Eirik Øksenvåg

Autorisasjon (2017)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Eirik Øksenvåg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eirik Øksenvåg

Fantastisk lege!

Imøtekommende og behjelpelig. Veldig behagelig å prate med og en god lytter. Har hatt mange fastleger opp igjennom men ingen som Eirik!

Alltid imøtekommende og hyggelig

En blidere og hyggeligere lege skal man lete lenge etter. Han tar problemene/symptomene man kommer med på alvor. Jeg føler alltid at jeg blir tatt seriøst og at jeg har fått den hjelpen jeg trenger når jeg går ut av legekontoret. Den beste legen jeg har hatt hvertfall! 🙂

Trygg, kunnskapsrik, imøtekommende og forståelsesfull

Den beste fastlegen jeg har hatt. Han er en fantastisk lege. Har hatt en del leger før jeg flyttet til Trondheim, mitt samlede inntrykk har vært at fastlegen er stressede menneske som vil ha minst mulig med deg å gjøre og mest mulig quick fix tips.
Dette var ikke tilfelle med Øksenvåg. Jeg har hatt han som fastlege i 2 år nå og han leverer over alle forventninger jeg kunne ha til en fastlege. Fortjener all hyllest!

Føler meg mistrodd

I de første møtene med Øksenvåg opplevde jeg tillit og god ivaretaretakelse. Da jeg ble syk med uvanlige/uforklarlige symptomer ble tilliten erstattet med mistro og bagatelliseringer, og innspill fra andre leger om videre oppfølginger ble ikke imøtekommet. Det er svært vanskelig å få kontakt med skrankepersonalet, telefonen kan ringe i timesvis der også kontakten blir brutt underveis. Den ene i skranken er svært hyggelig, den andre direkte uhøflig.Gjentatte tilfeller med rot i datasystemet har også vært frustrerende. Er lei hele legesenteret. Står nå på liste for nytt fastlegeskifte.

Lyttende, dyktig og tar tak i ting raskt

En utrolig flink lege som tar deg på alvor. Om han ikke kan hjelpe så sender han deg raskt til andre som kan. Sjeldent vert så fornøyd med en lege som jeg har vert med Eirik. Det er med sorg jeg må bytte ham ut da jeg har flyttet fra Trondheim. Men anbefaler Eirik på det høyeste