Christian Mayer

Aurskog Legekontor Mann, 44 år

Autorisert2001

Siste vurderinger av Christian Mayer

Glemsom og fraværende

Følger dessverre ikke opp avtaler og glemmer å sende henvisninger.
Virker stressende og tar seg for liten tid til pasienten. Jeg har aldri kommet inn til avtalt time, men har måttet vente lang tid. Sist gang jeg hadde avtale, ventet jeg over halvannen time.

Også synd at resepsjonen er lite tilgjengelig og ikke informerer pasientene på venteværelset om store forsinkelser.

Beste legen jag/vi haft

En otradisjonell lege (posivt) som ser hele mensket. Han er flink, grundig, personlig og LYSSNAR på vad du har på hjertet.
Han er mgt ärlig og sier vad hans syns etc

Var ärlig og han er detsamma mot dig

Sender ikke henvisninger, men sier han har gjort det

Hadde lenge stor tro på denne legen da han gir inntrykk av å lytte og ta deg på alvor. Påstår å ha sendt et titalls henvisninger som ikke kan spores i journal. Han spør også om du har hørt fra stedet det er henvist til og hevder at han purrer, men ingenting skjer. Alltid mye forsinket og virker til å spekulere i å ta på seg alt for mye uten tanke på oppfølging og kvalitet. Må du komme flere ganger pga at ingenting skjer så er det penger tjent for han.

anbefales ikke

Sender ikke henvisninger, selv etter utallige purringer. Alltid mye forsinket, gjerne 2 - 2,5 timer.
Føler jeg ikke blir tatt seriøst.

Sender ikke henvisning

Hyggelig og morsom kar, vier meg som pasient oppmerksomhet. Men, har opplevd flere ganger, både ift meg selv og mine barn, at henvisning ikke sendes når dette er avtalt. Har også opplevd at ved purring på dette, så skjer det heller ikke. Det er uholdbart!