Eirik Øksenvåg

Lade Legesenter AS

Autorisasjon (2017)

Lade Legesenter AS Telefonnummer73 92 01 5573 92 01 ...
Haakon VII s gate 9 7041 Trondheim
Eirik Øksenvåg er en av 190 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eirik Øksenvåg

Utrolig dyktig og betryggende lege!

Eirik er ikke som alle andre leger, han gjør legebesøket trygt, og han tar deg seriøst, uansett. Det jeg liker spesielt med Eirik er at han behandler deg med medmenneskelighet og er god tvers igjennom.. Han er i tillegg enormt dyktig som lege! Anbefales på det sterkeste

Fantastisk lege!

Jeg opplever Eirik som en faglig dyktig lege med gode relasjonelle ferdigheter. Personlig har jeg både psykiske og fysiske helseutfordringer, og han tar begge deler på like stort alvor. Han tar seg god tid, og det er ikke noe problem å få dobbel time ved behov. Trivelig og folkelig, den beste legen jeg har hatt!

Folkelig og ålreit lege

Eirik er den beste legen jeg noen gang har hatt. Han har alltid et glimt i øyet, og er veldig trygg og lett å prate med. Han tar meg alltid på alvor, og jeg går alltid ut med følelsen av å ha blitt sett. Han henviser videre dersom det er behov, og bryr seg oppriktig om pasientene sine.

Hyggelig å imøtekommende

Eirik er min fastlege, å jeg er svært fornøyd. Han tar tak i ting med en gang. Lyttende å grundig. Henviser raskt til spesialist om det trengs. Møter sine pasienter med ett smil
Anbefaler Eirik på alle måter.

Hyggelig

Har kun hatt to andre fastleger iløpet av min tid (27år) og han var den meste menneskelige av de alle kan du si. Veldig folkelig av seg. Du føler ikke at du snakker med en lege egentlig.. Han er veldig personlig av seg og gir deg rom for å snakke. Hadde fortsatt med han hadde det ikke vært for at jeg bor såpass langt unna