Ingvild Lohne Frøyen

Autorisasjon (2016)

Ingvild Lohne Frøyen er en av 18 fastleger i Time

Siste vurderinger av Ingvild Lohne Frøyen

Anbefales ikke

Jeg har aldri i vært borti en lege som er så lite imøtekommende og "kald". Hun har ikke en personlighet som innbyr til åpenhet og fortrolighet. Det er svært vanskelig om ikke umulig å åpne seg opp om personlige utfordringer til henne.

God hjelp og tar meg seriøst

Kjekk lege med glimt i øye og humor som får meg til å senke skuldrene når jeg kommer til henne. Får gode råd og tips.

Beste fastlegen jeg har hatt. Helt fantastisk

Beste fastlegen jeg har hatt. Har flere kroniske diagnoser og går en del til fastlege.
Vil virkelig hjelpe og bryr seg om hvordan jeg har det.
Stiller de rette spørsmålene. Rask og effektiv på det som kan gå fort, bruker tid på det som trenger tid.
Sender henvisninger som jeg har behov for. Fornyer resepter enkelt og greit. Søker om å få medisiner på blå resept.
Får rask ny time når jeg ikke fikk tatt opp alt i den timen jeg hadde. Tar meg på alvor. Vi har en veldig god dialog. Hun kan å lytte. Vi blir enige om hva som er planen framover. Hun er tilgjengelig og svarer på e-konsultasjoner, flere ganger har jeg benyttet meg av det i plassen for fysiske legetimer.
Fantastisk lege.

Veldig flink

Første legen jeg noensin hatt som faktisk har lyttet og hjelpet meg. Kan mye, men lytter også til pasienten.

Trygg og medmenneskelig

Dette er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Har gode samtaler og lytter til pasienten. Følte meg også veldig trygg på henne bare etter første time. Anbefales.