Sadaf Shahzadi

Autorisasjon (2014)

1 person

Siste vurderinger av Sadaf Shahzadi

Hører på pasienten

Sadaf er flink til å lytte og hun er ikke redd for å henvise til bildeundersøkelser og hun tok alle ekstra blodprøvene jeg ba om. Jeg har flyttet fra råholt og etter jeg fikk ny fastlege savner jeg Sadaf. Flere andre leger sier stopp etter første problemstilling men det sa aldri Sadaf.

Vanskelig kommunikasjon

Opplever legen som kunnskapsrik og at hun er lett tilgjengelig for time. Det som jeg opplever som vanskelig er kommunikasjonen. Hun har dårlig tid, oppleves knapp og streng i stilen. Får en følelse av å være til bry, og hun viser lite interesse i samtaler.

Kunnskapsløs og avvisende

Akkurat fått henne som fastlege, veldig skuffet da dette er noe helt annet enn hva jeg har opplevd tidligere. Totalt uinteressert i meg, stiller lite spørsmål og virker avvisende i kommunikasjonen. Mer opptatt av å få meg ut så fort som mulig heller enn å hjelpe meg de få minuttene jeg er der. Hadde mange lave verdier på blodprøve, men hørte aldri noe fra henne. Sjekket selv etter mange uker og måtte booke time for å høre hva de betyr. Og da virket hun fullstendig kunnskapsløs og visste ikke hva alt betydde. Avviste meg da jeg sa jeg hadde spørsmål og bekymringer knyttet til personlige saker. Bytter så raskt som mulig.

Hjelpsom og empatisk

Har tidligere hatt en fastlege som ikke ville sende meg til ytterligere undersøkelser som røntgen,MR m.m når jeg hadde smerter og ubehag noe steder i kroppen,ble alltid rådet med paracet og fysioterapi. Etter at jeg byttet fastlege til Sadaf har hun vært hjelpsom,empatisk og lyttende og henvist meg til ytterligere undersøkelser og til min overraskelse ble det påvist slitasje i hofte,knær,føtter og rygg. Hun gir også gode råd. Derfor bytt fastlege dersom du ikke får nødvendig hjelp.

Veldig flink og lyttende

Jeg var hos henne med min mor den 14.03 og ble svært overasket over at hun tok veldig god tid og skjekket ting veldig nøye,hun var veldig omsorgsfull over pasienten. 100 av 100👏👏👏