Carl Christian Norberg

Autorisasjon (1986)

Riska Legesenter AS Telefonnummer51 68 18 4051 68 18 ...
Hommersåkveien 20 4311 Hommersåk
Carl Christian Norberg er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Carl Christian Norberg

Robust

Norberg er en trygg og robust lege som tenker helhetlig. Han gir tydlige råd, stiller alltid opp, og oppleves faglig sterk. Jeg går ikke ofte til legen og tar heller ikke opp tiden til Norberg mer enn nødvendig, men setter pris på hans tilgjengelighet, kunnskap og personlighet. Virkelig en flink lege.

Det er fort gjort å glemme at fastlegene jobber mye, har 1000 faste "kunder" og jobber i en utsatt yrkesgruppe med press, forventninger og krav om produksjon. Og akkurat derfor må vi sette pris på de som virkelig gjør denne jobben med respekt. Det gjør Norberg!

Norges beste fastlege!

Svulstig overskrift, men min oppriktige mening. En lege som tenker helhet, som er grundig, god kommunikasjon og som tar seg tid. Hver eneste gang! Da er det helt ok å måtte vente opp til en time etter avtalt tid. Jeg gruer meg til han blir pensjonist......

Beste legen du kan få!!

Her hatt Dr. Nordberg som fastlege siden tidlig på barneskolen, så over 30 år. Har bodd i utlandet og andre deler av landet i mange år, og vært innom mange forskjellige "gode leger". Ingen over, ingen ved siden!
Pga at han tar seg så god tid med hver pasient, så må du på beregne noe ventetid før du får komme inn.

Dyktig og empatisk lege

Dyktig lege med mye empati. Evner å se pasienten og å se seg inn i pasientens situasjon. Tar seg god tid til deg som pasient.

Topp lege med empati og omsorg

Han skal få være min fastlege sålenge han driver praksis. Om jeg flytter aldri så langt så blir det sånn. Passer på meg og helsen min .Bryr seg virkelig. Men jeg ser jo at man skal ha god kjemi med legen å det har jeg.