Stian Ellingsen Lobben

Autorisasjon (2007)

Stian Ellingsen Lobben er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stian Ellingsen Lobben

Uinteressert

Hyggelig type, men virker uinteressert.

Har hatt flere problemer som han ikke har vært i stand til å finne ut av, og har dermed gått og går fortsatt med smerter, over lengre tid (flere år).

Han har også glemt hvilke medisiner han har gitt meg og hvor lenge jeg har gått på disse, slike at jeg har gått på enkelte medisiner alt for lenge (flere år for lenge).

Gruer meg til å gå til legen, da jeg føler jeg bare er til bry. Unngår derfor lege i høyeste grad så sant det er mulig.

Trygg, kunnskapsrik og fantastisk

Beste legen man kan få, behandler en med respekt, er grundig, lytter og rask med henvise videre. Har god kompetanse og man trenger sjeldent vente lenge på time. Svarer raskt på e-konsultasjoner og tilbakemeldinger på prøvesvar. Har hatt lobben siden han var nyutdannet og har aldri opplevd eller hatt noen dårlige erfaringer med han. Han er rett og slett helt fantastisk. Skal lete lenge etter en mer forståelsesfull, behagelig og kunnskapsrik lege.

Den beste fastlegen man kan ha

Stian er oppmerksom, omsorgsfull, medmenneskelig og opptatt av å høre hva pasienten har å si. Gode kommunikasjonsevner. Henviser til spesialisthelsetjenesten ved behov. Føler meg sett og ivaretatt når jeg har time hos han. Har en lun humor som bidrar til en avslappet atmosfære.

Meget dyktig lege

Føle meg 100% trygg hos Stian Lobben , mye kompetanse, god til å lytte, komme med råd & ikke minst flink å følge opp!

Trygg og kunnskapsrik

Er oppdatert og lytter til pasienten. Han er presis og har gode vurderinger. Virker til å ha høy faglig kompetanse.