Arne Christian Njærheim

Autorisasjon (2006)

Arne Christian Njærheim er en av 22 fastleger i

Siste vurderinger av Arne Christian Njærheim

Den beste!

Alltid imøtekomande, tek deg på alvor, er løysingsorientert, ærleg og tydeleg. Er støttande men skriv ikkje ut sjukemeldingar "i hytt og pine".

Følelse av gå til en nær venn

Jeg føler meg som jeg går og besøke en nær venn. En venn jeg ikke har sett på en stund, hver gang jeg er hos min fastlege.

En venn som tar seg tid til å møte deg, har tid til å slå av en prat. En venn som du går til når du virkelig trenger hjelp (det hender jeg stikker innom bare for å holde kontakten varmt).

Jeg går alltid ut av legekontoret med et smil, en følelse av være på rett spor, friskere og tryggere.

Beste legen eg har hatt!

Han har alltid tid til deg, lytter og bryr seg. Har aldri opplevd en lege så bryr seg så mye så han, er utrolig nøyaktig og du får aldri følelsen av at han helst vil ha deg ut fordi neste pasient venter. Litt forsinket av og til men det er verdt ventetiden.

Full pott!

Denne legen hører på deg, spør spørsmål og det virker virkelig som om han bryr seg! Får en god følelse etter ett besøk hos han. Heldigvis er han tilbake!

Grundig og lytter

Tar seg tid, lytter, er omsorgsfull og virker oppdatert på journal og sykehistorie