Arild Lothe

Autorisasjon (1990)

Arild Lothe er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Arild Lothe

Trygg og kunnskapsrik

Trygg og kunnskapsrik, følger godt opp også i etterkant av konsultasjoner. Rask og effektiv, tar pasientene på alvor.

Helt forferdelig opplevelse

Tar ikke pasientene sine på alvor. Nedlatende oppførsel. Følte meg ikke hørt. Kan IKKE anbefales til noen.

Lytter ikke om du har det veldig tungt

For inn fordi jeg har problemer med mental helse og negative tanker og han sa at det fins harde dager og det må man bare komme igjennom. Han var ikke noe hjelpsom der og kunne heller ikke anbefale noe som hjelp. Følte meg mye værre etter å snakke med han da jeg ikke følte meg hørt.

Profesjonell, effektiv, lytende

Jeg har Arild som fastlege i over 10 år og har flyttet hele familien til ham. Han er profesjonell, rask og effektiv. Svarer på e-konsultasjoner lyn raskt og alltid tar tid til å forklare ting nøye. Lett å snakke med, positiv, lytende. Alt han har foreslått som diagnose ble alltid bekreftet senere - han vet hva han snakker om. Hvis usikker, sender han uten problem videre for undersøkelser. Anbefaler ham på det sterkeste.

Meget dyktig og solid

Har hatt Arild Lothe som fastlege i over 15 år. Dyktig, saklig og lyttende. Bare bra ting å si om han. Jeg blir nesten overrasket når noen gir han svakeste rating i noen av anmeldelsene, da må man kanskje peke fingeren på seg selv kanskje? Jeg vil ihvertfall anbefale Dr Lothe som en god fastlege.