Trygve Nesse

Nytorget Legesenter

2002

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Nytorget Legesenter
Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger
Tlf: 51 91 70 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trygve Nesse er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Trygve Nesse

Kunnskapsrik, trygg og vennlig.

Trygve Nesse har vært min og ungene sin lege i ni år. Han tar seg alltid god tid, og jeg opplever alltid å bli tatt på alvor. Med mine psykiske problemer var jeg litt redd for det motsatte, men det var det altså ingen grunn til. Han er veldig kunnskapsrik og forklarer godt. Han er vennlig og hyggelig, og det er ikke noe i veien for en spøk, dersom situasjonen er riktig.

Har hatt Trygve i mange år nå

Empatisk, faglig, rolig, snill og vennlig. Jeg har hatt Trygve i flere år, og blant annet gjennom flere spontanaborter. Trygve anbefales på det sterkeste! Når man venner seg til dem er damene i resepsjonen også veldig hyggelige.

Veldig bra fastlege

I 2004 ble vi anbefalt en ung doktor som fastlege og veldig fornøyd å ha dr. Trygve Nesse som familiens lege alle årene. Vi sjelden hos legen men alltid greit å komme til han.Han tar alle problemer på alvor. Han har prsksis med flere andre leger/de vikarierer for hver andre + turnus lege, moderne lokaler sentralt, bestilling av time på nett/sms, betaling på automat etter legetimen etc som gjør det lett og raskt å gå til legen, motta resepter o.l.ANBEFALES!

Den beste legen jeg har hatt

Nesse er en lege som lytter til pasienten å tar dem på alvor han er den beste legen jeg har hatt

Min absolutte favorittlege

Jeg har hatt Trygve som fastlege i 10 år, og selv om jeg nå har flyttet ut av kommunen fortsetter jeg heller å kjøre lang vei til legen enn å bytte.
Trygve virker genuint interessert i deg som pasient, spør om tidligere problemer og hvordan det går med disse selv om man ikke er innom for akkurat dette. Han er kunnskapsrik, rolig og behagelig å snakke med. Kan også være direkte dersom dette er nødvendig.

Det har tidligere vært vanskelig å bestille time på legesenteret og noen av damene i resepsjonen er ikke akkurat solstråler. Men nå som man lett bestiller på nett/ sms og betaler i betalingsautomat som er selvbetjent så er ikke dette et minus lenger.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg hadde Dr. Nesse 8 år som fastlege. Jeg har vært svært fornøyd. Han tar deg på alvor, lytter deg, har tid for deg og ved behov henviser deg videre. Du føler deg trygg hos ham som pasient.
Jeg byttet til en annen lege fordi vi flyttet, men jeg skulle ønske jeg fortsatt hadde Dr. Nesse.

Dyktig og grundig lege

Hele vår familie har samme fastlege og vi er alle veldig fornøyde.
Legen er imøtekommende og lyttende. Opplever at han henviser videre hvis nødvendig, noe som gir ekstra trygghet.
Fint legekontor med enkel betalingsautomat. Rask avklaring av timebestilling via nett/sms.
Anbefaler dette legekontoret og legen!

Tillitsfull og ordentlig!

Jeg er veldig fornøyd og kan virkelig anbefale Trygve Nesse som fastlege. Moderne lokaler og bestilling av time på nett, betaling på automat etter legetimen etc som gjør det lett og raskt å gå til legen, motta resepter osv.

Kan anbefales!

Trygve fremstår rolig og reflektert, og tar meg og mine barn på alvor når vi kommer. Om nødvendig henviser han gjerne videre for å bekrefte eller utelukke sykdom.

Jeg reiser gjerne noen kilometer ekstra for å kunne ha Trygve som vår fastlege.

Brukt Trygve Nesset i 7 år kommer meg ikke videre med utredning !!

Vanskelig og bestille time, eller att noen tar telefonen.Arogante unge mennesker i informasjonen, må vente 3 dager på faste medesiner. fra du tar kontakt.Borte fra jobb vær tirsdag.Legen har det bestandig travelt, liten tid.Ikke noe flik til og lytte.

Grei lege, men upersonlig..

En lege som har grei tilgang på informasjon via diverse legebøker og ikke minst internett. Opplevde ved minst en annledning å ha sjekket opp symptomer på forhånd og fått en anelse om hva det kunne være.
Gikk til legen i håp om at hen kunne forklare mer, men fikk ordrett samme forklaringen som på nett.. ingen ekstra forklaring utover det som stod på nettet..

Hadde som oftest dårlig tid..

Unngå

Ikke og anbefale, dårlig på de fleste områder, uærlig,og lite interessert i selve pasienten

God lege

Punktlig, nøyaktig og god tilgjengelighet. Kort ventetid.

En god og behagelig lege

Trygve er en kunnskapsrik, lyttende og behagelig lege. Har alle de egenskaper som kan forventes av en god lege.
Har nettopp flyttet inn i nye lokaler med et stort venterom som gir en behagelig atmosfære.

Finn en annen lege

Det er sjelden jeg går til legen, men Trygve Nesse er uten tvil den verste legen jeg noensinne har truffet. I en sårbar situasjon som pasient, så er Nesse arrogant, uinteressert og kunnskapsløs. Hvorfor blir sånne folk leger ?

Resepsjonen på dette legesenteret er forøvrig et kapittel for seg selv.

Finn et annet sted!

Lege Trygve Nesse.

Er utrolig dyktig lege og jeg og min familie er veldig fornøyde.

God lege, forståelsesfull og behagelig

Trygve har vært en lege jeg har bare godt å si om. Han virker aldri som at han har dårlig tid, og jeg føler jeg blir tatt på alvor.