Kvam Legesenter

Mekveien 13A 6411 Molde

Siste vurderinger av Kvam Legesenter

Anbefales

Lege: Gunnar Berland Skrevet

Dette er en meget dyktig lege. Både på kunnskapsnivå, men også på medmenneskelighet og kommunikasjon. Han tar pasienten på alvor og oppnår stor tillit. Han er ser hele mennesket og inspirerer på alle måter. Vi har også vært veldig fornøyd med han når barna har trengt lege. Veldig positivt at han også er en erfaren gynekolog, når fastlegen og gyn er den samme er det lettere å se ting i sammenheng. Har stor respekt for denne legen, og føler meg heldig som har han som fastlege til meg og mine barn. Han er også veldig rask på å sende prøvesvar.

svært misfornøyd

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

veldig dårlig legekunnskap, opplever en følelse av å ikke bli hørt. Jeg trengte smertestillende medisin etter operasjon, og hun anbefalte meg å spise yogurth istedet. ANBEFALES IKKE

Misfornøyd

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Har byttet , hun har sviktet helt og føler bare utrolig lettelse for endelig forstått det . Bryr seg lite om meg som pasient , dårlig kunnskap som lege .

Trygg og hjelpsom

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Er bestandig blid og imøtekommende, spør om det er noe du lurer på, tar grep og undersøker, sender deg videre til spesialist når det trengs. Lytter også når du har spørsmål. Føler seg ivaretatt av en flink og kjekk lege!

Fornøyd!

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Er selv helsepersonell, og opplever godt samarbeid med Vingen.
Hun er sympatisk og åpen for mine synspunkter. Hun oppfordrer også til å ta kontakt igjen ved behov, så jeg føler meg velkommen og ivaretatt.