Christian Mayer

Aurskog Legekontor

2001

Siste vurderinger av Christian Mayer

Håpløst

Artig kar, men det stopper desverre der. Sitter å venter i minimum 1 time! Når det er din tur føler jeg han må bli fortest mulig ferdig. Skjer ikke mye med henvisningene han mener han har sendt heller.

Stresset lege

Har nok god kunnskap fra krigsherjede land. Har du behov for en som lytter og kan ta seg tid, er ikke dette legen å anbefale.
Han løper i gangene og selv fikk jeg dårlig samvittighet av å gå til han som lege, for å bruke tiden han hadde. Han har nok alt for mye å gjøre og glemmer henvisninger, så dette må han minnes på.
Fikk byttet og har en mye bedre lege nå på Aurskog.

God Lege

Ventetid før besøk , ja ja det betyr bare at han tar seg nødvendig tid med pasienter som er før deg , Bedre å serve ferdig kvalitet enn kvantitet. Har hatt han i 3 år og er super fornøyd. Er Veldig fornøyd og bytter ikke Lege for noe i verden...

God lege, håpløst system

God lege med god humor pf faglig dyktig. Vil gjerne hjelpe pasient. MEN, ALLTID forsinket. Mye. Sitter hver gang 1-1.5 time etter oppsatt time (for øvrig bestilt uker i forveien). 2.5 time forsinket som verst. Og som dagens første pasient gikk jeg da jeg hadde ventet 40 minutt etter oppsatt tid. (time kl 08 - gikk kl. 08:40). Dette er grunnen til at jeg nå bytter lege. Kølappsystemet på legesenteret er og håpløst. Ellers flinke medarbeidere og aldri problemer med de.

Glemsom og fraværende

Følger dessverre ikke opp avtaler og glemmer å sende henvisninger.
Virker stressende og tar seg for liten tid til pasienten. Jeg har aldri kommet inn til avtalt time, men har måttet vente lang tid. Sist gang jeg hadde avtale, ventet jeg over halvannen time.

Også synd at resepsjonen er lite tilgjengelig og ikke informerer pasientene på venteværelset om store forsinkelser.

Beste legen jag/vi haft

En otradisjonell lege (posivt) som ser hele mensket. Han er flink, grundig, personlig og LYSSNAR på vad du har på hjertet.
Han er mgt ärlig og sier vad hans syns etc

Var ärlig og han er detsamma mot dig

Sender ikke henvisninger, men sier han har gjort det

Hadde lenge stor tro på denne legen da han gir inntrykk av å lytte og ta deg på alvor. Påstår å ha sendt et titalls henvisninger som ikke kan spores i journal. Han spør også om du har hørt fra stedet det er henvist til og hevder at han purrer, men ingenting skjer. Alltid mye forsinket og virker til å spekulere i å ta på seg alt for mye uten tanke på oppfølging og kvalitet. Må du komme flere ganger pga at ingenting skjer så er det penger tjent for han.

anbefales ikke

Sender ikke henvisninger, selv etter utallige purringer. Alltid mye forsinket, gjerne 2 - 2,5 timer.
Føler jeg ikke blir tatt seriøst.

Sender ikke henvisning

Hyggelig og morsom kar, vier meg som pasient oppmerksomhet. Men, har opplevd flere ganger, både ift meg selv og mine barn, at henvisning ikke sendes når dette er avtalt. Har også opplevd at ved purring på dette, så skjer det heller ikke. Det er uholdbart!

Suveren !!

Suveren lege som tar deg på alvor og sender deg videre om han ikke er sikker på hva han skal gjøre.
Jordnær og ikke verdensmester som mange leger er.
Ydmyk og humoristisk som jeg mener er viktig i ett sykdomstilfelle.

Den beste legen jeg har hatt!!

En fantastisk flott lege som LYTTER og tar seg tid til DEG!! Får ting til å skje!! 😀

Den værste legen jeg har vært borti.

Er gått ut på dato og bør enten omskolere seg, eller førtidspensjoneres.

Han er tilstedet mentalt i alt jeg sier. Gir meg den oppmerksomheten jeg forventet før møte.

En flott mann som i samarbeid med passient stort sett finner veien videre.
Og er en av de som faktisk forstår at paient er den beste lege selv i mange tilfeller.
Men vi trenger det siste ekstra fra fastlege for
a, bekreftlse på egendiagnose
b, å føle trygghet at man blir rekvirert til riktig sted.
C, møter deg på ditt nivå ( ser aldri ned på deg) det klarer vi selv.
D, og ikke minst bra kjenskap til vi skal ha i oss av mediiner.

Hatten av for slik en kar.

Tid til vær passient er for dårlig. Burde bedres.
Hjemmebesøk og ellers noen små engasjement i nærmiljø hadde vært koselig.Inget must.
VB

Outstanding

Just outstanding. Har ikke vært borti noen lege som bed humor og kunnskap formidler sitt budskap som dr. Mayer. Hold utkikk etter ledige plasser hos han. Hans pasienter bytter kun når de flytter.. )

Trygg og god lege å ha.

Tar seg alltid tid og jeg er 100% sikker på at han virkelig kan det han driver med !!

Den beste fastlegen vi kunne tenke oss

Vi har hatt Cristian som fastelege i snart elleve år. Kunne ikke tenke oss å han noen andre. Stay steady, Mayer! ;)