Pål Georg Rebni

Autorisasjon (2013)

Pål Georg Rebni er en av 19 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Pål Georg Rebni

Flink Lege

Hyggelig Lege som hører hva du sier og er samtidig rask og effektiv. En kar som fortløpende gir svar på div spørsmål du måtte ha, og en som mange andre leger kunne lært noe av. Min erfaring etter årlig faste legekontroller (kjekt å ta en årlig sjekk), og sist et inngrep på en inngrodd tånegl som ble fikset på null komma null, er særdeles positivt.

Fantastisk lege

Føler meg godt ivaretatt til tross for vanskelighetene med min sykdom. En lege som hører på deg og tar seg tid til å høre på det og gjøre det riktige ved evt problemer du skulle møte på i veien. I mine øyne er dette den beste fastlegen jeg har vært borti på en lang stund og etter flere bytter har jeg endelig funnet en fantastisk lege med god kunnskap og forståelse for deg som pasient.

Lytter og er til stede

Føler meg hørt og forstått. Tar meg alvorlig og tar de ekstra sjekkene! Veldig god lege! Anbefales på det sterkeste!

Hyggelig og kunnskapsrik

Ble meget positivt overrasket.
Pål Georg har tatt over etter Amiri og jeg var ganske spent før timen med ny lege, men for en hyggelig og behagelig lege. Han tok meg på alvor, og hadde ikke hastverk, selv om jeg hadde munn diare og 1000 tanker..

Drømmelegen

En dyktig lege , lytter til deg som pasient og tar deg på alvor, blid og omgjengelig og naturlig! Vil at du skal bli fornøyd og du går ut med et smil. Den beste legen jeg har møtt! Anbefales til alle🙂