Stian Ellingsen Lobben

Nytorget Legesenter

2007

Nytorget Legesenter Telefonnummer51 91 70 8051 91 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger
Stian Ellingsen Lobben er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stian Ellingsen Lobben

Fornøyd!

Så flink og god! Veldig fornøyd med han. Er flink til å følge opp og man får alltid time når man trenger det fort.

Vanskelig å kommunisere med

Fikk aldri god kontakt med ham og synes han var vanskelig å kommunisere med. Følte han hadde dårlig tid, og det var mange ting jeg ville spørre om, men som jeg unngikk da jeg følte han ikke tok meg alvorlig. Forutinntatt og ikke en jeg vil anbefale. De på laboratoriet var hyggelige, men ikke damene i skranken.

Fantastisk lege!

Svært fornøyd med Lobben dom fastlege! Føler meg alltid sett, forstått og ivaretatt. Får gode råd og opplever at Lobben oppriktig bryr seg om meg som pasient.

God fastlege!

Opplever å bli tatt på alvor hver gang jeg har vært hos Dr. Lobben. Han tar seg god tid og undersøker grundig om hva mine helseplager kan dreie seg om. Han fremstår som meget profesjonell, forståelsesfull og direkte.

Anbefales virkelig!

Begynte vanskelig, men.klok msnn

Vi kranglet til og begynne.med... jeg er barnrværnsbarn uten familie og sliter med traumer og kjipe minner. Tror han fatta det til slutt og vil si takk for forståelsen. Også beklager jeg.tidligere!