Ingvild Lohne Frøyen

Sandtangen legesenter

Autorisasjon (2016)

Sandtangen legesenter Telefonnummer51 77 66 6651 77 66 ...
Kirsten Brynes veg 7 4344 Bryne
Ingvild Lohne Frøyen er en av 16 fastleger i Time

Siste vurderinger av Ingvild Lohne Frøyen

Beste fastlegen jeg har hatt. Helt fantastisk

Beste fastlegen jeg har hatt. Har flere kroniske diagnoser og går en del til fastlege.
Vil virkelig hjelpe og bryr seg om hvordan jeg har det.
Stiller de rette spørsmålene. Rask og effektiv på det som kan gå fort, bruker tid på det som trenger tid.
Sender henvisninger som jeg har behov for. Fornyer resepter enkelt og greit. Søker om å få medisiner på blå resept.
Får rask ny time når jeg ikke fikk tatt opp alt i den timen jeg hadde. Tar meg på alvor. Vi har en veldig god dialog. Hun kan å lytte. Vi blir enige om hva som er planen framover. Hun er tilgjengelig og svarer på e-konsultasjoner, flere ganger har jeg benyttet meg av det i plassen for fysiske legetimer.
Fantastisk lege.

Veldig flink

Første legen jeg noensin hatt som faktisk har lyttet og hjelpet meg. Kan mye, men lytter også til pasienten.

Trygg og medmenneskelig

Dette er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Har gode samtaler og lytter til pasienten. Følte meg også veldig trygg på henne bare etter første time. Anbefales.

Useriøs

Føler meg ikke hørt.
Gjør narr av min redsler for sprøyteskrekk, noe som gjør at jeg ikke fikk tatt de prøvene jeg skulle tatt.
Er hardhendt på undersøkelser.
Bli å søke ny fastlege for min del.

Fantastisk lege og menneske

Utrolig dyktig lege som tar seg tid. Sympatisk og lyttende. Effektiv. Har for første gang opplevd en lege som ringer uoppfordret for å høre hvordan det går og om hun kan hjelpe med noe. Leser seg opp når hun ikke er kjent med sjeldne diagnoser og er svært på tilbudssiden når det kommer til oppfølgingstimer etc. Anbefales på det sterkeste.