Alpha Legegruppe

Asperudveien 67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Alpha Legegruppe

Veldig fornøyd

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Da min opprinnrinnelige fastlege ble syk, ble jeg overført til Ellen Thorsen. Veldig fornøyd med henne, og kunne ikke fått noen bedre arvtager etter Bjørn Lie (som var en helt fantastisk lege som jeg hadde fra 1987 til han ble syk). Ellen har tid til å lytte og hun henviser hvis det er behov for det. Får også raskt svar hvis jeg sender inn spm elektronisk. Veldig fornøyd 😊

Dyktig og lett å snakke med

Lege: Haroon-Ur Rashid Skrevet

Lett å snakke med. Flink til å lytte. Faglig dyktig og grundig i vurderinger. Gir trygghet at du får riktig vurdering av helsesituasjon og får best mulig behandling. I tillegg veldig god med barn og ungdom.

Svært skuffende.

Lege: Haroon-Ur Rashid Skrevet

Legge på midt i en telefonsamtale pga "dårlig tid" rett før jul og etter at legekontoret er stengt. Etter jevnlig forsøk på å komme i kontakt med min nye fastlege tar det flere uker før mine faste resepter og medisiner er "på plass". Lite interessert i å sette seg inn i journal historikken, men derimot ta vekk medisiner som har fungert i mange år.

Hyggelig og omsorgsfull

Lege: Haroon-Ur Rashid Skrevet

Legen er lydhør, følger opp pasienten og prøver ulike løsninger med evaluering underveis. Jeg anbefaler ham

Hyggelig og flink lege

Lege: Haroon-Ur Rashid Skrevet

Han er flink til å lytte, godt forberedt og gir god og virkningsfull behandling. Anbefaler ham absolutt!