Alpha Legegruppe

Asperudveien 67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Alpha Legegruppe

Betryggende oppmerksomhet og behandling.

Lege: Navneet Singh Skrevet

Dr. Singh har vært min fastlege gjennom dette årtusen, omlag 20 år.
Konsultert for oppfølging av trafikkskader, kirurgi Ullevål
s.h. og rehabilitering Sunnås s.h.
Oppfølginger brokk-kirurgi, synsforstyrrelser, depresjoner, Aorta-kirurgi, mm.
Dr. Singh erfares med tillitskapende trygghet.
Med betimelige henvisninger til spesialist-helsetjenesten.
Dr. Sings oppfølging individuelt, erfares som betryggende og personlig engasjert.

kunnskapsrik og meget kompetent lege

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Dr. Wadhwa forstår pasientene sine og lytter til problemene deres. Han er vennlig og tilgjengelig for sine pasienter og har alltid deres beste interesser. Han får pasientene sine til å føle seg trygge, og er empatiske og omsorgsfulle. Han er kunnskapsrik og veldig kompetent og har lang erfaring. Han er legen å gå til hvis du vil ha en lege som virkelig bryr seg og vil og kan hjelpe deg med dine problemer.

Dårlig legekontor.

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Anbefaler å styre unna Alpha Legegruppe

De som sitter i resepsjonen svarer frekt når du ringer. Vet flere har reagert på dette. De tar deg heller ikke seriøst når du ringer, begynner isteden å kverulere og mener du burde bestilt legetime for lenge siden når man vet det er lange ventelister på legekontoret. Dessverre oppstår det situasjoner som gjør at man ikke får bestilt i god tid, men dette har ikke resepsjonen noe forståelse for. Du føler deg rett og slett dårlig etter å ha snakket med resepsjonen og du føler deg absolutt ikke sett eller hørt. Og en del tårer har det vært da de er utrolig spydige.

Ellen er en flink lege, men altfor lange ventelister og lang tid for å få legetime.virker veldig stresset.

Vikaren som pleier å være for Ellen er mye bedre. Hun husker deg og du føler deg sett etter å ha vært hos vikaren til Ellen. En meget blid og hyggelig dame som tar deg seriøst!

Alltid sent ute

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Da jeg byttet til Anna for 6 år tilbake, var hun flink til å gjøre vurderinger og høre på meg som pasient, men plutselig forandret hun seg helt. Hun er nesten alltid bak skjema, og jeg må regne med at jeg kommer til å bruke dobbelt så lang tid som man pleier vanligvis. Hun hører ikke på pasienten lengre, og jeg føler jeg blir jagd ut av kontoret hennes.

Dyktig og empatisk lege

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Veldig flink lege, kunnskapsrik og hyggelig.
Alltid forståelsesfull og tar seg tid.
Jeg føler at jeg blir tatt på alvor.
Han viser deg respekt som menneske og gjør jobben sin godt.