Alpha Legegruppe

Telefonnummer22 76 39 9022 76 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo

Siste vurderinger av Alpha Legegruppe

Flink lege!. Dårlig legesenter

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Dr. Persvold er en veldig flink fastlege, har hatt henne som fastlege siden jeg var barn. Hun hører på deg, og bruker god tid på konsultasjonene sine. Hun er så og si alltid forsinket og man blir som regel sittende på venteværelse i 30-60 min før man kommer inn til legen.

Hun er flink på å henvise videre hvis man har behov for det. Det liker jeg veldig godt.

Det som trekker ned er at hele legesenteret er elendig drevet, de som jobber i resepsjonen er ikke imøtekommende i det hele tatt, og det er så og si umulig å komme gjennom på telefonen. Time, ja det får man ikke før etter 3-4 uker. Vanskelig å få akutt timer også.

Jeg liker fastlegen min

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Jeg har vært pasienten til Dr. Parveen i et par år nå og jeg er meget fornøyd. Det er lett å få timer, han tar seg god tid til å lytte, jeg blir henvist til de riktige instansene, denne legen får ting gjort. Han er alltid blid og glad, det sprer over på meg som pasient. Jeg kan anbefale Dr. Parveen på det varmeste. Ikke nok med det så er kontordamene meget hyggelig også, det er et stort pluss.

Enestående leger

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Kjempegodt fornøyd med Ellen og vikar Basic. Fantastiske leger begge to. Stor sans for Basic, som er grundig, dyktig og omtenksom. Har vært hos ham mange ganger, fått god kontakt og føler meg ivaretatt. Jeg håper han åpner egen praksis/hjemmel etter hvert slik at jeg kan velge ham som min fastlege også videre fremover!

kan anbefale dene legen

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Han er dyktig og har forståelse for pasienters behov.
Han har vært min fast lege i set siste 5 år og kan aldri tenke meg å ha bedre lege enn han er.
Jeg var så heldig å finne ham.

Ellen er fantastisk

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Men vikaren Ermin er nå årsaken til at jeg bytter fastlege. Har for mange år siden flytte fra Holmlia men behold min fastlege. Først Lie og nå Thorsen. Fantastiske leger begge to.

Men vikaren, huff.. Har forsøkt å holde ut, men nok er nok. Orker ikke reise en time for å bli snakket nedlatende til.

Min karakter går forøvrig til Ellen siden Ermin ikke skal være hennes vikar i evig tid. Ellen er høflig, tar seg god tid og er forståelsesfull. Man føler seg trygg med henne som lege.

Synd vikariatet varte så lenge at jeg ikke orket mer.