Christian Mayer

Autorisasjon (2001)

Aurskog Legekontor Telefonnummer63 85 49 3063 85 49 ...
Senterveien 9-15 1930 Aurskog
Christian Mayer er en av 17 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Christian Mayer

God lege, håpløst system

God lege med god humor pf faglig dyktig. Vil gjerne hjelpe pasient. MEN, ALLTID forsinket. Mye. Sitter hver gang 1-1.5 time etter oppsatt time (for øvrig bestilt uker i forveien). 2.5 time forsinket som verst. Og som dagens første pasient gikk jeg da jeg hadde ventet 40 minutt etter oppsatt tid. (time kl 08 - gikk kl. 08:40). Dette er grunnen til at jeg nå bytter lege. Kølappsystemet på legesenteret er og håpløst. Ellers flinke medarbeidere og aldri problemer med de.

Glemsom og fraværende

Følger dessverre ikke opp avtaler og glemmer å sende henvisninger.
Virker stressende og tar seg for liten tid til pasienten. Jeg har aldri kommet inn til avtalt time, men har måttet vente lang tid. Sist gang jeg hadde avtale, ventet jeg over halvannen time.

Også synd at resepsjonen er lite tilgjengelig og ikke informerer pasientene på venteværelset om store forsinkelser.

Sender ikke henvisninger, men sier han har gjort det

Hadde lenge stor tro på denne legen da han gir inntrykk av å lytte og ta deg på alvor. Påstår å ha sendt et titalls henvisninger som ikke kan spores i journal. Han spør også om du har hørt fra stedet det er henvist til og hevder at han purrer, men ingenting skjer. Alltid mye forsinket og virker til å spekulere i å ta på seg alt for mye uten tanke på oppfølging og kvalitet. Må du komme flere ganger pga at ingenting skjer så er det penger tjent for han.

anbefales ikke

Sender ikke henvisninger, selv etter utallige purringer. Alltid mye forsinket, gjerne 2 - 2,5 timer.
Føler jeg ikke blir tatt seriøst.

Sender ikke henvisning

Hyggelig og morsom kar, vier meg som pasient oppmerksomhet. Men, har opplevd flere ganger, både ift meg selv og mine barn, at henvisning ikke sendes når dette er avtalt. Har også opplevd at ved purring på dette, så skjer det heller ikke. Det er uholdbart!