Hossen Khorasani

Arne Garborgsveg 15 - 17 4344 Bryne
Hossen Khorasani er en av 18 fastleger i Time

Siste vurderinger av Hossen Khorasani

Trygg, men travel

Det er dessverre alltid mye ventetid, både for å få time, og mens man sitter på venterommet. Han virker noe stressa, og klarer ikke helt å ta seg tiden som trengs når man sitter der, fordi han rett og slett har for mange pas. Sånn ellers har han nok en tendens til å forstå pas. ut fra det ytre (i alle fall er dette gjeldende for når man søker hjelp for den psykiske biten). Det fører til at man ikke blir helt fanga opp om man har en fasade man beskytter seg med (da enten fordi man ler og smiler, eller at man ser velstelt ut).

Han er en god lege, det tror jeg nok. Men hadde han hatt færre pasienter, da hadde han nok sett hver enkelt pas. bedre? Jeg skulle nok ønske at han ikke lovet ting han ikke klarte å holde, det er etter min erfaring nemlig en gjenganger. Med det sagt, han griper inn om man kommer med akutte bestillinger til innleggelse el.
Videre utover det er det hjelp at han stiller litt spørsmål (om ordene skulle stoppe opp når man skal snakke). Han har tydelig kroppsspråk (på godt og vondt). Hyggelig lege, bare litt distansert, fordi han er litt distrè og trolig har litt mye i hodet.

Omtenksom og god lege

Tar seg tid.
Grundig i sitt arbeid.
Man føler seg hørt og tatt på alvor.
Lett å komme til for akutt time.

Good doctor

He cares about his work...he always has time to talk and find out what is wrong... I think he is judged more because he is not Norwegian which seems to be the standard practice in Jæren.... Sad but true.... I have been with him for over 5 yrs now and i am very happy that i have a doctor that cares about his patences as he does... One hundred words is really to much as a minimum what more can i say here im lost for words....

Lege som lytter

Føler at alle problemer blir tatt alvorlig! Må ikke diskutere om du virkelig har problemer.

Kjempe oppfølging og videresende til spesial tjenester er selvfølge.

Sykemeldinger sitter ikke løst men det liker jeg.

Kan apsolutt anbefale denne legen.

Fantastisk!

En lege som virkelig bryr seg om sine pasienter! Bare gode opplevelser for meg, min mann og mine 3 barn!