Lene Sunniva Kvam-Johannessen

Autorisasjon (2004)

Stavangerdoktoren Telefonnummer51 51 63 6351 51 63 ...
St. Olavs gate 6 4005 Stavanger
Lene Sunniva Kvam-Johannessen er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Lene Sunniva Kvam-Johannessen

Dårlig lege

Jeg har også bare dårlig erfaring med denne legen. Hun er kald og uoppmerksom, man får et inntrykk av hun ikke bryr seg om deg som pasient og at du bare bruker hennes verdifulle tid. Det var verken råd eller henvisning å få, hun rådfører seg ikke med kollegaer nå r hennes kompetanse er tydeligvis utilstrekkelig. Jeg har fått så mye mer informasjon og hjelp fra hennes vikarierende kollega.
Bytter lege nå.

Veldig bra!

Hun hører etter, tar meg på alvor og er enkel å prate med. Veldig fornøyd med hjelpen jeg har fått!.

Kan ikke anbefales

Lang ventetid selv om man har timeavtale, mellom 30-40 minutter hver gang.
Lite imøtekommende resepsjonister, kunne hatt nytte av opplæring i serviceinnstilling, smilekurs eller lignende.
Legen er kald og man får inntrykk av at hun ikke bryr seg noe særlig om deg som pasient, men kun gjør det hun må. I tilfeller der hun mangler kunnskap gir hun generelle råd som man selv kan finne frem til på internett. Rådfører seg ikke med andre hvis hun er i tvil.

Dårlig holdning, dårlig lege

Har dårlige erfaringer med denne legen. Lene bruker ikke god nok tid og energi på å gå gjennom helseproblemer, hun tar ikke spørsmål og bekymringer seriøst og har generelt en overlegen og kald holdning. I et tilfelle hadde jeg tatt en blodprøve der jeg hadde fått resultatet via brev, uten noe videre informasjon vedlagt. Jeg bestilte derfor time utelukkende for å få informasjon ut ifra blodprøve resultatene og ønsket å vite hva jeg kunne forvente fremover. Jeg hadde flere spørsmål og tanker angående problemet og ble møtt med en 'ovenfra og ned' holdning der jeg fikk inntrykk av at hun ikke synes at 'vanlige folk' burde gjøre seg opp noen mening om sin egen helse. Hun brukte timen på å vifte vekk mine spørsmål og bekymringer istedenfor å gi meg informasjon om diagnosen.Noe som resulterte i at jeg ikke fikk relevant informasjon før jeg tilfeldigvis ble sendt til en vikarierende lege neste gang jeg hadde relaterte helseproblemer. Det viste seg at hun ikke hadde informert om alt blodprøven viste og hadde unlatt å fortelle om flere viktige ting som jeg kunne forvente fremover relatert til dette problemet. Det var dråpen som fikk begeret til å renne over for min del. Jeg fikk nok av den nedlatende holdningen hun har til pasienter og når jeg da attpåtil ikke fikk viktig informasjon om min egen helse var det nok.
Bytter derfor lege nå.

Utrolig dårlig legesenter!

Det går ikke å ringe for ingen svarer, det går ikke å booke time på nett før samme dag og då blir det hastesak = du må gjerne sitte og vente i 40 min og siden har legen knappt 5 min til overs for deg. Så trøtt på dette att jeg nå bytter!!!