Alpha Legegruppe

Tlf: 22 76 39 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Alpha Legegruppe

Frekk og utrygg

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Var frekk og utrygg mot min 3 år gamle sønn. Brukte ikke 1 sekund å å gjøre han trygg, å synes han var ekkelt fordi han "pelte' seg i nesa som en vanlig 3 åring gjør.. dette kommenterte han direkte til sønnen min og bare han gå å hente papir.. verste legen jeg har vert borti noen sinne! Anbefales ikke K det hele tatt. Og han er ike god til å lytte å man føler deg ikke trodd på..

Trygg og Kunnskapsrik

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Ellen Sofie er en meget dyktig og omsorgsfull lege. Man føler seg alltid ivaretatt, både faglig og menneskelig. Akkurat nå har hun permisjon, men hun har fått en fantastisk og kunnskapsrik vikar! Ved første konsultasjon tok han umiddelbart tak i mine plager, startet utredning med MR og blodprøver og oppdaget en sykdom, som jeg nå får behandling for med medisiner. Livet mitt har endret seg fullstendig til det bedre med behandlingen. For øvrig er de begge presise og det har vært svært lite forsinkelser og venting på venterommet. Både Ellen Sofie og nåværende vikar anbefales på det sterkeste!

Trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Veldig flink lege,lytter godt,og hører etter også hva man har på hjerte.jeg kom til han med min kneskade,pga min fastlege var på ferie. Fikk veldig god hjelp og råd.

Styr unna vikaren!

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Ellen er en fantastisk lege! Dessverre har hun vikar i ett år. Styr unna. Mer usympatisk lege har jeg aldri møtt!!

Har for mange pasienter

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Vannsklig å få kontakt med, aviser pasienter hvis de ikke ringer kl 0830 sharp. Har benyttet både SMS tjeneste for timebestilling og respet men blir avvist.

Ber pasienter som er syke gå til legevakt fordi de ikke har tid. Fraråder derfor alle å benytte dette legenteret.

Etter vår mening ser det ut som resepsjonstjenesten har fått innstrukser som ikke følger fastlegeordningen.