Alpha Legegruppe

Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo

Siste vurderinger av Alpha Legegruppe

Fantastisk lege!

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Jeg har ikke annet å si at jeg er så heldig å ha Persvold som min fastlege.

Hun bruker god tid, har sosiale antenner, empatisk og faglig sterk. Hun har fått meg på bena igjen og ut i jobb etter krevende år med kroniske smerter. Jeg sitter med glede og venter på Persvold om hun er forsinket, fordi jeg vet at hun ivaretar min og barnet mitt sin helse. Heldigvis har hun også fått inn kompetente vikarer ved fravær.

Ellen er helt fantastisk!

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Er så glad hun er tilbake, Ellen er et fantastisk menneske og lege, hun har gjort mer for meg enn alle andre leger sammenlagt. Hun bryr seg og spør til og med hvordan det går med samboeren min (som også er pasient hos henne) da jeg er der. Det er tøft å være lege, Ellen gir alt hun kan.

Imøtekommende og empatisk

Lege: Navneet Singh Skrevet

Jeg opplever å bli tatt på alvor når jeg kommer og sier hva jeg er urolig for, han er genuint intressert i hvordan jeg har det, henviser meg videre hvis nødvendig, rusher ikke for å få meg ut av timen

Super lege

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Etter at Bjørn Lie sluttet, ble jeg flyttet over til Ellen Sofie Thorsen, en meget hyggelig og lyttende lege. Bor 1 times reisevei unna, og var i tvil om hva jeg skulle gjøre når Bjørn Lie sluttet men er glad jeg fortsatte hos henne.
Nedturen kom da hun skulle ha permisjon og vikarlegen Ermal Basic overtok. Følte at denne legen ikke hadde tid til pasienten, og at han hele tiden så på skjermen og ikke pasienten. Det ble stressende å gå til han for du følte at du var mere til bry. Godt Ellen er tilbake. Veldig fornøyd med henne og håper hun fortsetter. Så lenge hun er der reiser jeg heller den timen det tar for å komme til en lyttende og forståelsesfull lege.

Takk at du finnes, snill og empatisk lege.

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Parveen er lege som tar pasients problem på alvor og gjor sitt beste for å hjelpe dem. Han har mye empati og forståelse, alltid klar for hjelp når mann trenger det. Jeg er så heldig å ham som min fast lege.