Jarl Inge Melberg

Autorisasjon (2004)

Jarl Inge Melberg er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Jarl Inge Melberg

Veldig flink med barn

Jeg skiftet over hele familien til Melberg som fastlege etter å ha hatt barna mine på kontroll på helsestasjonen i Sandvika. Han jobber der 1 gang i uka. Han virker veldig interessert i og flink med barn. Han etablerer raskt kontakt og de føler seg trygge og sett.
Anbefales på det sterkeste.

Trygghet, kompetanse og lyttende

Min forrige særdeles gode fastlege på humana sluttet. Jeg ble tildelt Melberg sammen med mine to døtre. I etterkant har jeg forstått at dette var et særdeles heldig utfall av en uheldig omstendighet.
Strålende lege.

Empatisk of effektiv

Jarl Inge Melberg er en meget dyktig, empatisk og flink lege. Jeg kan bare beklage at hans pasientlister er fulle. Heldige er de som har ham som fastlege.

Vil aldri bytte fastlege!

Jeg hadde Melberg som fastlege mens han jobbet i Oslo. Da han flyttet over til Sandvika, var det ingen tvil om at jeg fremdeles ville ha han som min fastlege.
Jeg har en noe spesiell sykehistorie, og trenger derfor en lege jeg kan stole på.
Han tar seg alltid tid og viser menneskelig omsorg, samtidig som han er profesjonell.
Anbefales!

Svært god

Lytter, empatisk og interessert. Støtter og følger opp pasienten hele veien. Virker å ønske det beste for pasienten og hjelpe ham/henne. Kan være noe ventetid på venterommet.