Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

God fastlege

Lege: Morten Opås Skrevet

Har hatt Opås som fastlege mange år. Han er tillitvekkende og henviser videre til spesialist dersom behov. Noen ganger har jeg måttet hente og tolke prøvesvar selv fra Furst. Tidvis betydelig ventetid for å få time

Fantastisk fastlege.

Lege: Morten Opås Skrevet

Jeg har hatt Morten Opås som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Jeg har flyttet fra Bærum, men reiser gjerne litt ekstra til legebesøk for å slippe å bytte fastlege. Han er dyktig, nøyaktig, lyttende, sympatisk og er alltid i godt humør. Det kan være lang ventetid på time, men det er det vel overalt? Jeg benytter meg av e-konsultasjon hvis mulig, og får alltid rask tilbakemelding. Får også raskt tilbakemelding på div tester/ undersøkelser. Jeg føler meg godt ivaretatt med han som fastlege.

Effektiv og omsorgsfull

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt. Veldig ydmyk og omsorgsfull fastlegge. Flink til å lytte og svare. Svært effektiv og fagdyktig.
Anbefales virkelig det sterkeste 👍

Umulig å få time

Lege: Morten Opås Skrevet

Har hatt ham som fastlege lenge, men har truffet ham kun en gang, rett og slett fordi det er så og si umulig å få time hos ham før etter 6-8 uker. Har defor endt opp med å gå til Aleris eller Volvat.

Utilgjengelig

Lege: Hilde Voie Skrevet

Fikk bestilt telefonkonsultasjon. Ble ikke oppringt.
Snakket med legekontor, de sa at jeg må bare vente.
Ble ikke oppringt, har ringt i 3 dager på rad etter det og har fått samme svar fra resepsjonen: "Det er veldig rart, jeg skriver en beskjed til legen".
Ingen ringte meg fortsatt etter 6 virkedager.
Oppgitt og bytter lege.
Jeg mener det er ikke riktig å behandle pasienter på den måten.