Lene Sunniva Kvam-Johannessen

Autorisasjon (2004)

Stavangerdoktoren Telefonnummer51 51 63 6351 51 63 ...
St. Olavs gate 6 4005 Stavanger
Lene Sunniva Kvam-Johannessen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Lene Sunniva Kvam-Johannessen

Dårlig lege

Jeg har byttet henne fordi jeg følte ikke at hun hørte eller prøvde å finne noe løsning til helseproblemene mine. Jeg byttet fastlege og fikk hjel ummidelbart. Angrer at jeg ikke bytter lege tidligere.

Vennlig og forståelsesfull.

Føler meg alltid veldig godt ivaretatt. Samme med sønnen mi, som har samme fast lege. Veldig dyktig og vennlig.

Anbefales ikke...

Hatt henne som fastlege noen år. Hun har alltid dårlig tid. Er ofte utilgjengelig,og jeg får inntrykk av at hun ikke bryr seg. Bytter fastlege umiddelbart.

Fantastisk lege

Hun er forståelsesfull og trygg. Hører på pasienten. Rask med å ordne evt videre behandling andre steder.

Lene Sunniva er jeg meget fornøyd med

Jeg opplever Lene som en meget god lege med sunn empati, forståelsesfull, god til å lytte og direkte når hun mener det er riktig. Allmenn leger har en hektisk hverdag, jeg opplever henne allikevel effektiv i sitt arbeid. Hun er flink å henvende til spesialister dersom hun er usikker på diagnose, eller hun mener behandlingen må utføres av spesialister. I tillegg er hun kjekke å snakka med. Kontorlokalene er "gått ut på dato", men jeg har forstått de arbeider med å finne nye. Tilgjengelighet på telefon fra annet personale kan forbedres. Noen ganger tar det for lang tid å komme igjennom.