Samir Alghazali

Autorisasjon (2015)

Konnerud Legesenter Telefonnummer32 88 81 0032 88 81 ...
Thorsbergv 6 3032 Drammen
Samir Alghazali er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Samir Alghazali

Veldig flink lege.

Vi hadde problemer med graviditet og har mistet 3 barn, 2 av dem i nord norge og et barn i Drammen, etter stund hørt vi om doktor Samir og om kunnskapen hans, da flyttet os til ham.
Han følt kona fra første dagen vi viste at kona er gravid, da begynte kona ta medisiner og idag vi har barn og han er 3 måneders alder og kjempe frisk.
Ingen lege kunne hjelpe os, spesialister viste ikke om sykdommen vår men D. Samir hjalp oss med å behandle sykdommen. Takk så mye doktor og de snille medarbeidere. Vi stoler på deg. ❤️❤️❤️❤️

Tusen takk ❤️

Samir skaper tillit og jeg føler meg sett og hørt. Kunne få time på en kort ventetid, når som helst og svar på alle meldingene i veldig kort tid. Han har mye erfaring, god til å lytte, omsorgsfulle.

Fikk hjelp når jeg har trengtes mest. Tusen hjertelig takk.

Flink lege

Samir er en kjempeflink lege. Han hjelper deg med det du trenger hjelp til og stiller alltid opp når du trenger det.
Anbefaler denne legen.

Mvh [Navn fjernet av moderator]

Bare surr..

Meget misfornøyd. Bytter lege etter dårlig oppfølging under svangerskap.Han er små spydig og viste lite om hva som skulle gjøres. Dårlig behandling av barn under kontroll også.

En av beste lege du kan ha i livet dit

en fastlege med veldig stor Erfaring både fra utlandet og Norge hyggelig kar kan man stole på følger godt pasienten sin.
effektiv lege svarer deg veldig kort tid,du kan få time i veldig kort tid og utdannelse fra både utlandet og Norge gjorde han en dyktig lege