Åkra Legesenter AS

Engveien 2 4270 Åkrehamn

Siste vurderinger av behandlere ved Åkra Legesenter AS

En lege som bryr seg.

Lege: Deniz Tekin Skrevet

Bryr seg og tar seg tid. Er det noe som ikke stemmer sender han deg straks videre. En lege som har hjerte og bryr seg om deg .

Den mest omtenksomme og forståelsesfulle legen eg har møtt

Lege: Martin Eikrem Skrevet

Han er ikke min fastlege men møtte han i forbinnelse med nært dødsfall følte eg blei bedre ivaretatt av han en min egen lege å da hadde eg aldrig møtt han før en gang så hadde han ikke hatt venteliste så hadde eg byttet lege med en gang , følte sorgen ble litt lettere ved å snakke med han så skulle ønske jeg konne gått til han bare for å snakke innimellom fordet om han ikke er min fastlege fantastisk omsorgsfull lege

Føler utrygghet og mer stressende etter prat med ham

Lege: Jan Ove Høie Skrevet

Jeg synes at han har litt for lite empati for å bli god lege. Han leser anbefalinger fra data maskin og prøver ikke å se litt dybdere og vurdere selv hva er beste for denne personen der og da. Mange ganger var jeg hos ham og i 80% av mine besøk fikk jeg den "robot " tjeneste.
Jeg skriver komentar, fordi jeg trur at det er mulig for ham å bli bedre, kanskje han er ikke bevisst hvordan har ser ut noen ganger.

Trygg og flink fastlege!

Lege: Martin Eikrem Skrevet

En kjempe flink lege!
Eikrem er en utrolig dyktig lege som får deg til å føle deg sett, hørt og godt ivaretatt. Han henviser gjerne videre til spesialister om nødvendig. Han er også veldig flink til oppfølging.

Desverre han har litt for god tid til pasientene sine, og ventetiden på venteværelse kan til tider være ekstrem lang. Noe som har gått utover jobb, skole, etc når jeg har måttet bruke 2-3 timer på legekontoret.

Overall – ikke bra.

Lege: Jan Ove Høie Skrevet

Dårlig oppfølging – lite behandling.
Må hele vegen helgardere seg – for mindre ting.
Ufattelig lite tilbakesvar.
Sender deg ikke videre nødvendigvis uten att en spør.