Nitelva Helsesenter

Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Nitelva Helsesenter

Imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt i mitt liv. Når du møter Silje så føler du virkelig at hun bryr seg om akkurat deg. Selv med forsinkelser så merker du ikke at hun har dårlig tid. Pasienten er virkelig i fokus. Hun tar deg virkelig på alvor. Skulle ønske alle leger var som Silje.

Følte jeg ikke ble trodd på!

Lege: Jon-Michael Knutsen Skrevet

Hyggelig lege, men fikk ikke løst mitt problem, det virket som om jeg rett og slett ikke ble trodd på.

Dyktig lege

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

Silje har vært min fastlege i 7 år og er også fastlege for min familie. Jeg er svært fornøyd med behandlingen. Silje tar meg på alvor, har høy fagøig kompetanse og henviser videre ved behov. Hun gir gode råd om min helse. Jeg har en kronisk sykdom så jeg er hos henne regelmessig. Det er også mulig å få time på dagen ved dette legesenteret, når det er akutt sykdom for meg eller barna.

Anbefales

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Jeg har hatt Kristin som fastlege i 13 år, og har valgt henne som fastlege til barna mine også. Hun er dyktig, blid og god å prate med. Anbefales på det varmeste.

Do not recommend this GP

Lege: Jon-Michael Knutsen Skrevet

I must say that I havent had the best experience with this GP. This doctor is very aware of the limited time. From the minute you come into the consultation he is stressed about time and makes it clear that you only can take up one problem at a time. Even though some medical issues are connected and should be adressed together. My advise is to actually listen to the patient.