Alpha Legegruppe

Asperudveien 67 1255 Oslo

Siste vurderinger av Alpha Legegruppe

Trygg, vennlig og kunnskapsrik

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Jeg har hatt Ellen som fastlege i omkring 3 år og blir møtt med menneskelighet og kunnskap hver gang. Hun viser forståelse, lytter og følger opp sammensatte utfordringer på en svært gode måte. Jeg kunne ikke fått en bedre lege. Det er viktig å få sagt ettersom noen vurderer vikaren i hennes navn.

Kunnskapsrik

Lege: Navneet Singh Skrevet

Navneet er kunnskapsrik og dyktig. Han stiller riktige spørsmål, og undersøker grundig. Han er åpen og lett til å snakke med.

en god lege og et godt menneske.

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Fantastisk kompentent lege både når det gjelder det medisinskfaglige og når det kommer til det å samtale med pasienter. Jeg føler at jeg blir tatt seriøst og møtt med respekt, og at han har et genuint ønske om å hjelpe. Parveen er dyktig og har en utrolig fin måte å møte mennesker på. Rett og slett en helt fantastisk lege!

Fantastisk lege!

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Jeg har ikke annet å si at jeg er så heldig å ha Persvold som min fastlege.

Hun bruker god tid, har sosiale antenner, empatisk og faglig sterk. Hun har fått meg på bena igjen og ut i jobb etter krevende år med kroniske smerter. Jeg sitter med glede og venter på Persvold om hun er forsinket, fordi jeg vet at hun ivaretar min og barnet mitt sin helse. Heldigvis har hun også fått inn kompetente vikarer ved fravær.

Ellen er helt fantastisk!

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Er så glad hun er tilbake, Ellen er et fantastisk menneske og lege, hun har gjort mer for meg enn alle andre leger sammenlagt. Hun bryr seg og spør til og med hvordan det går med samboeren min (som også er pasient hos henne) da jeg er der. Det er tøft å være lege, Ellen gir alt hun kan.