Haroon-Ur Rashid

Autorisasjon (2009)

Haroon-Ur Rashid er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Haroon-Ur Rashid

Dårlig

Vil ikke hjelpe med legeerklæring når det gjelder skole. Vil at jeg skal ha bevis for ting jeg ikke har dratt til lengen for tidligere. Mener at det må være journalført når jeg aldri har spurt om hjelp fra lege eller psykolog. Helt forferdelig. Går fram og tilbake med meg på telefonen og hever stemmen når jeg begynner å diskutere med han. Veldig sta og vil ikke hjelpe. Jeg hadde ikke anbefalt han dersom du trenger en lege som er omsorgsfull og lytter etter deg og dine bekymringer.

Dyktig og hyggelig

Haroon ser deg, bryr seg og har tid til å hjelpe. Gode samtaler og gode forslag. Lett å booke hos og følger deg opp med telefon, hvis nødvendig.

En flink og hyggelig lege.

Hei. Jeg anbefale min fastlege.Han er snill og hører på pasienter, alltid med god Humør . [Navn fjernet av moderator]

Snill og hjelpsom.

Han er flink, Jeg er veldig fornøyd. Han er utrolig flink. Han er veldig snill, og han hører my bra.

En faglig flink lege som hører på sin pasient.

Legen vil deg ditt beste og har gode løsninger på alt. Han viser god forståelse og har masse empati med sin pasient. Flink til å henvise videre til rette steder.
Hyggelig og oppdatert lege som setter seg inn i pasientens problemer og plager. anbefales