Hai Phong Ly

Autorisasjon (2003)

Hai Phong Ly er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Hai Phong Ly

Bedreviter uten like

Vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Visst du ønsker en fastlege som alltid vet mye bedre enn deg hva som er problemet så er dette den rette mann. Har hatt Hai Ly som fastlege i mange år, å han vett alltid mye (!!) bedre enn meg hva som er problemet før jeg i det hele tatt har fått snakket ferdig. Det er ved flere anledninger han er blitt motbevist også. Opplever det som om at han liker å gjøre seg vanskelig før han eventuelt kanskje vil hjelpe til. Har hatt han som lege i flere år, å har satt meg opp på liste til å bytte nå for jeg er lei. Blir ikke tatt på alvor føler jeg. Tviler ikke på at han er en dyktig lege, men dyktige leger bør kanskje være litt flinke med folk også?

Veldig flink

En lege man kan stole på.
Strekker seg langt for å hjelpe.
En gang min datter var syk. Fikset han time hos barnelege på sykehuset med en gang. Bare for å være sikker.

Nøye og trygg lege

En grundig og fantastisk flink lege. Ser deg som pasient og lytter til deg uansett hva det gjelder. Anbefales.

Fantastisk lege

Hyggelig, flink og effektiv - det var en fryd å ha Hai Ly som fastlege! Alt fra lett hoste til gynekologisk undersøkelse ble tatt alvorlig og profesjonelt.

Meget seriøs og informativ lege

Han tar seg tid til det jeg ber om
Han forstår hva hvorfor jeg oppsøker han, og ser selv at jeg må ha videre undersøkelser, eventuelt hos spesialist