Jarl Inge Melberg

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika
Jarl Inge Melberg er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Jarl Inge Melberg

Utrolig flink

Interessert, imøtekommende og fagsterk lege som alltid tar seg tid til pasienten. Føler alltid at jeg blir tatt alvorlig, han lytter godt og følger opp. Rask til å henvise til spesialist hvis symptomene er utenfor hans fagfelt. Får raskt svar på epost og må sjelden vente lenger enn 5 virkedager på time. Er strålende fornøyd med Melberg som fastlege.

Strålende lege - rett og slett.

Han lytter - han spør - han har humor - han kommer med forslag og løsninger - er kjapp med tilbakemeldinger...
...enkelt og greit sagt: En 100 % strålende lege.

Det er derimot ikke like lett å få kontakt med Humana pr. tlf.

Noe ventetid for å få time, men i og med at Melberg også er på legevaktordningen, så kan du av og til få time på samme dag, men da må du ringe kl. 08.00.

Den beste legen jeg har hatt

Han er dessverre ikke min fastlege for lista hans er alltid full. Jeg har vært hos ham tre ganger akutt, senest i dag med dattera mi. Han lytter uten å stresse, og han stiller spørsmål som ingen andre leger stiller. Han tar helse på alvor og han handler raskt og henviser til riktige steder. Han er veldig dyktig og pliktoppfyllende.

Super lege!

Veldig lett å snakke med og er veldig medmenneskelig, bryr seg om pasienten, lytter til deg, forklarer godt og gir gode råd!:)

Uten tvil en av de beste fastlegene i Norge !!!

Hm...finner ikke noe å kritisere.og jeg har aldri vært redd for å si fra.kommer du hit blir du tatt vare på og fulgt opp..