Riska Legesenter AS

Hommersåkveien 20 4311 Hommersåk

Siste vurderinger av behandlere ved Riska Legesenter AS

Usympatisk og lite forståelsesfull

Lege: Nina Thorsen Wikene Skrevet

Jeg er en godt voksen dame på 61 år og har hatt denne legen i 8-10 år og tenkt mange ganger på å bytte til annen lege.
Det som er så vanskelig med bytte er at alle leger har pasienter på venteliste kanskje så mange som oppi 130-40 personer så det har blitt at jeg har beholdt Nina.
Men nå har jeg fått nok, jeg har aldri følt meg som menneske når jeg er hos henne. Hun hører ikke på deg eller på problemene dine i det hele tatt, hun er vel mer opptatt av om du snakker sant eller ikke.
Hun burde jo kjennt til mine helseproblemer, men tror ikke hun tar meg alvorligt eller hører dårlig etter når jeg har time.
Synes hun oppfører seg arrogant og lite behjelpelig og har alt tatt en avgjørelse om min helse.

Trygg og omtenksom

Lege: Kjetil Rune Skoge Skrevet

Han er veldig hyggelig og er så behagelig å være med. Han bruker alltid god tid å lytte og gi noe råd.

Behagelig og betryggende

Lege: Kjetil Rune Skoge Skrevet

Behagelig person å ha med etter å ha fått en diagnose som tok tid å komme til, og som på veien kunne peke mot svært alvorlige sykdommer.

Hører ikkje på pasient

Lege: Nina Thorsen Wikene Skrevet

Opplever ikke å få hjelp ved flerne situasjoner. Hun hører ikke hva jeg sier, svarer nedlatende ved bekymringer eller smerter.

Faglig dyktig, genuint opptatt av det beste for meg som pasient.

Lege: Nina Thorsen Wikene Skrevet

Ikke så ofte jeg er hos legen "min" som jeg har hatt i flere år, men makan til lege! Lytter, stiller spørsmål og bryr seg oppriktig om meg og min helse. Hun har slik jeg vurderer det alt en fastlege bør inneha av faglig kompetanse, empati, men stiller og de utfordrende spørsmål som gjør at en går en runde med seg selv i.f.t hva en selv kan gjøre for å bli frisk.