Jarl Inge Melberg

Humana Sandvika AS - Humana Helse A

2004

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Humana Sandvika AS - Humana Helse A
Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika
Tlf: 67 55 31 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jarl Inge Melberg er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Jarl Inge Melberg

Utrolig flink

Interessert, imøtekommende og fagsterk lege som alltid tar seg tid til pasienten. Føler alltid at jeg blir tatt alvorlig, han lytter godt og følger opp. Rask til å henvise til spesialist hvis symptomene er utenfor hans fagfelt. Får raskt svar på epost og må sjelden vente lenger enn 5 virkedager på time. Er strålende fornøyd med Melberg som fastlege.

Strålende lege - rett og slett.

Han lytter - han spør - han har humor - han kommer med forslag og løsninger - er kjapp med tilbakemeldinger...
...enkelt og greit sagt: En 100 % strålende lege.

Det er derimot ikke like lett å få kontakt med Humana pr. tlf.

Noe ventetid for å få time, men i og med at Melberg også er på legevaktordningen, så kan du av og til få time på samme dag, men da må du ringe kl. 08.00.

Den beste legen jeg har hatt

Han er dessverre ikke min fastlege for lista hans er alltid full. Jeg har vært hos ham tre ganger akutt, senest i dag med dattera mi. Han lytter uten å stresse, og han stiller spørsmål som ingen andre leger stiller. Han tar helse på alvor og han handler raskt og henviser til riktige steder. Han er veldig dyktig og pliktoppfyllende.

Super lege!

Veldig lett å snakke med og er veldig medmenneskelig, bryr seg om pasienten, lytter til deg, forklarer godt og gir gode råd!:)

Uten tvil en av de beste fastlegene i Norge !!!

Hm...finner ikke noe å kritisere.og jeg har aldri vært redd for å si fra.kommer du hit blir du tatt vare på og fulgt opp..

Dyktig

Flink lege som vet hva han driver med og flink til og kommunisere med ungdom. Tar ofte med personlige erfaringer og humor på konsultasjonene, noe som settes pris på. Kunne vært noe mer alvorlig innen psykisk helse, men alt i alt tar han seg god tid til pasientene.

Utrolig dyktig lege!

Dr. Melberg er min tredje fastlege, og den suverent beste legen jeg noensinne har hatt. Han tar seg alltid tid til å lytte, ringer raskt opp igjen de ganger jeg har hatt behov for assistanse utenombys eller utenlands. Meget empatisk, tar meg på alvor og er alltid i godt humør!

Kunnskapsrik og empatisk lege

Åpen og interessert i pasienten.
Faglig oppdatert og handlekraftig når det trengs.

Veldig flink med barn og en svært hyggelig mann!

Anbefales!

Tilstede

Både min sønn og jeg har han som fastlege, og jeg er veldig fornøyd. Han er dyktig med sønnen min, oppdatert innen sitt fagfelt og god til å komunisere. Svarer raskt på E-spørsmål via Humanas hjemmeside.

Veldig flink med barn

Jeg skiftet over hele familien til Melberg som fastlege etter å ha hatt barna mine på kontroll på helsestasjonen i Sandvika. Han jobber der 1 gang i uka. Han virker veldig interessert i og flink med barn. Han etablerer raskt kontakt og de føler seg trygge og sett.
Anbefales på det sterkeste.

Trygghet, kompetanse og lyttende

Min forrige særdeles gode fastlege på humana sluttet. Jeg ble tildelt Melberg sammen med mine to døtre. I etterkant har jeg forstått at dette var et særdeles heldig utfall av en uheldig omstendighet.
Strålende lege.

Empatisk of effektiv

Jarl Inge Melberg er en meget dyktig, empatisk og flink lege. Jeg kan bare beklage at hans pasientlister er fulle. Heldige er de som har ham som fastlege.

Vil aldri bytte fastlege!

Jeg hadde Melberg som fastlege mens han jobbet i Oslo. Da han flyttet over til Sandvika, var det ingen tvil om at jeg fremdeles ville ha han som min fastlege.
Jeg har en noe spesiell sykehistorie, og trenger derfor en lege jeg kan stole på.
Han tar seg alltid tid og viser menneskelig omsorg, samtidig som han er profesjonell.
Anbefales!

Svært god

Lytter, empatisk og interessert. Støtter og følger opp pasienten hele veien. Virker å ønske det beste for pasienten og hjelpe ham/henne. Kan være noe ventetid på venterommet.

Imøtekommende og positiv.

Han "ser" deg som pasient, lett å prate med og tar deg på alvor. Han er effektiv og utfører de undersøkelser og prøver som trengs, for å kunne hjelpe på best mulig måte.

Han er flink til å kommunisere med barn og unge også, slik at de føler seg trygge og godt ivaretatt.

Veldig nærverende og klar

Hører på uten å sitte å stirre i pcen. Klar på hva som kan og ikke kan prøves.