Jarl Inge Melberg

Humana Sandvika/ Humana Helse

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Jarl Inge Melberg er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Jarl Inge Melberg

Alle tiders familielege

Jeg og min familie med mann og 3 barn har brukt Melberg som fastlege siden 2010. Han har alltid ivaretatt oss på beste måte. Han har alltid vært imøtekommende og snill med barna mine som aldri har gruet seg til legetimer med ham. Personlig har han støttet meg gjennom en stor livskrise og gitt meg tilbake håpet og troen på meg selv i en vanskelig tid. Vi får alltid raskt time og bestiller det selv på nettet i Pasientsky. Jeg ble også veldig overrasket når jeg nylig var på en sjekk hos ham når jeg fikk tilsendt svar med kommentar digitalt samme kveld. Time fikk jeg også samme dag som jeg bestilte.
Han virker også å trives meget godt i jobben sin.

Uengasjert rutinejobbing

Jeg oppfatter Jarl Inge Melberg som en hyggelig person, men han virker ikke altfor opptatt av meg som pasient og det jeg har å si. Jeg tviler sterkt på at han oppdaterer seg ved å ta en liten kikk på journalen før eller under besøket. Uengasjert rutinejobbing! Har brukt ham i ca. et par års tid, og der stopper det. Derfor bytter jeg lege nå. Jeg ønsker meg en lege som tar seg tid og som tar meg på alvor, og en lege som jeg kan ha en meningsfylt dialog med om min helse.

Praktisk og interessert

Jeg oppfatter ham som en praktisk lege med solid kunnskap. Han gir klare tilbakemeldinger og beskjeder. Han lytter og virker å forstå veldig godt hva som er mitt problem og min bekymring. Han kommer alltid med praktisk gode råd som er lett å forstå og også å bruke i mitt hverdagslige liv. Det har ved flere anledninger vært til meget god hjelp. Han bruker mange ulike bilder og eksempler fra tidligere erfaringer, og virker å ha vært borte i det meste.
Den siste tiden har det ikke vært ventetid. Har fått time samme dag eller dagen etter på vanlige timer.
Han svarer også veldig raskt på e-konsultasjoner.
Anbefales.

Usympatisk!

Jeg hadde en akuttime hos han og jeg var veldig langt nede da jeg sliter med alvorlig depresjon. Etter møtet m han var jeg enda mer nedbrutt. Kald og usympatisk lege!

Den beste legen jeg har vært borti!

Denne mannen får deg til å føle deg 100% ivaretatt, 100% verdifull, 100% sett, 100% respektert og ikke minst 100% trygg. Er veldig god på å lytte og vise empati. Han har alltid ett godt smil på lur. Eneste minuset er at du helst ikke vil gå derfra etter at du har kommet inn. Han fortjener alle de stjernene han kan få!