Hossen Khorasani

Siste vurderinger av Hossen Khorasani

Omtenksom og god lege

Tar seg tid.
Grundig i sitt arbeid.
Man føler seg hørt og tatt på alvor.
Lett å komme til for akutt time.

Good doctor

He cares about his work...he always has time to talk and find out what is wrong... I think he is judged more because he is not Norwegian which seems to be the standard practice in Jæren.... Sad but true.... I have been with him for over 5 yrs now and i am very happy that i have a doctor that cares about his patences as he does... One hundred words is really to much as a minimum what more can i say here im lost for words....

Lege som lytter

Føler at alle problemer blir tatt alvorlig! Må ikke diskutere om du virkelig har problemer.

Kjempe oppfølging og videresende til spesial tjenester er selvfølge.

Sykemeldinger sitter ikke løst men det liker jeg.

Kan apsolutt anbefale denne legen.

Fantastisk!

En lege som virkelig bryr seg om sine pasienter! Bare gode opplevelser for meg, min mann og mine 3 barn!

Gir opp lett, vil gå den letteste veien

Han gir opp. Vanskelig å komme til en spesialist selvom helseforsikring på jobb betaler.
Prater for mye, lytter ikke pasienten.

Flink og profesjonell

Har vert min faslege i mange år. Er flink og imøtekommende.

Fantastisk fastlege!

Her er det bare en ting å si: Denne legen er helt fantastisk, jeg har aldri opplevd lignende!

Litt delte meninger

Har hatt grei erfaring tidligere, men nå som jeg har fått en kronisk sykdom, opplever jeg at han har gitt opp. Føler plagene mine blir litt bagatellisert og oversett.

Den beste legen

Et slikt dybdesyn, dyktighet, medmenneskelighet og omsorg for sine pasienter er en sjelden kombinasjon. Dette er noe jeg setter høyt pris på, og må si meg veldig førnøyd. Absolutt en fastlege å anbefale.

en veldig flink lege

En veldig flink lege! Vi er veldig fornøyd med denne legen!

Går bare etter legehåndboka

Mitt inntrykk er dårlig, sitter å ser på klokken mens pasienten er inne og er lite imøtekommende når det gjelder å tenke ut av boksen.
Finner han ikke noe på blodprøvene er pasienten som "frisk" å regne.. Så vist du har brukket foten, er dette en lege som finner behandlingsform til deg!

Eller, den verste legen jeg har hatt?

Opplever at legen har fryktelig dårlig tid. Han snakker til meg som om han har hele "vettet" og vet best. Han stiller spørsmål, men lar ikke pasienten få svare ferdig før han avbryter og snakker om noe annet. Dette har skjedd hver gang jeg har vært der. Arrogant er vel ett ord som beskriver han?

Terningkast 3

Nå har jeg ikke hatt mange fastleger så jeg synes det er vanskelig å sammenligne ifht. andre.

Legen er god på veldig mange områder. Han bruker riktige tilnærmingsmetoder for stiling av diagnoser. Dessuten så er han flink til å forklare årsaker og sammenhenger. Det hender at enkelte plager som man kommer med ikke blir "prioritert".

Det som er dumt er at du som pasient opplever veldig ofte at legen har svært dårlig tid. Timen hos fastlegen skal vare mellom 15 og 20 min., men både jeg og andre jeg kjenner har opplevd å få beskjed om at han har pasienter som venter allerde etter 5-10 minutter på kontoret.

En fantastisk lege og person.

Han er veldig løsningsorientert. Han ikke bare repererer, han ønsker å finne årsaken til problema. Flink til å lytte. Flink til å følge opp det han skal gjøre. Når han ikke er helt sikker, bruker han nettverket og kommer tilbake med gode løsninger.

Faglig og menneskelig god lege.

God service. Lytter. Snill og ivaretakende. Løsningsorientert og effektiv. Liten ventetid, lite forsinkelser.
En sjelden gang går det litt vel raskt unna, og det kan skinne gjennom at han har dårlig tid.

BRA !

Khorasani har vært min fastlege i 13 år, og han er utrolig flink !

Super lege

Tar alt seriøst, snill og go. Anbefales. Har vært inne for alt fra kneproblemer allergi og asma, han sjekker alt, sender videre til folk han kjenner og vet er spesialister. Bare det beste er bra nok for denne karen. Thumbs up!

Beste legen jeg har hatt

Hører etter og får ting gjort. Veldig forståelsesfull og hjelpsom. Tar seg god tid til hver pasient, dermed kan det bli litt forsinkelser.

Fantastisk

Khorasani har vær min, min kones og mine 3 barns fastlege nå i en flere år.
Han er rett og slett fantastisk, en MEGET god lege som min familie setter svært stor pris på og har stor tillit til.

anbefales ikke

Denne legen synes jeg var arrogant å visste best alt selv uansett om jeg prøvde å komme med innspill. ikke en lege det går greit å få et tilitsforhold til. var helst greit om jeg ikke brukte for mye av hans tid,såg hele tiden på klokken. Da føler en seg ikke særlig ivaretatt av en person som skal vise omsorg og medfølelse for sine pasienter.