Novo Helsesenter AS

Gladbakkvegen 2 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Novo Helsesenter AS

Fantastisk snill!

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Flink og god lege med godt sinn! Fantastisk snill og hjelpsom, rett på sak! God opplevelse, med kjapp tilbakemelding!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Han er en flink og imøtekommende lege, som tar seg god tid .Lytter til pasienten og forstår deg.
Flink til å følge opp . Anbefales på det sterkeste.

Lite kunnskap

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Ved første møte virker legen interessert i å hjelpe, men når det viste seg at han ikke kunne finne noe «galt» på blodprøver, så var han ikke interessert lengre. Han var tidvis ufin. Det var veldig tydelig at han ga opp å hjelpe så snart hans kompetanse ikke strakk til. Arrogant og uempatisk. Virker veldig uerfaren i yrket.

Hyggelig og seriøs

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Ble først tatt i mot av en lege på novo som ikke forstod problemstillingen min, dr. Ansari hørte fra gangen at jeg prøvde å forklare det igjen for sykepleieren som skulle ta blodprøver og fikset resepten jeg trengte med en gang. Er ikke ofte man møter leger som faktisk hører, jeg byttet fastlege samme dag.

Setter pasientens trygghet først!

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

En utrolig behagelig lege som sier ting som de er. Forsøker alltid å finne ut av problemer, enten ved å bli satt på en kur i første omgang eller sendt til undersøkelse. Tar seg virkelig tid til pasientene sine og strekker seg langt for deres beste. Men resulterer ofte i en del venting på å komme inn.
Enkelt å booke timer både på telefon og nett.