Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Uhøytidelig og realistisk !

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Overskriften forteller hvordan jeg opplever min fastlege. Han er seg selv,spøkefull og trygg person. Jeg blir møtt slik jeg trenger. Han sløser ikke med tiden men bruker nok tid. Hva forventer folk når man får den hjelpen han kan bidra med. Ikke lett å gjøre alle til lags når man har så mange forskjellige pasienter. Super fastlege!

Dårlig opplevelse

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Var nylig på min første konsultasjon hos min nye fastlege. Det ble en dårlig opplevelse, han var uengasjert og hadde respektløs humor.

Kjære pasient!
Det var dumt at du følte det slik. Jeg foreslår 2 løsninger på dette i prioritert rekkefølge:

Bestill deg en ny fysisk time så tar vi en prat rundt dette. De fleste ting kan løses ved dialog etter min erfaring. Timen er gratis for deg.

2. Skift fastlege.

Ha en fin dag!

Besvart av Jarl Inge Melberg

I trygge hender

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Melberg har vært min fastlege i mange år. Denne uken høstet jeg gevinsten av å ha en handlekraftig lege. Rask analyse og handling medførte riktig og rask behandling av et dårlig hjerte. Melberg har bidratt til at jeg kan leve et normalt liv.
Hilsen
[navn fjernet av moderator]

Overfladisk

Lege: Kristin Vik Skrevet

Jeg er ikke vaksinert og bruker munnbind når jeg er et sted med mange personer. Legen hadde ikke munnbind og ba meg ta av munnbindet. Da jeg sa at jeg ikke var vaksinert svarte hun at det var hun. Jeg mente da at hun kunne smitte meg selv om hun var vaksinert og at jeg kunne smitte henne. Det forstod hun ikke, dermed ble jeg kommandert til å ta av meg munnbind. Hun virker både overfladisk, nedlatende og vanskelig å forholde seg til. Bytter til annen lege.

God fastlege

Lege: Morten Opås Skrevet

Har hatt Opås som fastlege mange år. Han er tillitvekkende og henviser videre til spesialist dersom behov. Noen ganger har jeg måttet hente og tolke prøvesvar selv fra Furst. Tidvis betydelig ventetid for å få time