Alpha Legegruppe

Telefonnummer22 76 39 9022 76 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo

Siste vurderinger av Alpha Legegruppe

Veldig bra!

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Ellen er fink, ryddig og omtenksom. Det blir veldig hyggelig når hun kommer tilbake fra permisjon, men jeg kommer også til å savne vikaren. Han har vært helt fantastisk, og jeg har følt meg godt ivaretatt i Ellens fravær. Håper han kan bli på Alpha.

Ikke fornøyd

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Vikaren Ermin; Jeg opplevde legen som særdeles uhøflig, veldig usikker og ufaglig.

Han er alltid stresset og har sjelden mer enn Max 10 min til rådighet. Dette går utover kvaliteten og er alvorlig.

Dette er uten tvil det dårligste jeg noen gang har hatt.

verdens beste lege

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Varme hjertet, profesjonel, flink og snill.
Jeg ikke oeverrdriver , han er verdens beste lege for meg, med mye empati.

Hvis mann trenger å få hjelp i virkeligheten gå til lege Wadhwa

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Jeg ønsker å skrive få ord om min lege , som er verdens beste lege syns jeg. Har hatt flere lege men alldri har truffet noen som er så omsorgsful, og villig til å hjelpe pasient som Parvenn.
Trenger dere kvalifisert og dyktig lege med fortståelse og empati? ikke nøl, bare bestill tid hos Parvenn Wadhwa.

Elending fastlege

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Hei

Dette er en elendig fastlege, som nekter å høre på sine pasienter. Legen forventer at pasientene selv skal fortelle diagnosen til legen, at pasienten selv skal be om medisiner og henvisninger.

En oppegående lege skal kunne vurdere sin egen pasient selv, og skal sende henvisning samt foreslå medisin utifra diagnosen. Styr unna denne legen