Kvam Legesenter

Mekveien 13A 6411 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Kvam Legesenter

Ikke fornøyd

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Kom ny til molde uten kunnskap om hvilke leger som var dyktige her. Tok den som var ledig og det var Vingen. Forstår nå hvorfor hun har mange ledige plasser. Følte meg ikke hørt. Jeg skulle ønske hun var lyttende og hadde nyere kunnskap om psykisk helse. Det å høre på pasienten i stedet for å dra konkusjoner ut fra egne erfaringer kan være nyttig, samt å sende til videre undersøkelser. Har byttet fastlege nå.

For mye å gjøre?

Lege: Tilde Camilla Svela Skrevet

Jeg er en av de som har kommentert positivt om legen for noen år siden. Inntrykket er forandret, desverre. Det kan se ut til at legen har altfor mye å gjøre. -Tar ikke kontakt når hun skal.
- Gjentatte ganger glemt meg når hun skal ringe, eller har videotime. Sier selv det har blitt glemt.
Det er generelt veldig vanskelig å få tak i henne. Da må man belage seg på at det tar uker. Å få legetime er også lang ventetid, og enda lengre om hun glemmer deg.

Merker godt om jeg sier noe hun er uenig i. Da blir hun irritert å det er ikke vits å si noe mer. Jeg liker ikke å gå til lege i utgangspunktet. Får ikke mere lyst å ta kontakt når det er slik.

God kommunikasjon, humor og kunnskap

Lege: Gunnar Berland Skrevet

Berland utstråler trygghet og kunnskap i sin væremåte og i sin kommunikasjon. Han gir gode og fornuftige forklaringer på avgjørelser han vil gjøre, sammen med meg som pasient. Jeg forlater aldri kontoret hans med en følelse av uforettet sak. Han jobber nok veldig mye, som så mange andre fastleger, men uten å uttrykke hastverk overfor meg som pasient. Håper han fortsetter som fastlege/gynekolog i mange år til.

Veldig trygg og kunnskapsrik

Lege: Tilde Camilla Svela Skrevet

Veldig flink fastlege som tar mine problem på alvor og gjir medisiner som hun er rimelig sikker på virker
Er hun i tvil så sender hun heller 1 gang for mye til sykehus en å gamle på at det e sikkert det og det

Anbefales

Lege: Sindre Ervik Sætre Skrevet

Opplever endelig å ha en fastlege igjen. Sindre lytter, tar deg på alvor og henviser videre til spesialist når det er behov for det. Han husker det viktigste fra gang til gang, og setter seg raskt inn i problemstillingen. Bryr seg om pasientene.

Dette er en Pluss-tjeneste.