Åkra Legesenter AS

Telefonnummer52 84 50 1052 84 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Engveien 2 4270 Åkrehamn

Siste vurderinger av Åkra Legesenter AS

Dyktig i alle ledd, tar deg på alvor

Lege: Deniz Tekin Skrevet

Jeg er en kvinne på over 50 år med mange sykdomsplager både fysisk og psykisk. Deniz Tekin har i mange år vært en stor støttespiller i mitt liv. Han er en kompetent lege i det medisinskfaglige og også i det å møte og samtale med meg. Legen Tekin er genuint generøs og ønsker alltid å gjøre hva han kan for å hjelpe, lindre eller behandle.
Å ha møtt en lege som er så omsorgsfull og empatisk resulterer i at jeg er blitt mer aksepterende og forståelsesfull selv, for sykdommer, tilstander eller symtomer som jeg ikke kan gjøre noe med. Svært takknemlig for all hjelp jeg har fått.

Grundig og oppfølgende.

Lege: Deniz Tekin Skrevet

Har brukt Åkra Legesenter siden 2011, og er 100% fornøyd med tjenestene de utfører.
Dette gjelder både leger og helsepersonalet.

Lege: Hai Phong Ly Skrevet

Hyggelig, flink og effektiv - det var en fryd å ha Hai Ly som fastlege! Alt fra lett hoste til gynekologisk undersøkelse ble tatt alvorlig og profesjonelt.

En lege som kan sitt

Lege: Martin Eikrem Skrevet

Martin er en veldig dyktig lege som kan jobben sin. Han gir gode råd og er flink med oppfølging i ettertid.

ikke til og anbefale.

Lege: Deniz Tekin Skrevet

Får ikke tilbake meld når jeg får prøvesvar som burde jeg burde blitt varslet om. Tar seg ikke tid til deg og tar deg ikke alvorlig.