Åkra Legesenter AS

Engveien 2 4270 Åkrehamn

Siste vurderinger av behandlere ved Åkra Legesenter AS

Veldig fornøyd med fastlegen

Lege: Jan Ove Høie Skrevet

Får time innen rimelig tid, er noen ganger litt forsinkelse men aldri mer enn 30 minutter. Har alltid blitt tatt på alvor. Opplever at legen har empati og forståelse for situasjonen uten å dramatisere. Stresser deg ikke ut selv om det er forsinkelse. Pluss for hyggelige helsesekretærer, får time på dagen ved akutt behov men da gjerne hos turnuslege/vikar. Får svar på e-konsultasjoner på 1-2 dager.

Bedreviter uten like

Lege: Hai Phong Ly Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Visst du ønsker en fastlege som alltid vet mye bedre enn deg hva som er problemet så er dette den rette mann. Har hatt Hai Ly som fastlege i mange år, å han vett alltid mye (!!) bedre enn meg hva som er problemet før jeg i det hele tatt har fått snakket ferdig. Det er ved flere anledninger han er blitt motbevist også. Opplever det som om at han liker å gjøre seg vanskelig før han eventuelt kanskje vil hjelpe til. Har hatt han som lege i flere år, å har satt meg opp på liste til å bytte nå for jeg er lei. Blir ikke tatt på alvor føler jeg. Tviler ikke på at han er en dyktig lege, men dyktige leger bør kanskje være litt flinke med folk også?

En lege som bryr seg.

Lege: Deniz Tekin Skrevet

Bryr seg og tar seg tid. Er det noe som ikke stemmer sender han deg straks videre. En lege som har hjerte og bryr seg om deg .

Den mest omtenksomme og forståelsesfulle legen eg har møtt

Lege: Martin Eikrem Skrevet

Han er ikke min fastlege men møtte han i forbinnelse med nært dødsfall følte eg blei bedre ivaretatt av han en min egen lege å da hadde eg aldrig møtt han før en gang så hadde han ikke hatt venteliste så hadde eg byttet lege med en gang , følte sorgen ble litt lettere ved å snakke med han så skulle ønske jeg konne gått til han bare for å snakke innimellom fordet om han ikke er min fastlege fantastisk omsorgsfull lege

Føler utrygghet og mer stressende etter prat med ham

Lege: Jan Ove Høie Skrevet

Jeg synes at han har litt for lite empati for å bli god lege. Han leser anbefalinger fra data maskin og prøver ikke å se litt dybdere og vurdere selv hva er beste for denne personen der og da. Mange ganger var jeg hos ham og i 80% av mine besøk fikk jeg den "robot " tjeneste.
Jeg skriver komentar, fordi jeg trur at det er mulig for ham å bli bedre, kanskje han er ikke bevisst hvordan har ser ut noen ganger.