Torbjørn Mosdøl

Sandtangen legesenter

Kirsten Brynes veg 7 4344 Bryne
Torbjørn Mosdøl er en av 16 fastleger i Time

Siste vurderinger av Torbjørn Mosdøl

Torbjørn er den flinkeste legen jeg har hatt

Torbjørn bryr seg og han er hjelpsom, smilende og hyggelig. Tidligere har jeg følt at leger ikke har tatt meg og mine plager seriøst. Det problemet har jeg aldri hatt med Torbjørn. Han lytter og han finner løsninger der løsninger finnes. Rett og slett en dyktig lege

Tillitsvekkende

Grundig og tid til å lytte. Gir gode råd og følger opp meg som pasient.

Dyktig lege

Jeg er svært fornøyd med dr. Mosdøl som fastlege og kan absolutt anbefale han til andre. Han er flink til å lytte og ta seg tid til å undersøke skikkelig. Videre synes jeg som det forrige innlegget at han utmerker seg med det at han forsøker å snu alle steiner for å finne en måte å hjelpe pasientene sine.

dyktig lege

han er en dyktig lege som lytter til deg, jeg har fått binyre tretthet nå etter 10 år sykdom, å det er takket være min fast lege som ikke gav opp å lette etter hva som feilet meg. har hatt han som fast lege nå i noen år ette rat min forrige døde. har hatt mangen fastleger og di fleste fikk jeg bare resept på sterkesmerte stillende å beskjed om å leve med smerten men torbjørn han gjorde som jeg sa begynte å lette etter hva som feiler meg.