Kvam Legesenter

Mekveien 13A 6411 Molde

Siste vurderinger av Kvam Legesenter

Tvilsom

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Hat Vingen i mange år som fastlege. Hun er dårlig til å henvise til spesialist. Hun opptrer som mer kunnskapsrik enn spesialister, enten det eller så gidd hun ikke å høre på pasientens plager. Likegyldig. Vurderer bytte fastlege.

Forståelsesfull og effektiv

Lege: Ida Marie Kristoffersen Mørk Skrevet

En utrolig dyktig og forståelsesfull lege som tar seg god tid til å lytte og som tar pasienter på alvor. Møter meg alltid med et smil. Tilgjengelig for spørsmål og rask med tilbakemeldinger.

Anbefales ikke

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Byttet til Oddrun da vi flyttet til Molde, og er svært misfornøyd. Følte ikke at hun tok verken meg eller mitt barn sine problemer alvorlig. Kan virke som hun har lite kunnskap da hun sliter med å svare på enkelte spørsmål, snakker seg heller bort. Virker dog ikke som hun lytter til deg når du prater. Har vært så mye mer fornøyd med enkelte andre leger på Kvam, når Oddrun ikke har vært tilstede og vi har fått time hos noen andre. Har nå byttet fastlege.

God lege

Lege: Gunnar Berland Skrevet

Har hatt Berland som min fastlege i mange mange år nå. Han er lun og har godt humør. Han leser på deg når han skal være alvorlig og lytte, og så spøker han når han vil lette litt på stemningen. Han tar deg alltid på alvor og hvis timen ikke strekker til, så sier han at han vil booke en ny time slik at han kan ha nok tid. Han sender sms med prøvesvar kl 23 og jeg har sagt til han at han må passe på seg selv også, og ikke bare på pasientene sine. Anbefales på det sterkeste.

Trygg, tillitsfull og lett tilgjengelig

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

av de fastleger jeg har hatt er Oddrun en av de jeg er mest fornøyd med, lett å få takk og følger opp.