Liv Løland

Autorisasjon (1985)

Liv Løland er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Liv Løland

Dårlig opplevelse med denne legen

Fikk akutt-time hos henne fordi min fastlege ikke var på kontoret. Først var hun 40-45 min. forsinket. Hun fortalte hvor mye hun hadde å gjøre av ulike årsaker. Lite lyttende. Oppleves belærende og kritisk til det jeg tar opp. Bagatelliserer mine symptomer og følelser, snakker i munnen på meg og er veldig opptatt av at jeg må trene mer. Å være gravid, hormonell og veldig sliten og bli møtt av en slik lege er noe av det verste jeg har vært med på! Begynte å gråte av måten hun behandlet meg på. Ikke kunne hun ta i mot kritikk heller.. Opplever meg ydmyket og til bry for henne under hele konsultasjonen. Veldig glad for at hun ikke er min fastlege!

Ellers veldig fornøyd med sentrum legesenter, fine lokaler, stort sett god service hos sekretærene og liten ventetid (utenom denne opplevelsen)

Alltid for sein

Liv er alltid forsein, når jeg har time kommer jeg aldri inn på tiden. Ofte må jeg vente 60 min. Anbefaler ingen denne legen, står på venteliste selv nå til en annen lege.

Grundig og flink

Hver gang jeg oppsøker henne, føler meg trygg på hennes vurderinger.
Undersøkelsen er effektiv og grundig.

Ikke den beste lege jeg har hatt!

Har hatt henne som fastlege i 15 år.Hun er ok (-) lege men det verste er at hun er alltid 30-60min for seint. Andre folk har også planer/jobb. Har endelig fått byttet lege til en annen som aldri er for seint. Skjønner ikke hvorfor jeg byttet fastlege før. Anbefales ikke

"Nå har vi brukt altfor lang tid!"

Det fikk jeg høre på hver eneste time: "nå har vi brukt altfor lang tid", eller "nå har neste pasient ventet lengre enn det du gjorde" eller "nå har vi ikke tid til å diskutere mer" og enda verre "Vi tar ikke den undersøkelsen i dag, for det rekker vi ikke". Jeg har aldri følt meg så mye til bry som jeg gjorde hos henne! Fikk aldri sagt meg ferdig og endrte alltid opp med å gå derfra sint, lei og misfornøyd. Hun trekker konklusjoner for fort, og begynner å prate om sykdommer som ikke er relevant til hva du er inne der for. Sendte meg ofte hjem uten videre hjelp, og ba meg om å ta paracet/ strekke litt på kroppen.
Kan anbefalle alle andre leger enn henne!