Lene Sunniva Kvam-Johannessen

Autorisasjon (2004)

Stavangerdoktoren Telefonnummer51 51 63 6351 51 63 ...
St. Olavs gate 6 4005 Stavanger
Lene Sunniva Kvam-Johannessen er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Lene Sunniva Kvam-Johannessen

Veldig dyktig lege, anbefales!

Anbefaler dr. Johannessen på det varmeste. Hun er faglig dyktig, effektig og omsorgsfull. Hun ser pasienten og tar seg god tid til å lytte. Jeg har ved flere anledning fått god hjelp og kjempegod oppfølging i svangerskap og ellers.

Veldig dyktig, trygg og omsorgsfull

Jeg opplever at hun tar med alvorlig, og har god kunnskap om mine problemstillinger. Hun er grundige, og henviser videre når det har vært nødvendig. Jeg opplever veldig god oppfølgning. Det er den beste legen jeg har gått til. Anbefaler henne på det sterkeste

Hun bryr seg ikke 😕

Nå er der flere år jeg har vært plaget av beine smerter blir bare verre som dagene går. Hver gang jeg ba om å henvise mg videre så ville hun vente med det.
Idag kommer jeg med en etter min mening med litt seriøse helse bekymret etter noen blod prøver viser det seg høye verdi av områder som har med lever å gjør (hepatisk) verdier som ikke er normale. Igjen hun vil vente med å henvise til en ultralyd jeg slitter med helsa mi, og føler at hun som lege gir mg kun medisiner ....som sannsynligvis årsaker til mine leve problemer
...skal komme tilbake for en siste det som et dumt det er at jeg kommer til legesenter siker over 20 ganger I året, men bare pga at alltid sier hun at .....Vi tar det neste gang ....henviser ikke hun mg neste gang ser mg nødt til å oppsøke ny lege.

Godt Menneske. Dårlig lege.

Hvis du er bekymret og trenger en beroligende prat er hun legen for deg. En flott dame med mye godt i seg.
Hvis en derimot har reelle plager er hun noe svak faglig og kan bidra med svært lite. Hun henviser deg gjerne videre til andre.

Jeg går bare til lege hvis jeg har store smerter/plager over lengre tid. Legen var en dårlig match for meg.

Jeg bytter lege fortløpende.

PS: Legekontoret generelt fremstår amatørmessig og direkte dårlig. Både lokale og personalet.

Veldig god lege

Hun er pliktoppfyllende og tar vare på deg.
Har hatt komplikasjoner under graviditet og hun har fulgt meg opp og henvist meg til sykehus og gynekolog ved fare for foster. Hun reagerer umiddelbart etter min mening. Guttungen kom i uke 31 og det gikk bra med han, takker til Lene som passet godt på meg.