Arild Lothe

Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger
Arild Lothe er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Arild Lothe

Meget dyktig og solid

Har hatt Arild Lothe som fastlege i over 15 år. Dyktig, saklig og lyttende. Bare bra ting å si om han. Jeg blir nesten overrasket når noen gir han svakeste rating i noen av anmeldelsene, da må man kanskje peke fingeren på seg selv kanskje? Jeg vil ihvertfall anbefale Dr Lothe som en god fastlege.

Pålitelig fastlege som er der når man trenger han

Jeg har hatt Arild i mer enn 10 år. Alltid enkelt og greitt med rutinekontrollene, helseattester, resepter og faste oppfølginger.
Er alltid blitt tatt på alvor og godt fulgt opp når det oppstår forhold som trenger videre utredning og oppfølging. Kommer tl å bruke Arild videre så lenge jeg bor fast i Stavanger. Han har aldri sviktet når det gjelder :-)

Veldig fornøyd!

Her blir du tatt på alvor og du blir hørt på! Han har vert min fastlege i over 17 år. Er og veldig fornøyd med sekretærene som gjør en kjempe jobb og god service der.

En kjempe flink lege

Dette er en lege som tar deg på alvor og følger opp eventuelle problemer. Byttet til Arild for en stund tilbake og er kjempe fornøyd!

Lite empatisk

Har gått til denne legen i noen år nå og skulle egentlig ha byttet for lenge siden. Jeg gruer meg alltid til å gå til legen og utsetter det så lenge som overhodet mulig. Når jeg først kommer dit er han overlegen, viser lite interesse når jeg fremlegger mine problemer og bagatelliserer de, noe som får meg til å føle meg utrolig liten og dum. Vil ikke anbefale denne legen videre!