Stanko Matic

Autorisasjon (1996)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

0 av 1400 (Solbakken Legesenter)
249 av 600 (Kvitsøy Legekontor)

Solbakken Legesenter
Torvmyrveien 4E 4070 Randaberg
Stanko Matic er en av 14 fastleger i Randaberg
Kvitsøy Legekontor Telefonnummer51 73 63 5351 73 63 ...
Ydstebøvegen 156 4180 Kvitsøy
Stanko Matic er en av 1 fastleger i Kvitsøy

Siste vurderinger av Stanko Matic

Småsur

Kom pga hovne ledd. Men siden jeg har leddsykdom fikk jeg beskjed om at det var slik jeg måtte regne med. Måtte bare sitte i en stol og holde meg i ro. Er jo ikke det en skal når en har revmatisme.Ovenfra og ned holdning, går ikke til ham en gang til.

greit lege med darlig tid

Han er sikkert en god lege, men virker om han har alltid ofte tid. Har hatt han i ca 5 ar. Han er flink til a henvise til spesialisten. Jeg mangler bare at han tar flere ting om gangen. det kan vaere pa grunn av darlig tid eller om kanskje du skal komme en gang til, for a betale for timen.

Flink og snill lege

Vi er stor familie som er kjempe fornøyd med dr Matic. Han har stor medisinsk enfaring, faglig oppdatert og personlig vedlig dedikerte, snill og alltid klar for å hjelpe. Har annbefalt ham til mine kolegaer og venner. Tar seg tid til å lytte, tilby flere alternativer så vi kan velge hva vi vill. Alltid kunne finne tid for oss var dere barn eller voksen. 100% fornøyd

Aldri før blitt så oversett som pasient.

Dette står på forsiden hans :Vi er engasjert i din helse! Å ta seg tid til deg, lytte og stille spørsmål er essensielt i vår hverdag.
Jeg opplevde ingen av delene da jeg hadde første time med han i dag...Han var borte forrige uke,så han hadde vel flere pasienter i dag enn vanlig....men jeg ble ikke mottatt slik jeg hadde håpet.Han hadde ikke tid til noe annet enn å se på medisinlista og sende en henvisning.
Jeg hadde flere gjøre mål hos han ...da sa han at vi ikke hadde tid til dette.Dette er ikke bra..dårlig lege som ikke ser deg i øynene og snakker med deg.Dette betalte jeg 314 kr for.

Ikke til å anbefale

Man skal prøve å komme med konstruktiv kritikk men det er vanskelig. Han holder tiden sin, bortsett fra det er han uhøflig, stinker røyk og har lite interesse for stort annet enn hvor vidt du har betalt eller ikke. Han fremstår heller ikke som særlig oppdatert.