Alpha Legegruppe

Asperudveien 67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Alpha Legegruppe

Dårlig tid

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Det virker som hun er slurvete . Setter seg ikke så mye inn i grunnen til hvorfor du er der . Det er mitt inntrykk .

Faglig dyktig og imøtekommende

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Min fastlege i mer enn 10 år. Hun er en dyktig lege, lytter og tar pasienten på alvor. Har mye erfaring og er oppdatert, henviser videre og søker kunnskap på spesielle ting. Hun er alltid forsinket, men med god grunn. Her blir du ikke dyttet ut igjen med uforrettet sak.

En kunnskapsrik fastlege

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Jeg og familien min har vært pasienter til Dr. Parveen i over 11år nå og vi er meget fornøyde. Han tar seg god tid til å lytte, jeg blir henvist til de riktige spesialistene, denne legen får ting gjort. Han er alltid blid og glad, det sprer over på meg selv og kone. Jeg kan anbefale Dr. Parveen på det varmeste. Vi flyttet mange ganger fra by til by. Han er en av de kunnskapsrikeste fastlegene som jeg traff i landet. I tillegg er han en multispråklig fastlege, og kan bruke minst 4 språk som arbeidsinstrument for en god kommunikasjon med sine pasienter.

Rolig, empatisk og tilgjengelig

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Parveen er en fantastisk fastlege. Tar seg alltid tid, god til å lytte, kunnskapsrik, imøtekommende og ryddig. Anbefales på det sterkeste!

Trygg, forståelsesfull, kunnskapsrik

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Har hatt henne som fastlege i 2 år og er utrolig fornøyd med hennes arbeid. Jeg har slitt med mental helse og kroppsplager lenge og ble møtt, sett og hørt på.
Når det er sagt er selve kontoret vanskelig å få tak i. Telefontjenestene pleier å bli så fullt for akutt-timer at jeg ikke får bestilt time på dagen fordi jeg ikke når telefonlinja.
Dermed er det mulig å bestille time og fornyelse av resepter osv via online bestilling, så det er jo bra. Men sms-tjenester fungerer dårlig for meg da jeg har abbonement via jobben.
På grunn av flytting og styr med legekontoret har jeg måttet bytte lege, men har vært glad for å ha henne så lenge.

Dette er en Pluss-tjeneste.