Carl Christian Norberg

Riska Legesenter

1986

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Riska Legesenter
Hommersåkveien 20 4311 Hommersåk
Tlf: 51 68 18 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Carl Christian Norberg er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Carl Christian Norberg

Dyktig og empatisk lege

Dyktig lege med mye empati. Evner å se pasienten og å se seg inn i pasientens situasjon. Tar seg god tid til deg som pasient.

Topp lege med empati og omsorg

Han skal få være min fastlege sålenge han driver praksis. Om jeg flytter aldri så langt så blir det sånn. Passer på meg og helsen min .Bryr seg virkelig. Men jeg ser jo at man skal ha god kjemi med legen å det har jeg.

Den beste legen jeg har hatt !

Nordberg lytter og virkelig bryr seg om hva du har på hjertet. har hatt han fra jeg ble født lg er våres familie lege! hatt han i 31 år☺️👍

Behjelpelig, og bra lytter

Setter stor pris på at legen hører på hva jeg har å si, og tar tak i det med en gang. har en betryggende og beroligende tilstedeværelse når en sitter å åpner seg om hva en det skulle være.

Den beste legen jeg kunne få.

En omsorgsfull og inkluderende lege. Han lytter, gir alltid inntrykk av å ha god tid til pasienten. Han snakker og forklarer alt grundig og nøye, og på en måte som er lett for oss som pasienter og forstå . Vår familie har hatt han som fastlege i over 20 år, og vi er så takknemlige for det.

Dyktig og allsidig lege!

Har vært min fastlege i 20 år. Har byttet fastlege pga flytting og har innsett at man skal lete lenge før man finner en like god fastlege igjen!

Norges desidert beste lege!

Norberg har vært legen min i mange år og jeg skal aldri bytte uten kamp! Må alltid vente litt, men får alltid den tiden jeg trenger når det er min tur, et fantastisk menneske!

Faglig dyktig med stor kompetanse på det meste

At det kan bli litt venting er jo de fleste kjent med men det oppveier konsultasjonene opp med utallige ganger.
Den behandlingen / rådføringen jeg opplever er av meget høy faglig og menneskelig karakter.
Hos denne legen kan man trygt fortelle alt med en gang slik at han kan finne rett måte å behandle på, det finnes mange gode leger heldigvis, og jeg er glad at han er min fastlege, slik dyktig og sympatisk lege burde det vært fler av.

Lytter ikke til pasienten

Legen er for ensporet og tar ikke pasienten på alvor.
Plager som pasienten beskriver blir ignorert og holdningen er at"man må tåle litt"

den mest stabile og flink lege

jeg har gått til nordberg siden 1999 og har ingenting og klage på
han er tålmodig og lytter til sine pasienter han er ikke så nøye med tiden når han har pasienter hos seg
jeg kommer aldri til og bytte ut nordberg
for man skal lete lenge etter en sånn flink lege

Tillitsvekkende

Har vært min fastlege gjennom ca 15 år. Oppleves som svært dyktig, interessert, engasjert og evner å møte på en anerkjennende måte. Det er riktig at en ofte må vente for å komme inn, men når du kommer inn, har du full fokus. Heller det en en lege som slåss mot klokka og har blikket på Pcen. I tillegg har jeg erfart at når det virkelig gjelder, er tilgjengelighetet meget god!

Han er virkelig bare en helt fantastisk lege

Hadde ham som fastlege fra jeg var liten. Nå har jeg flyttet og det har smått om senn gått opp for meg at jeg aldri vil få en like god lege igjen.

Han er til å stole på

Tar seg god tid å hører på hva du har å si,minuset er at han alltid ligger langt etter tidskjemaet så du må ha go tid når du har fått time.

Norges beste lege

Den aller beste legen av alle

Fantastisk lege, tar seg god tid, lytter og bryr seg om sine pasienter.
veldig trist når jeg mistet han.

Som jeg har hatt siden heg var liten jente. Lytter og viser omsorg. Skal lete lenge etter en så dyktig lege. Tror nemlig ikke noen kan sammenlignes med ham.

Dyktig lege

God oppfølging av sine pasienter! Har mindre pasienter enn andre leger. Kommer på hjemmebesøk og deltar på samarbeidsmøter i boliger.

Den beste legen jeg har hatt!

Har gått til han litt over ett år, dog bare to-tre ganger. Alle gangene var det et problemfritt møte, og jeg fikk den hjelpen jeg søkte! :)

Mest sannsynlig Norges beste lege!

Har gått til Dr. Nordberg i mange år, han er en fantastisk lege, et fantastisk menneske og en fantastisk rådgiver!

han er faglig veldig dyktig, han har evnen til å lytte, og han tar seg god tid med pasientene.