Kvam Legesenter

Mekveien 13A 6411 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Kvam Legesenter

Utrolig flink.

Lege: Tilde Camilla Svela Skrevet

Hun er den beste legen jeg har hatt. Veldig nøye og imøtekommende. Følger opp pasienten . Må ikke vente lenge på time. Jeg har bare gode erfaringer.

Totalt inntrykk

Lege: Tilde Camilla Svela Skrevet

Fantastisk lege på alle områder. Helt topp. Hvet ikke hva jeg skulle gjort uten henne❤️. Hun kan ringe meg orivat og spørre hvordan jeg har det. Hun kan ringe meg på fritiden og gi meg svar på prøver jeg har tatt og andre prøver. Har hun ikke tid til å ta meg inn til sp ringer hun meg. Hun er medmennesklig og ser deg som en oersom

En god lytter som tar seg tid til pasienten

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Oddrun Vingen som fastlege anbefales på det varmeste, tar seg tid til pasienten, holder avtaler og finner gode løsninger.

Hun har TID

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Har hatt henne som lege de siste 3 årene og opplever at hun er avslappet med hensyn til tidsbruk, i motsetning til andre leger jeg har hatt. Hun lytter, hun spør, og hun samtaler om hvilke tiltak som kan gjøres i forhold til helseproblematikken. Jeg opplever henne som både dyktig og tillitsvekkende. Følger opp med prøvesvar, og sender deg videre i systemet om behovet er der
Ventetiden er lang for å komme inn til timeavtalen, men som sagt, så ser hun ikke på klokken mens du er inne på kontoret. Du får ha i tankene at noen behøvde mer tid med legen sin i dag. Neste gang kan det være deg

Ikke fornøyd

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Kom ny til molde uten kunnskap om hvilke leger som var dyktige her. Tok den som var ledig og det var Vingen. Forstår nå hvorfor hun har mange ledige plasser. Følte meg ikke hørt. Jeg skulle ønske hun var lyttende og hadde nyere kunnskap om psykisk helse. Det å høre på pasienten i stedet for å dra konkusjoner ut fra egne erfaringer kan være nyttig, samt å sende til videre undersøkelser. Har byttet fastlege nå.