Eirik Øksenvåg

Autorisasjon (2017)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Eirik Øksenvåg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eirik Øksenvåg

Omsorgsfull og dyktig

En lege bør ha personlig egnethet for å jobbe med mennesker i tillegg til faglig dyktighet. Eirik har uten tvil begge disse kvalitetene, og jeg har alltid følelsen av respekt og ivaretakelse når jeg er hos legen min. Kan virkelig anbefales!

Gjør ikke det han skal

Er ofte utydelig i hjelpen han gir og sitter igjen med en følelse av å ikke ha fått tilstrekkelig svar

Unik fastlege

Jeg har bodd i 4 byer og møtt utallige leger, men Eirik er den beste legen på landsbasis. Han møter deg med forståelse, god faglig kunnskap og ivaretar pasienten på en forsvarlig måte. Anbefales virkelig!

Utrolig dyktig og betryggende lege!

Eirik er ikke som alle andre leger, han gjør legebesøket trygt, og han tar deg seriøst, uansett. Det jeg liker spesielt med Eirik er at han behandler deg med medmenneskelighet og er god tvers igjennom.. Han er i tillegg enormt dyktig som lege! Anbefales på det sterkeste

Fantastisk lege!

Jeg opplever Eirik som en faglig dyktig lege med gode relasjonelle ferdigheter. Personlig har jeg både psykiske og fysiske helseutfordringer, og han tar begge deler på like stort alvor. Han tar seg god tid, og det er ikke noe problem å få dobbel time ved behov. Trivelig og folkelig, den beste legen jeg har hatt!