Jon-Michael Knutsen

Autorisasjon (2018)

Nitelva Helsesenter Telefonnummer67 21 12 2267 21 12 ...
Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm
Jon-Michael Knutsen er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Jon-Michael Knutsen

Følte jeg ikke ble trodd på!

Hyggelig lege, men fikk ikke løst mitt problem, det virket som om jeg rett og slett ikke ble trodd på.

Do not recommend this GP

I must say that I havent had the best experience with this GP. This doctor is very aware of the limited time. From the minute you come into the consultation he is stressed about time and makes it clear that you only can take up one problem at a time. Even though some medical issues are connected and should be adressed together. My advise is to actually listen to the patient.

Dyktig og omsorgsfull

Vi er et eldre par som har gått hos denne legen i over 2 år og kunne ikke ha vært mer fornøyd.
Han virker alltid oppriktig interessert og tar seg god tid til konsultasjonen.
Vi har fått god medisinsk hjelp og oppfølging av Dr Knutsen, han er empatisk, kommuniserer godt, og er rask til å henvise videre om nødvendig.
Vi opplever å ha et gjensidig tillitsforhold med han og er veldig takknemlig for å ha funnet en så god fastlege.

Mangel på konkrete råd og anbefalinger

Flink lege, men jeg savner at han kommer med konkrete råd og anbefalinger på hva slags behandling som er riktig for meg. Når jeg drar til en lege, forventer jeg at legen kommer med råd og anbefaling utfra min situasjon. Her følte jeg at legen ikke kom med noen konkrete tilbakemeldinger på hva jeg bør gjøre. Det føltes mer som at jeg måtte fortelle legen hva han burde gjøre.

Rolig, tar seg tid, følger opp og kommer med løsninger.

God fastlege, både med voksne og barn. Ser menneske i pasienten. Forklarer godt, rolig og tar seg tid.