Stanko Matic

Autorisasjon (1996)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

0 av 1400 (Solbakken Legesenter)
254 av 600 (Kvitsøy Legekontor)

Solbakken Legesenter
Torvmyrveien 4E 4070 Randaberg
Stanko Matic er en av 14 fastleger i Randaberg
Kvitsøy Legekontor Telefonnummer51 73 63 5351 73 63 ...
Ydstebøvegen 156 4180 Kvitsøy
Stanko Matic er en av 1 fastleger i Kvitsøy

Siste vurderinger av Stanko Matic

Aldri mer til ham!!!!

En lege som tydeligvis har dårlig tid! Følte meg rett og slett uvelkommen på kontoret hans! Lite opptatt av meg som pasient, men desto mer opptatt av å følge med på om jeg betalte regningen min! Følte meg rett og slett ganske deppa da jeg forlot legesenteret! Takk og pris for at han ikke er min fastlege'n

Dyktig, men litt lei?

Jeg har hatt Stanko som fastlege i snart fem år, men har nå valgt å bytte, hovedsaklig pga. flytting (til nabokommune), men også fordi jeg har inntrykk av at han rett og slett er litt lei av jobben sin.

Det er ingen tvil om at han er faglig dyktig, og han er også en svært sympatisk og lun person, men de siste gangene jeg har vært der har jeg fått inntrykk av at han helst vil ha meg ut døren så snart som mulig. Har også inntrykk av at han har mistet respekten for meg som person fordi jeg ikke har respondert så bra på behandlingen som han kanskje hadde håpet. Jeg sliter med lette til moderate psykiske plager, som han har gjort mye for å hjelpe meg med, men jeg har flere ganger blitt bedre for så å få tilbakefall. Det virker som han blir veldig skuffet over meg, og jeg kvier meg for å gå dit og fortelle at jeg har det vanskelig igjen. Slik bør det vel ikke være.

SUPER

Jeg har ikke fast lege hos Raft klinikken men har benyttet meg av Stanko når jeg har trengt legetime, han lytter og tar ingen hurtige konklusjoner av hva som er galt med deg. Han gir deg inntrykk av at du er i gode hender. Har aldri måtte vente lenge og er alltid fornøyd med timen. Tommel opp for Stanko.

Veldig fornøyd med min lege

Dessverre sluttet min fastlege over 17 år og gikk over i annet arbeid hos fylkeslegen. Ble tatt godt imot hos Stanko Matic fra første stund. Dette er en lege som tok grep i mine plager, både fysiske og psykiske. Har bare lovord om Raftklinikken og ikke minst de elskverdige og serviceinnstilte damene som møter deg i døren.

Fantastig lege..

Har alltid vært gdt fornøyd med han, men er enig at han er mest innteresert i å få neste kunde inn fortest mulig, selv om jeg har bestillt vanlig time og får reseptene med en gang, men synes han kunne svart på andre spørsmål. Så lenge det bare tar 2 minutter å skrive reseptene ut, så kan han ikke avse noen minutter til. Sier bare at jeg må bestille nye time for det spørsmålet.... Så jeg har blitt skuffet di siste månedene av han, desverre. Han har hjulpet meg å trappe av sterke medisiner, setter stor pris på det, men synes han trapper alltfor fort ned på medisiner jeg har gått på daglig i flere år. På en mnd så trappet han ned til halvparten av angstmedisinene og det fungerer jo selvsagt ikke. Så nå skal jeg snakke med han neste time og hvis vi ikke blir enige så må jeg desverre bytte fastlege.