Jarl Inge Melberg

Humana Sandvika AS

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika
Jarl Inge Melberg er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Jarl Inge Melberg

Strålende lege - rett og slett.

Han lytter - han spør - han har humor - han kommer med forslag og løsninger - er kjapp med tilbakemeldinger...
...enkelt og greit sagt: En 100 % strålende lege.

Det er derimot ikke like lett å få kontakt med Humana pr. tlf.

Noe ventetid for å få time, men i og med at Melberg også er på legevaktordningen, så kan du av og til få time på samme dag, men da må du ringe kl. 08.00.

Den beste legen jeg har hatt

Han er dessverre ikke min fastlege for lista hans er alltid full. Jeg har vært hos ham tre ganger akutt, senest i dag med dattera mi. Han lytter uten å stresse, og han stiller spørsmål som ingen andre leger stiller. Han tar helse på alvor og han handler raskt og henviser til riktige steder. Han er veldig dyktig og pliktoppfyllende.

Super lege!

Veldig lett å snakke med og er veldig medmenneskelig, bryr seg om pasienten, lytter til deg, forklarer godt og gir gode råd!:)

Uten tvil en av de beste fastlegene i Norge !!!

Hm...finner ikke noe å kritisere.og jeg har aldri vært redd for å si fra.kommer du hit blir du tatt vare på og fulgt opp..

Dyktig

Flink lege som vet hva han driver med og flink til og kommunisere med ungdom. Tar ofte med personlige erfaringer og humor på konsultasjonene, noe som settes pris på. Kunne vært noe mer alvorlig innen psykisk helse, men alt i alt tar han seg god tid til pasientene.