Stian Ellingsen Lobben

Nytorget Legesenter

2007

Nytorget Legesenter Telefonnummer51 91 70 8051 91 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger
Stian Ellingsen Lobben er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stian Ellingsen Lobben

Fantastisk lege!

Svært fornøyd med Lobben dom fastlege! Føler meg alltid sett, forstått og ivaretatt. Får gode råd og opplever at Lobben oppriktig bryr seg om meg som pasient.

God fastlege!

Opplever å bli tatt på alvor hver gang jeg har vært hos Dr. Lobben. Han tar seg god tid og undersøker grundig om hva mine helseplager kan dreie seg om. Han fremstår som meget profesjonell, forståelsesfull og direkte.

Anbefales virkelig!

Begynte vanskelig, men.klok msnn

Vi kranglet til og begynne.med... jeg er barnrværnsbarn uten familie og sliter med traumer og kjipe minner. Tror han fatta det til slutt og vil si takk for forståelsen. Også beklager jeg.tidligere!

Anbefales absolutt ikke

Kviet meg hver gang jeg skal til ham. Opplever at Stian føler han har dårlig tid (kan aldri ta opp mer enn 1 ting om gangen når jeg er der) Tar deg ikke på alvor, og opplever han som svært uempatisk. Synes det er vanskelig å kommunisere med ham, og merker det er mistro til når jeg forklarer ting. Gått til ham i flere år men merker at han ikke bryr seg. Han har også hisset seg opp mot meg og blitt tydelig irritabel i stemningsleiet, noe som kan oppleves ekstra ubehagelig når det er legen din som snakker sånn til deg.

Kan anbefales!

Han er opptatt av at pasienten skal ha det bra både fysisk og psykisk. Viser omsorg ved å finne ut hva som passer best i din situasjon. Er effektiv. Har lun humor. Han er en lege som tar godt vare på dem rundt seg.