Trygve Nesse

Autorisasjon (2002)

Trygve Nesse er en av 133 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Trygve Nesse

Veldig bra fastlege

I 2004 ble vi anbefalt en ung doktor som fastlege og veldig fornøyd å ha dr. Trygve Nesse som familiens lege alle årene. Vi sjelden hos legen men alltid greit å komme til han.Han tar alle problemer på alvor. Han har prsksis med flere andre leger/de vikarierer for hver andre + turnus lege, moderne lokaler sentralt, bestilling av time på nett/sms, betaling på automat etter legetimen etc som gjør det lett og raskt å gå til legen, motta resepter o.l.ANBEFALES!

Den beste legen jeg har hatt

Nesse er en lege som lytter til pasienten å tar dem på alvor han er den beste legen jeg har hatt

Min absolutte favorittlege

Jeg har hatt Trygve som fastlege i 10 år, og selv om jeg nå har flyttet ut av kommunen fortsetter jeg heller å kjøre lang vei til legen enn å bytte.
Trygve virker genuint interessert i deg som pasient, spør om tidligere problemer og hvordan det går med disse selv om man ikke er innom for akkurat dette. Han er kunnskapsrik, rolig og behagelig å snakke med. Kan også være direkte dersom dette er nødvendig.

Det har tidligere vært vanskelig å bestille time på legesenteret og noen av damene i resepsjonen er ikke akkurat solstråler. Men nå som man lett bestiller på nett/ sms og betaler i betalingsautomat som er selvbetjent så er ikke dette et minus lenger.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg hadde Dr. Nesse 8 år som fastlege. Jeg har vært svært fornøyd. Han tar deg på alvor, lytter deg, har tid for deg og ved behov henviser deg videre. Du føler deg trygg hos ham som pasient.
Jeg byttet til en annen lege fordi vi flyttet, men jeg skulle ønske jeg fortsatt hadde Dr. Nesse.

Dyktig og grundig lege

Hele vår familie har samme fastlege og vi er alle veldig fornøyde.
Legen er imøtekommende og lyttende. Opplever at han henviser videre hvis nødvendig, noe som gir ekstra trygghet.
Fint legekontor med enkel betalingsautomat. Rask avklaring av timebestilling via nett/sms.
Anbefaler dette legekontoret og legen!