Alpha Legegruppe

Asperudveien 67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Alpha Legegruppe

Flink og dyktig fastlege

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Jeg har hatt Persvold som fastlege i over 20 år og har totalt sett en veldig bra erfaring med henne. Hun er flink til å diagnostisere, henvise og ikke minst lytte. Anbefaler henne selv om det er lang venteliste.

Dårlig

Lege: Haroon-Ur Rashid Skrevet

Vil ikke hjelpe med legeerklæring når det gjelder skole. Vil at jeg skal ha bevis for ting jeg ikke har dratt til lengen for tidligere. Mener at det må være journalført når jeg aldri har spurt om hjelp fra lege eller psykolog. Helt forferdelig. Går fram og tilbake med meg på telefonen og hever stemmen når jeg begynner å diskutere med han. Veldig sta og vil ikke hjelpe. Jeg hadde ikke anbefalt han dersom du trenger en lege som er omsorgsfull og lytter etter deg og dine bekymringer.

Dyktig og hyggelig

Lege: Haroon-Ur Rashid Skrevet

Haroon ser deg, bryr seg og har tid til å hjelpe. Gode samtaler og gode forslag. Lett å booke hos og følger deg opp med telefon, hvis nødvendig.

En veldig god fastlege

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Ellen er en svært stødig og hardtarbeidende fastlege, lytter, følger opp og kjenner sine pasienter. Selv om det er vanskelig å få en timeavtale hos henne, følger hun opp e konsultasjoner.

Very nice 🙂

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

A very nice and positive person. Professional help and advice.Quick diagnosis and comprehensive explanation of the treatment sequence.