Renate Graue

Autorisasjon (2018)

Renate Graue er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Renate Graue

Ung men trygg!

Hun er veldig ung, men det er ikke negativ, det betyr bare at hun er SMART og flink i jobben sin, og det er hun faktisk. Jeg har vært hos henne noen ganger, og hun møter meg alltid med ett smil og gir meg følelsen av trygghet.

Flott lege!

Jeg har en annen fastlege på kontoret, men har vært hos Renate ett par ganger og jeg er VELDIG fornøyd. Hun er veldig imøtekommende, hyggelig og flink. Føler meg trygg hos henne når min fastlege ikke er tilgjengelig. Håper hun blir her lenge!

forståelsesfull, dyktig og behagelig

Den beste fastlegen jeg har hatt. Hun tar god tid til å virkelig lytte til deg og er veldig forståelsesfull.
Veldig behagelig å snakke med og hun har mye kunnskap. Hun har virkelig hjulpet meg og gjør alt for å få dette til.

Flink, profesjonell og behagelig!

En hyggelig ung, lege, som starter timen med å presentere seg. Hun spør om det er greit at hun skriver samtidig som vi snakker, noe jeg syns er veldig positivt, og viser at hun ønsker å fremstå tilgjengelig. Hun stiller gode oppfølgingsspørsmål og jeg opplever at hun får god innsikt i problem/sykehistorie. Hun opptrer profesjonelt og gir god informasjon både før, under og etter undersøkelse. Vennlig og svært behagelig å prate med! Anbefales!

En dyktig og kunnskapsrik lege!

Den flinkeste fastlegen jeg har noen gang har vært hos. Kunnskapsrik, imøtekommende, omsorgsfull og tar seg god tid. Veldig fornøyd med Renate!