Stian Ellingsen Lobben

Tlf: 51 91 70 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stian Ellingsen Lobben er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stian Ellingsen Lobben

Anbefales absolutt ikke

Kviet meg hver gang jeg skal til ham. Opplever at Stian føler han har dårlig tid (kan aldri ta opp mer enn 1 ting om gangen når jeg er der) Tar deg ikke på alvor, og opplever han som svært uempatisk. Synes det er vanskelig å kommunisere med ham, og merker det er mistro til når jeg forklarer ting. Gått til ham i flere år men merker at han ikke bryr seg. Han har også hisset seg opp mot meg og blitt tydelig irritabel i stemningsleiet, noe som kan oppleves ekstra ubehagelig når det er legen din som snakker sånn til deg.

Kan anbefales!

Han er opptatt av at pasienten skal ha det bra både fysisk og psykisk. Viser omsorg ved å finne ut hva som passer best i din situasjon. Er effektiv. Har lun humor. Han er en lege som tar godt vare på dem rundt seg.

Dyktig og empatisk

Stian er først og fremst svært dyktig faglig, og i tillegg veldig hyggelig og forekommende. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor av ham, og det er avgjørende for meg.

Experienced and easy to talk to

He is experienced, helpful and eady to talk to. Available same day and always finding out what is wrong and best way to help me as a pacient.

En veldig dyktig lege

Stian er en dyktig lege.
Han er forståelsesfull og lett å kommunisere med.
Han tar etter min erfaring pasientene sine på alvor
Han følger opp henvisninger og medisiner.
Jeg kjenner meg godt ivaretatt i min sykdomssituasjon og jeg kjenner meg trygg på de helsefaglige vurderinger Stian gjør..<3
Terningkast 6....

Faglig dyktig, men ikke sterk på kommunikasjon

Stian er dyktig i faget sitt, men er ikke den beste på kommunikasjon. Finn ut på forhånd nøyaktig hva du lurer på, for han vil sjelden utdype mer enn minimum om din tilstand. I mitt tilfelle føler jeg at han antar at jeg har mer kunnskap om almennmedisin enn det som er tilfelle. Jeg har lært meg å spørre og grave om alt jeg lurer på. Pass på at du formidler nøyaktig hva du trenger for å være komfortabel. Har intet å utsette på noe annet.

Dyktig lege, lytter og tar seg godt tid og undersøker nøye.
Henviser fort til spesialist hvis det trengs. En lege med mye omsorg og forståelse. Anbefales virkelig som lege om du ønsker bytte. En sjeldent flink og god lege.
Kan også anbefales godt for personer som sliter psykisk.

En god fastlege

En god og hyggelig faslege i en passende alder som betyr at han har erfaring og samtidig er moderne. Han vet når du må gå til spesialist og kan faget sitt godt. Så jeg anbefaler Stian ;-)

Empatisk og dyktig lege

Har brukt denne legen i snart 3 år. Beste legen jeg har hatt. Enkelt å få timer, god oppfølging og profesjonell oppfølging. Særs dyktig.

gREI Å PRATE MED MEN MED MIN SYKDOM SÅ HAR JEG VÆRT EN PRØVEKANIN PÅ MANGEN MEDISINER.

Virker som en grei kar å rate med men ikke peiling på hva han skal gjøre til tider og det er frustrerende for meg som sitter med problemet. Vært sykemeldt i 1 år straks og ikke bedre men verre men så skal jeg plutselig i jobb i en verre stand e det jeg var når jeg kom til han, derfor skifter jeg lege i håp om en som vet mer om min sykdom enn han. ingenting vont å si om han men burde sette seg mer inn pasientens sykdom og bakgrunnshistorien.

Takk for meg!!!....

Tillitsfull oppmerksom og grundig.

Stian gjør en gir et godt inntrykk. Han bruker tid på pasienten og gir ytrykk for tillit og respekt, og man føler seg ivaretatt. Han er grundig i jobben og han kan sitt yrke.
Det er kort ventetid på å få time. og kan bestilles enkelt via SMS

Er meget fornøyd!

Det er en flink lege som lytter og tar ting på alvor.
Jeg har fått en god oppfølging under graviditet. Er veldig glad å ha han videre som min fastlege for min sønn.

Den beste

Lobben er en snill mann han tar seg tid til å finne ut hva som er best for deg

Knallgod lege

Ung lege som fokuserer på å hjelpe, tar seg tid til sine pasienter og hjelper utenfor den allmenne legenormen.

Bør velges for dem som sliter psykisk!
Bedre fastlege i Stavanger får du ikke.
Internett og SMS bestilling av time/resepter.

Tidenes Lege

Lobben tar seg tid til deg og du føler at han tar deg og det du forteller på alvor. Rådene han gir er gode. Han er hjelpsom og yter en service utover det man kan forvente av en fastlege.(Sammenligner her med forrige fastlege).

Vanskelig mann å kommunisere med

Jeg har gått til Stian et par ganger og allerede nå kvier jeg meg til en ny time. Jeg opplever han som vanskelig å kommunisere med, preget av hektisk hverdag noe som gir en følelse av hastverk når jeg er hos han. Jeg opplevde at det var litt om å gjøre å bli ferdig med saker og litt mistro til det jeg forklarte. Jeg pleier ikke å gå så ofte til lege heldigvis. Men jeg skulle gjerne følt at jeg ble tatt på alvor når jeg først hadde en time. Jeg venter bare på at det blir ledig hos andre leger slik at jeg får byttet.

Lege som ikke gir opp

En flott lege som lytter, gir råd, guider, og tar deg alvorligt.
Må kanskje guide han litt til å skjønne hva en skal hjelpe deg med, men når det først er unnagjordt, så vil all fremtidig behandling gå knirkefritt med, stor kunnskap og respekt for det han driver med.
Stå på :)

Den beste

Dr.Lobben er en vennlig,tålmodig og kunnskapsrik person som lytter og gir tilbakemelding og tar deg på alvor.
Han gir deg trygghet og respekt.Holder til i et moderne legesenter med flere leger som har eget labratorie.Han sender deg videre til spesialist,, eller annen utredning hvis han vurderer dette som nødvendig.
Jeg er veldig fornøyd med min lege.

Anbefales på det sterkeste !

Får ikke skrøydet nok av denne legen . Er rolig og behagelig å snakke med. Føler alltid at han har god tid og tar ting seriøst

Vi kommuniserer godt,en trivelig kar som tar deg seriøst.

Lun humor,slapper av i hans nærvær.fremleggelse av pasients(les min)sak overfor omverdenen er enestående!At han er faglig dyktig vet jeg mindre om,men har inntrykk av det.