Nitelva Helsesenter

Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm

Siste vurderinger av Nitelva Helsesenter

Tar deg på alvor

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

Silje er en veldig god fastlege som tar meg som pasient på alvor. Hun virker oppriktig interessert og lytter godt. Hun bestiller blodprøver, og sender raskt ut melding når hun har fått svarene. Hun henviser videre til spesialist uten diskusjon når jeg eller barnet har behov for det.

Det er relativt enkelt å få akutt-time hos legesenteret, noe som er greit når man har barn, og vanlige konsultasjon kan man bestille i en app og velge tidspunkt selv.

De som jobber på lab/resepsjon er også veldig flinke.

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

Legen er en helt fantastisk dame som både er faglig dyktig, men også forstår sine pasienter. Alltid hyggelig og behjelpelig!

Kunnskapsrik og pålitelig

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

En fastlege som lytter godt til pasienten, sørger for å ikke bare sitte gjemt bak en dataskjerm og ta diktat. Alltid i godt humør, og løsningsorientert. Tar problemene på alvor, og fremstår som ryddig og effektiv. Sender gjerne ut prøvesvar o.l. på en søndagskveld, sier noe om engasjementet og arbeidslysten til denne fastlegen.

Hyggelig og lyttende, flink med barn

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

Har vært veldig fornøyd med Silje, både for meg selv og mitt barn. Hun er empatisk, tar deg på alvor, sender videre til spesialister ved behov, og har barnetekke. Synd vi må bytte pga. flytting.

Har generelt sett vært veldig fornøyd med Nitelva legesenter, selv om det av og til har vært ekstremt lang ventetid selv når man har bestilt tid på forhånd. Det er ille når man har små barn med. Dyktige på laboratoriet, og alltid vennlige og høflige i skranken.

Imøtekommende og dyktig

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

Det var første gang jeg var hos Silje, og møtte en imøtekommende og kunnskapsrik lege. Følte jeg ble sett og hun er lett å prate med. Tar tak i selv «ubetydelige» ting. Og selv om hun var etter skjema følte jeg ikke at hun hastet med å få meg ut og neste pasient inn. En av de beste legene jeg har hatt.