Kvam Legesenter

Mekveien 13A 6411 Molde

Siste vurderinger av Kvam Legesenter

God lege

Lege: Gunnar Berland Skrevet

Har hatt Berland som min fastlege i mange mange år nå. Han er lun og har godt humør. Han leser på deg når han skal være alvorlig og lytte, og så spøker han når han vil lette litt på stemningen. Han tar deg alltid på alvor og hvis timen ikke strekker til, så sier han at han vil booke en ny time slik at han kan ha nok tid. Han sender sms med prøvesvar kl 23 og jeg har sagt til han at han må passe på seg selv også, og ikke bare på pasientene sine. Anbefales på det sterkeste.

Trygg, tillitsfull og lett tilgjengelig

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

av de fastleger jeg har hatt er Oddrun en av de jeg er mest fornøyd med, lett å få takk og følger opp.

Verdens beste lege

Lege: Tilde Camilla Svela Skrevet

Hvis du får henne som lege, er du kjempeheldig! Hun tar pasientene på alvor. Ikke noe problem er for lite, ikke noe er for stort.

Skremmende holdning til psykisk sykdom

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Tar ikke psykisk sykdom alvorlig, kan være overfladisk og sporer lett av. Henviser under tvil videre.

Anbefales ikke

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Jeg valgte henne fordi jeg ville ha en kvinnelig lege og det var kun hun som hadde ledig kapasitet på det tidspunktet. Men det jeg opplever er en følelse av ikke bli hørt ei eller bli tatt på alvor. M.m.....Skifter fastlege.