Alpha Legegruppe

Telefonnummer22 76 39 9022 76 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo

Siste vurderinger av Alpha Legegruppe

Forståelsesfull og positiv.

Lege: Navneet Singh Skrevet

Dr. singh, er forståelsesfull og positiv. Han forstår oss (mannen min, sønnen min og meg) som er vegetarianere, og tar oss på alvor. Han var også interessert og lydhør i mine forståelser vedrørende
for høy TPO tidligere og at jeg kurerte meg selv med Kelpasan Jod fra tang og tare, og ville anbefale til sine pasienter.Isteden for at min ungdom Gabriel fikk sovemedisin, som vi er i mot, fikk vi skrevet ut melatonin. Det fungerte godt, og han sover bedre.

Føler meg ikke hørt

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Har kun møtt Ellen en gang etter at jeg ble overført til henne etter at min fastlege pensjonerte seg.
Følte hun ikke hørte på meg etter at jeg fortalte henne om serdeles alvorlige psykiske problemer etter traumatiske opplevelser.

Når jeg kom til hennes vikar opplevde jeg det samme, men da fikk jeg i tillegg beskjed om at han ville jeg heller skulle gå til en annen klinikk med problemene mine, uten at han skrev en henvendelse.

Anbefales ikke!

Lang ventetid

Lege: Navneet Singh Skrevet

Det et som regel 4-6 (!) ukers ventetid hos legen. Akuttime er det såvidt man får og han har sjelden mer enn Max 10 min til rådighet. Dette går utover kvaliteten og er alvorlig. Når legen har det så travelt kan alvorlige ting lett oversees. Jeg har vært hos han 4-5 ganger og aldri blitt ferdig før jeg må ut.

Flink lege!. Dårlig legesenter

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Dr. Persvold er en veldig flink fastlege, har hatt henne som fastlege siden jeg var barn. Hun hører på deg, og bruker god tid på konsultasjonene sine. Hun er så og si alltid forsinket og man blir som regel sittende på venteværelse i 30-60 min før man kommer inn til legen.

Hun er flink på å henvise videre hvis man har behov for det. Det liker jeg veldig godt.

Det som trekker ned er at hele legesenteret er elendig drevet, de som jobber i resepsjonen er ikke imøtekommende i det hele tatt, og det er så og si umulig å komme gjennom på telefonen. Time, ja det får man ikke før etter 3-4 uker. Vanskelig å få akutt timer også.

Jeg liker fastlegen min

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Jeg har vært pasienten til Dr. Parveen i et par år nå og jeg er meget fornøyd. Det er lett å få timer, han tar seg god tid til å lytte, jeg blir henvist til de riktige instansene, denne legen får ting gjort. Han er alltid blid og glad, det sprer over på meg som pasient. Jeg kan anbefale Dr. Parveen på det varmeste. Ikke nok med det så er kontordamene meget hyggelig også, det er et stort pluss.