Trygve Nesse

Nytorget Legesenter
Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger
Trygve Nesse er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Trygve Nesse

Kunnskapsrik, trygg og vennlig.

Trygve Nesse har vært min og ungene sin lege i ni år. Han tar seg alltid god tid, og jeg opplever alltid å bli tatt på alvor. Med mine psykiske problemer var jeg litt redd for det motsatte, men det var det altså ingen grunn til. Han er veldig kunnskapsrik og forklarer godt. Han er vennlig og hyggelig, og det er ikke noe i veien for en spøk, dersom situasjonen er riktig.

Har hatt Trygve i mange år nå

Empatisk, faglig, rolig, snill og vennlig. Jeg har hatt Trygve i flere år, og blant annet gjennom flere spontanaborter. Trygve anbefales på det sterkeste! Når man venner seg til dem er damene i resepsjonen også veldig hyggelige.

Veldig bra fastlege

I 2004 ble vi anbefalt en ung doktor som fastlege og veldig fornøyd å ha dr. Trygve Nesse som familiens lege alle årene. Vi sjelden hos legen men alltid greit å komme til han.Han tar alle problemer på alvor. Han har prsksis med flere andre leger/de vikarierer for hver andre + turnus lege, moderne lokaler sentralt, bestilling av time på nett/sms, betaling på automat etter legetimen etc som gjør det lett og raskt å gå til legen, motta resepter o.l.ANBEFALES!

Den beste legen jeg har hatt

Nesse er en lege som lytter til pasienten å tar dem på alvor han er den beste legen jeg har hatt

Min absolutte favorittlege

Jeg har hatt Trygve som fastlege i 10 år, og selv om jeg nå har flyttet ut av kommunen fortsetter jeg heller å kjøre lang vei til legen enn å bytte.
Trygve virker genuint interessert i deg som pasient, spør om tidligere problemer og hvordan det går med disse selv om man ikke er innom for akkurat dette. Han er kunnskapsrik, rolig og behagelig å snakke med. Kan også være direkte dersom dette er nødvendig.

Det har tidligere vært vanskelig å bestille time på legesenteret og noen av damene i resepsjonen er ikke akkurat solstråler. Men nå som man lett bestiller på nett/ sms og betaler i betalingsautomat som er selvbetjent så er ikke dette et minus lenger.