Christian Mayer

Aurskog Legekontor

2001

Siste vurderinger av Christian Mayer

Stresset lege

Har nok god kunnskap fra krigsherjede land. Har du behov for en som lytter og kan ta seg tid, er ikke dette legen å anbefale.
Han løper i gangene og selv fikk jeg dårlig samvittighet av å gå til han som lege, for å bruke tiden han hadde. Han har nok alt for mye å gjøre og glemmer henvisninger, så dette må han minnes på.
Fikk byttet og har en mye bedre lege nå på Aurskog.

God Lege

Ventetid før besøk , ja ja det betyr bare at han tar seg nødvendig tid med pasienter som er før deg , Bedre å serve ferdig kvalitet enn kvantitet. Har hatt han i 3 år og er super fornøyd. Er Veldig fornøyd og bytter ikke Lege for noe i verden...

God lege, håpløst system

God lege med god humor pf faglig dyktig. Vil gjerne hjelpe pasient. MEN, ALLTID forsinket. Mye. Sitter hver gang 1-1.5 time etter oppsatt time (for øvrig bestilt uker i forveien). 2.5 time forsinket som verst. Og som dagens første pasient gikk jeg da jeg hadde ventet 40 minutt etter oppsatt tid. (time kl 08 - gikk kl. 08:40). Dette er grunnen til at jeg nå bytter lege. Kølappsystemet på legesenteret er og håpløst. Ellers flinke medarbeidere og aldri problemer med de.

Glemsom og fraværende

Følger dessverre ikke opp avtaler og glemmer å sende henvisninger.
Virker stressende og tar seg for liten tid til pasienten. Jeg har aldri kommet inn til avtalt time, men har måttet vente lang tid. Sist gang jeg hadde avtale, ventet jeg over halvannen time.

Også synd at resepsjonen er lite tilgjengelig og ikke informerer pasientene på venteværelset om store forsinkelser.

Beste legen jag/vi haft

En otradisjonell lege (posivt) som ser hele mensket. Han er flink, grundig, personlig og LYSSNAR på vad du har på hjertet.
Han er mgt ärlig og sier vad hans syns etc

Var ärlig og han er detsamma mot dig