Guro Gjesdal Michelsen

Austbøsletta 5 4085 Hundvåg
Guro Gjesdal Michelsen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Guro Gjesdal Michelsen

Dyktig lege

Guro er profesjonelle og dyktig. Tar deg seriøst og bruker tid på pasienten. Hun har et vinnende vesen og er alltid blid og hyggelig. Er takknemlig som har henne som fastlege over mange år.

Veldig bra

Guro er alltid så blid, tar seg god tid og er veldig lyttende. Hun tar meg som pasient veldig seriøst. Opplever henne som veldig tilgjengelig på e-meldinger også, hun har flere ganger svart meg i helger. Venter sjeldent mer enn et par timer, noe som er over all forventning når man vet hvor travelt legene har det.

Eneste minuset er at hun alltid ligger bak skjema når du har time på legekontoret, noe som gjør at jeg vanligvis må vente 30-40 min. Samtidig er det godt å vite at hun tar seg tid til deg når det trengs.

10/10

Beste legen jeg kunne hatt, forståelsesfull, hjelpsom, gir alltid det lille ekstra. Vært hos henne siden jeg var liten og hun er alltid sååå snill og hyggelig.

Hyggelig lege men..

Hun er hyggelig å snakke med og de fleste gangene er jeg fornøyd etter et legebesøk hos henne. Men Jeg ender noen ganger med å gå ut uten å få svar på problemet mitt. I sammenheng med de gangene er det også til tider hvor hun ikke tar meg seriøst.

Trygg og dyktig

Rolig, fin og kunnskapsrik. Evner til å se personen/pasienten. En får ALLTID følelsen av å bli tatt på alvor