Kjersti Foros Ulriksen

Autorisasjon (2014)

Triangel Legesenter Telefonnummer465 00 900465 00 9 ...
Parkvegen 1 A 7500 Stjørdal
Kjersti Foros Ulriksen er en av 26 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Kjersti Foros Ulriksen

En drøm av en lege

Dette er den første legen i min erfaring hvor jeg føler meg både sett og hørt. Hun er god til å kommunisere og har mye kunnskap!
Hun var ikke redd for å søke opp ekstra informasjon i løpet av timen for å vær sikker på at hun fortalte meg alt rett vedrørende noen bivirkninger til noe medisin. Dette er første gangen jeg har opplevd en lege gjøre og det var utrolig betryggende. Jeg vil tørre å påstå at etter mange år med legestudiet og jobb er det ikke menneskelig å huske hver minste detalj om alt av medisiner i denne verden. Så jeg vil mye heller ha en lege som tar seg tid til å lese og dobbeltsjekke, enn en lege som er for ‘stolt’ og heller risikerer å si feil eller utelate informasjon enn å innrømme at de trenger å friske opp minnet.
Gråt den dagen jeg mistet Kjersti som fastlege, håper inderlig ventelisten tilbake går fort.

Meget god fastlege!

Kjersti er effektiv, tar meg på alvor, følger opp og er god på dialog. Det er lett å kommunisere med henne og hun hører på hva man har å si og følger opp. Hun er flink til å innhente informasjon fra andre ved usikkerhet, og setter seg godt inn i ting ved behov.
Meget fornøyd med henne både ved fysiske plager og også psykiske plager!

Fantastisk

Fantastisk god lege som er opptatt av meg som pasient, tar seg tid til å lytte og tåler å få tilbakemeldinger. Hun forstår at det faktisk er jeg som kjenner kroppen min best, og lytter gjerne. Hun er kunnskapsrik, ivrig på ny kunnskap og er rask til å hente inn informasjon hun trenger. Og ikke minst; hun ser på meg når vi snakker!!!