henvist meg til sykehus og gynekolog ved fare for foster. Hun reagerer umiddelbart etter min mening. Guttungen kom i uke 31 og det gikk bra med han, takker til Lene som passet godt på meg.

Dårlig lege

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
0.0
Tillit og kommunikasjon
1.0
Service
0.0

Jeg har også bare dårlig erfaring med denne legen. Hun er kald og uoppmerksom, man får et inntrykk av hun ikke bryr seg om deg som pasient og at du bare bruker hennes verdifulle tid. Det var verken råd eller henvisning å få, hun rådfører seg ikke med kollegaer nå r hennes kompetanse er tydeligvis utilstrekkelig. Jeg har fått så mye mer informasjon og hjelp fra hennes vikarierende kollega.
Bytter lege nå.

Veldig bra!

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
0.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
0.0

Hun hører etter, tar meg på alvor og er enkel å prate med. Veldig fornøyd med hjelpen jeg har fått!.

Den beste legen jeg har hatt

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
3.5

Den beste legen jeg har hatt - og jeg har hatt mange. Lene Johannesen setter alltid av nok tid, hun er flink til å lytte og spør de rette spørsmålene.

Kan ikke anbefales

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
3.0
Tillit og kommunikasjon
2.0
Service
2.0

Lang ventetid selv om man har timeavtale, mellom 30-40 minutter hver gang.
Lite imøtekommende resepsjonister, kunne hatt nytte av opplæring i serviceinnstilling, smilekurs eller lignende.
Legen er kald og man får inntrykk av at hun ikke bryr seg noe særlig om deg som pasient, men kun gjør det hun må. I tilfeller der hun mangler kunnskap gir hun generelle råd som man selv kan finne frem til på internett. Rådfører seg ikke med andre hvis hun er i tvil.