Trygve Nesse

Nytorget Legesenter

2002

Nytorget Legesenter Telefonnummer51 91 70 8051 91 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger
Trygve Nesse er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Trygve Nesse

Hyggelig lege som bruker digitale verktøy

Byttet lege til dette legekontoret fordi de har online bestilling, med mer. Traff også meget bra med legen. Han er aktiv på de digitale verktøyene. F.eks. slippe tur innom for svar på prøve.

En god lege

Jeg er veldig fornøyd med Trygve Nesse som min fastlege. Jeg er fra før av noe redd for å gå til legen, men Nesse har endret dette for min del. Han hører på det jeg har å si, og tar mine problemer på alvor. Jeg får rask time, men det er gjerne noe ventetid når jeg først er der. Flotte lokaler.

Kunnskapsrik, trygg og vennlig.

Trygve Nesse har vært min og ungene sin lege i ni år. Han tar seg alltid god tid, og jeg opplever alltid å bli tatt på alvor. Med mine psykiske problemer var jeg litt redd for det motsatte, men det var det altså ingen grunn til. Han er veldig kunnskapsrik og forklarer godt. Han er vennlig og hyggelig, og det er ikke noe i veien for en spøk, dersom situasjonen er riktig.

Har hatt Trygve i mange år nå

Empatisk, faglig, rolig, snill og vennlig. Jeg har hatt Trygve i flere år, og blant annet gjennom flere spontanaborter. Trygve anbefales på det sterkeste! Når man venner seg til dem er damene i resepsjonen også veldig hyggelige.

Veldig bra fastlege

I 2004 ble vi anbefalt en ung doktor som fastlege og veldig fornøyd å ha dr. Trygve Nesse som familiens lege alle årene. Vi sjelden hos legen men alltid greit å komme til han.Han tar alle problemer på alvor. Han har prsksis med flere andre leger/de vikarierer for hver andre + turnus lege, moderne lokaler sentralt, bestilling av time på nett/sms, betaling på automat etter legetimen etc som gjør det lett og raskt å gå til legen, motta resepter o.l.ANBEFALES!