Ingvild Lohne Frøyen

Autorisasjon (2016)

Ingvild Lohne Frøyen er en av 18 fastleger i Time

Siste vurderinger av Ingvild Lohne Frøyen

Beste legen jeg har hatt

Det er faktisk ikke mulig å skryte nok av Ingvild. Jeg har hatt en del leger og Ingvild er en soleklar favoritt! Hun lytter, virker enormt dyktig og trygg på seg selv, hun sjekker opp i ting hun er usikker på og hun bagatelliserer aldri problemene jeg kommer med. Hun virker oppriktig interessert i hvordan jeg har det og hun gjør en grundig jobb. Jeg føler aldri på et tidspress og jeg føler alltid både jeg og barna blir fulgt opp.

Trygg og kunnskapsrik

Imøtekommende. Flink. Kunnskapsrik. Hyggelig. Møtt med respekt. Tid til samtale. Fint å komme på konsultasjon.

Beste fastlege

Kan ikke skryte nok av henne, gjør det hun skal ift plager og symptomer. Føler meg trygg at hun sjekker ut de nødvendige tilstandene.

Denne legen er FANTASTIS

Blir møtt med forståelse, får dobbelt timer da hun skjønner att jeg trenger lenge tid til å klare å prate pga adhd. Hun er flink til å lytte, gråter jeg så tar hun på skuldrene å får meg til å se på henne å puste. Hun sender henvisning om de er behov for de.

Hun er virkelig verdt å stå på venteliste til

Fantastisk lege.

En av de beste fastlegen jeg har hatt. Av 3 besøk, ble det 3 positive opplevelser. Vil virkelig hjelpe og bryr seg om hvordan jeg har det.
Stiller de rette spørsmålene, er rask og effektiv på det som kan gå fort, men bruker tid på det som trenger tid.
Hun tar meg på alvor, hun kan å lytte og vi har en veldig god dialog.