Nitelva Helsesenter

Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm

Siste vurderinger av Nitelva Helsesenter

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Kristin er en fantastisk dyktig lege med god fagkunnskap og mye empati og forståelse.

Hun tar seg god tid og jeg føler meg ivaretatt og forstått. Det kan medføre forsinkelser, men det går bra når en får så god hjelp. Hun stilte opp som en god samtalepartner da jeg hadde det vanskelig for noen år siden, og hjalp meg så jeg klarte å stå i jobben og ikke bli sykemeldt. Alle mente jeg burde sykemelde meg, men jeg ønsket ikke det, og da støttet hun meg så jeg klarte å stå i jobb.

Håper det blir flere leger slik at en slipper å dra til andre legesenter når hun er borte, slik som dr. Prytz som ikke kan måle seg på faglig eller medmenneskelig kompetanse.

Sekretærene er også hyggelige og behjelpelige!

Om jeg skal flytte noen gang, må Kristin også flytte så jeg kan beholde henne!

>Kunnskapsrik, trygg, interessert i pasienten

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Kristin tar seg alltid god tid, hun forsikrer seg alltid om at jeg forstår de meldinger hun gir, undersøker grundig, tar alle mulige prøver ved årskontrollen. Ordner omgående med henvisninger til f.eks. utvidede undersøkelse ved sykehus, røntgeninstitull e.l.

Hvis det er noe med prøver som skurrer så blir jeg omgående innkalt til ytterligere kontroll. Jeg har brukt henne i ca. 4 år og har aldri vært misfornøyd eller følt at jeg har fått for lite/dårlig informasjon.

Super!!

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt.
Trygg og med god kunnskap om mine sykdommer.
Flink til å følge opp.

Den beste legen jeg har møtt

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Kristin er en lege jeg møtte for et par måneder tilbake. Jeg har en del helseproblemer, og i møte med henne har jeg følt meg ivaretatt. Hun er en lege som tar deg på alvor, henviser videre med en gang dersom det trengs. Hun er grunnen til at jeg fikk operert meg mye tidligere enn hva som var planlagt ettersom jeg var i mye smerter. Det er virkelig en lege som står på for sine pasienter, og tar seg god tid til deg!

Forståelsesfull og lyttende

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Har hatt Kristin som min fastlege i 2 år ca, og er veldig fornøyd. Det kan ta litt tid å bestille time, men om det skulle haste får man lett akutt-time samme dag om man ringer tidlig.

Kristin er veldig lyttende og forståelsesfull. Mye empati, og man føler seg ikke til bry uansett hvor mye man spør, eller hvor lang tid man bruker. Hun er ikke stresset i det hele tatt, og det er veldig viktig for meg hos en lege. Der av kan det være noe forsinkelser, men ikke betydelig mye. Bedre med en lege som tar seg tid og er nøye.

De er også veldig flinke til å sette blodprøver på Nitelva. Har truffet med en gang alle ganger, og de fleste andre steder har de bommet opptil flere ganger, og noen ganger gitt opp.

Eneste negative er at hun har legekontor alene, og at hun da er utilgjengelig i ferier, ved kurs osv.. Da blir man "henvist" til kontoret til Mariadasan som er veldig lite hyggelig og behjelpelig. Synd det ikke er flere leger som kan steppe inn om Kristin ikke er tilgjengelig.