Pål Thomas Kjeldahl Høstmælingen

Autorisasjon (2013)

Pål Thomas Kjeldahl Høstmælingen er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Pål Thomas Kjeldahl Høstmælingen

Godt fornøyd

Ingenting å utsette på behandlingen. Han fremstår som kunnskapsrik og serviceinnstilt, kort ventetid.

Beste legen man kan få!

Beste legen jeg noen gang har hatt og man er heldig viss man får han. Desverre måtte jeg flytte og bytte lege.
Ekstremt flink i sitt fagfelt og er kjempe flink og virker genuint interessert i å hjelpe sine pasienter. Følger godt opp med sine pasienter. Er ekstremt hyggelig.

Trygg og forståelsesfull

Får deg til å føle deg trygg og hørt. Han er veldig dyktig og svært imøtekommende. Kan virkelig anbefales.

Dyktig og empatisk

Kan på det sterkeste anbefale Pål Thomas. Han er svært dyktig og følger godt opp. Er empatisk og samhandler på en rolig og betryggende måte. Alle burde hatt en lege som han!

Trygg,rolig og kunnskapsrik lege!

Pål Thomas er en veldig flink lege jeg anbefaler! Han lytter til pasienter og forstår de,samtidig at hans vurderinger gjør det trygt for pasienter å ha han som lege. Han har itillegg kirurgisk bakgrunn som gjør at han er ekstra dyktig og vet hva han snakker om.Han er imøtekommende og rolig og forklarer på en forståelig måte. Jeg kan anbefale han på det sterkeste.