Arild Lothe

Autorisasjon (1990)

Arild Lothe er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Arild Lothe

En god lege

Eg har vore pasient hos dr.Lothe i nokre år.Eg har stortsett kome til når eg har hatt behov.Eg er alltid blitt vel moteken.Det er alltid ein avslappa atmosfære på kontoret.Lothe er litt streng på sjukemeldingar,men det må en vel finne seg i.Men det er som regel rom for diskusjon.Ofte er det slik av vi finn på løysningar saman.
Eg kan anbefale dr.Lothe for andre.

Veldig fornøyd med min fastlege

Denne fastlegen gir deg tid til å snakke.Snur seg ikke mot datamaskinen før alt er sagt og han har undersøkt.Som mor opplever jeg at han får god kontakt med barn.De er ikke redde når det er hos han.Han tar ikke blodprøve dersom han ikke mener det er nødvendig.Istendenfor penicillin ber han meg om å komme tilbake om det ikke blir bra.
Kommer som regel til samme dag.

rolig omtenksom lege som finner gode lösninger

Jeg er hos han så sjelden som mulig:D. Har fått skjeft utallige ganger for å komme for sent og sykdom har utviklet seg. Når jeg stiller opp hos kjenner han meg igjen og at jeg er ikke der uten grunn(ikke ute etter sykemld). Har tar meg på alvor, og finner lösninger utenom A4. Kjempe lege, og aldri kommer til å bytte

værste legen vi har vært borti

Har tilfeldigvis vært borti Arild ved et besøk på Legevakten med et spedbarn som hadde en uavklart situasjon. Han oppførte seg uhøfflig og tok oss ikke alvorlig, Ba oss vente til over helga med videre undersøkelser selv om vi hørte personen i telefonen spurte om pasienten skulle inn på sykehuset for sjekk samme kveld. Dette påførte oss ekstra stress og unødvendig venting.

Ved en annen anledning ble jeg kjeftet på fordi jeg stilte opp en mandags morning på hans legekontor, da han mente jeg ikke var syk nok! Det var siste gang jeg var hos denne mannen,

Styr unna!!!

Skuffende

Jeg er vant til å bli tatt på alvor og få god og adekvat behandling av Torgeir Gilje Lid på det samme legesenteret, men han var bortreist, så jeg ble henvist til Lothe. Der fikk jeg følelsen av å være til byrde, og ble litt provosert. Jeg er sjelden syk, og Lothe har aldri sett meg før, så hvorfor virket han så forutinntatt? Han burde heller begynne med noe annet.