Carl Christian Norberg

Riska Legesenter

1986

Riska Legesenter Telefonnummer51 68 18 4051 68 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hommersåkveien 20 4311 Hommersåk
Carl Christian Norberg er en av 62 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Carl Christian Norberg

Beste legen du kan få!!

Her hatt Dr. Nordberg som fastlege siden tidlig på barneskolen, så over 30 år. Har bodd i utlandet og andre deler av landet i mange år, og vært innom mange forskjellige "gode leger". Ingen over, ingen ved siden!
Pga at han tar seg så god tid med hver pasient, så må du på beregne noe ventetid før du får komme inn.

Dyktig og empatisk lege

Dyktig lege med mye empati. Evner å se pasienten og å se seg inn i pasientens situasjon. Tar seg god tid til deg som pasient.

Topp lege med empati og omsorg

Han skal få være min fastlege sålenge han driver praksis. Om jeg flytter aldri så langt så blir det sånn. Passer på meg og helsen min .Bryr seg virkelig. Men jeg ser jo at man skal ha god kjemi med legen å det har jeg.

Den beste legen jeg har hatt !

Nordberg lytter og virkelig bryr seg om hva du har på hjertet. har hatt han fra jeg ble født lg er våres familie lege! hatt han i 31 år☺️👍

Behjelpelig, og bra lytter

Setter stor pris på at legen hører på hva jeg har å si, og tar tak i det med en gang. har en betryggende og beroligende tilstedeværelse når en sitter å åpner seg om hva en det skulle være.