Carl Christian Norberg

Hommersåkveien 20 4311 Hommersåk
Carl Christian Norberg er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Carl Christian Norberg

Behjelpelig, og bra lytter

Setter stor pris på at legen hører på hva jeg har å si, og tar tak i det med en gang. har en betryggende og beroligende tilstedeværelse når en sitter å åpner seg om hva en det skulle være.

Den beste legen jeg kunne få.

En omsorgsfull og inkluderende lege. Han lytter, gir alltid inntrykk av å ha god tid til pasienten. Han snakker og forklarer alt grundig og nøye, og på en måte som er lett for oss som pasienter og forstå . Vår familie har hatt han som fastlege i over 20 år, og vi er så takknemlige for det.

Dyktig og allsidig lege!

Har vært min fastlege i 20 år. Har byttet fastlege pga flytting og har innsett at man skal lete lenge før man finner en like god fastlege igjen!

Norges desidert beste lege!

Norberg har vært legen min i mange år og jeg skal aldri bytte uten kamp! Må alltid vente litt, men får alltid den tiden jeg trenger når det er min tur, et fantastisk menneske!

Faglig dyktig med stor kompetanse på det meste

At det kan bli litt venting er jo de fleste kjent med men det oppveier konsultasjonene opp med utallige ganger.
Den behandlingen / rådføringen jeg opplever er av meget høy faglig og menneskelig karakter.
Hos denne legen kan man trygt fortelle alt med en gang slik at han kan finne rett måte å behandle på, det finnes mange gode leger heldigvis, og jeg er glad at han er min fastlege, slik dyktig og sympatisk lege burde det vært fler av.