Novo Helsesenter AS

Gladbakkvegen 2 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Novo Helsesenter AS

God fastlege

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Han er en lege som viser god forståelse for pasienten både rent faglig og som medmenneske. Man føler seg trygg, ivaretatt, sett og hørt. Han er flink til å følge opp.
Man møter en empatisk, profesjonell, kunnskapsrik, og ikke minst trygg lege som tar pasientens helse og vel på høyeste alvor.
Det er også enkelt å komme i kontakt med legekontoret og få time når man trenger det. Jeg er veldig fornøyd med han som fastlege.

Åpen og imøtekommende

Lege: Sadaf Shahzadi Skrevet

Blid og vennlig. Lyttende. Svarte på alle spørsmål og oppfølgingsspørsmål jeg hadde på en forståelig måte som beroliget meg. Tillitvekkende. Absolutt fornøyd med min nye fastlege.

Imøtekommende og vennlig

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Dette var en lege som tok meg på alvor, og lyttet på meg og undersøkte meg grundig. Lytter til pasienten og bruker god tid. Anbefales.

Uinteressert og kald

Lege: Sadaf Shahzadi Skrevet

Har vært med barna hos henne to ganger med barna.
Overhode ikke imponert. Hun virket skuffet over at det var 4åringen som var syk, fulgte bare det forrige lege gjorde og glemte å sende henvisning til barnelege. Så på pcn da hun sa hade. Virket avvisende.

Hun er sikkert en bra lege, men personlig fikk jeg ikke noe godt inntrykk i det heletatt. Veldig skuffet.

Skal bytte så fort som mulig!

Skuffende

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Hyggelig kar. Men ikke veldig interessert. Tar seg ikke tid, og virket uvillig til å undersøke selv om jeg var hos han 3 ganger med samme symptomer. Måtte tilslutt bare bytte fastlege for å få hjelp.