Huy Phuong Nguyen Vu

Autorisasjon (2018)

Søeberg legesenter Telefonnummer33 29 65 3033 29 65 ...
Søebergs gate 4 3211 Sandefjord
Huy Phuong Nguyen Vu er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Huy Phuong Nguyen Vu

Utrolig person og en eksepsjonell lege!

Huy er ikke bare en dyktig lege, men også en varm og imøtekommende person. Han lytter oppmerksomt til mine bekymringer og viser genuin omsorg for mine behov. Hans evne til å navigere gjennom byråkrati og motstand for å sikre den beste behandlingen er imponerende.

Det som virkelig skiller Huy ut er hans menneskekunnskap. Han forstår pasientens behov og følelser på et dypere nivå, og dette gjør ham til en ekstraordinær lege. Jeg kan ærlig si at Huy har reddet livet mitt gjennom sin urokkelige støtte og engasjement. Han har vært der for meg i alle situasjoner, og jeg er dypt takknemlig for hans fantastiske innsats. Takk, Huy, for å være en utrolig person og en eksepsjonell lege! <3

Rolig og trygg

Dr. Huy er eksempelet på en fantastisk fin fastlege som tar seg god tid til å lytte og forstå!

Jeg fulgte min datter (8) dit her om dagen, og etter legetimen sa datteren min "legen var så søt og snill! Jeg liker han"

Det har så mye å si hvordan en føler seg etter å ha vært hos fastlegen sin.

Engasjert og lyttende

Min svigermor på 90 har for første gang i livet fått en lege som er opptatt av henne. Han kommer på hjemmebesøk ved behov og er genuint opptatt av at hun skal ha det bra

En som kjemper for deg

Jeg har hatt to år med særs krevende helseutfordringer, både psykisk og fysisk. Jeg tror helt oppriktig det ikke finnes en lege i verden som ville jobbet hardere for mitt ve og vel enn det Huy har gjort siden jeg ble kjent med han som min fastlege. Det er tydelig at han liker å jobbe hardt og mye. Også er han i høyeste grad resultatorientert. Kanskje er det derfor han alltid følger opp så godt, og skriver jeg et spørsmål på helsenorge - svarer han alltid raskt, enten det er ferietid eller på en søndag.

Oppfølgningen fra Huy har fem stjerners kvalitet. Han er særs imøtekommende, lytter alltid svært godt og ikke minst er han en veldig fin fyr. Han bryr seg virkelig om pasientene sine.

I mange situasjoner blir fastleger motarbeidet, eller møter motstand. Det kan være i form av byråkrati, eller være en kollega på sykehuset som mener pasienten ikke behøver innleggelse. Dersom Huy mener du skal legges inn, blir du lagt inn - for å si det enkelt. Jeg har overhørt en slik samtale - han fightet for meg så godt at han burde få medalje.

Menneskekjenneren Huy er kanskje den viktigste suksessfaktoren for at legen Huy er så velfungerende. Selv fikk jeg telefon fra Huy en søndag kveld med et budskap jeg ikke ville at min verste fiende måtte formidle til noen. Når beskjeden først kom, er jeg sjeleglad for at det var Huy som var i andre enden. Med alle følger dette har hatt, tror jeg at jeg kan si at Huy har reddet mitt liv. Han har vært der hele tiden, i alle situasjoner. Rett ved siden av meg. Takk Huy <3 Du er en ekte Hedersmann.

Dyktig og imøtekommende

Aldri hatt så punktlig lege. Men det er mindre viktig sammenliknet med at han lytter og stiller svært relevante spørsmål. Timen går effektivt og dermed er han også alltid presis til neste pasient. Da har han eventuelt tatt kontakt senere for å følge opp ved behov. Opplever at han virkelig ønsker å hjelpe på best mulig vis, uansett hva det måtte gjelde. Minst like flink med barna som med meg som voksen. Beste fastlegen jeg og familien noen gang har hatt og jeg håper aldri vi mister han.