Åkra Legesenter AS

Engveien 2 4270 Åkrehamn

Siste vurderinger av Åkra Legesenter AS

Flink

Lege: Deniz Tekin Skrevet

Han ser deg, og tar seg tid til deg. Beste fastlegen jeg har hatt! Fantastisk flink!
Han gjør det lille ekstra som mange andre ikke gjør. Alltid smilende, blid og har god humor. Til både voksne og barn.

Nøye og trygg lege

Lege: Hai Phong Ly Skrevet

En grundig og fantastisk flink lege. Ser deg som pasient og lytter til deg uansett hva det gjelder. Anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Deniz Tekin Skrevet

Blir møtt med respekt og forståelse. Lytter og er tilstede. Får være med i vurdering om videre behandling.

Dyktig i alle ledd, tar deg på alvor

Lege: Deniz Tekin Skrevet

Jeg er en kvinne på over 50 år med mange sykdomsplager både fysisk og psykisk. Deniz Tekin har i mange år vært en stor støttespiller i mitt liv. Han er en kompetent lege i det medisinskfaglige og også i det å møte og samtale med meg. Legen Tekin er genuint generøs og ønsker alltid å gjøre hva han kan for å hjelpe, lindre eller behandle.
Å ha møtt en lege som er så omsorgsfull og empatisk resulterer i at jeg er blitt mer aksepterende og forståelsesfull selv, for sykdommer, tilstander eller symtomer som jeg ikke kan gjøre noe med. Svært takknemlig for all hjelp jeg har fått.

Grundig og oppfølgende.

Lege: Deniz Tekin Skrevet

Har brukt Åkra Legesenter siden 2011, og er 100% fornøyd med tjenestene de utfører.
Dette gjelder både leger og helsepersonalet.