Thomas Bruno Mulrooney

Autorisasjon (2015)

Thomas Bruno Mulrooney er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Thomas Bruno Mulrooney

Effektiv og saklig

Mulrooney fremstår som kompetent, sikker og effektiv. Han tar seg likevel tid nok til en grundig og trygg håndtering av problemene som tas opp og diagnoser og råd virker gode.

Uprofesjonel

Bestandig meget lang ventetid. Svarer uhøflig og nedlatende på spm. Han virker oppgitt og legger ikke skjul på at han har mange pasienter, dårlig tid og jeg har bestandig fått av følelse av å være til bry og i veien. Får Bestandig beskjed om å bestille ny legetime om jeg spør om en rask ting som ikke handler om akkurat det du er der for. Arrogant og uempatisk

Anbefales:)

Kjempedyktig og forståelsesfull lege.
Tar seg tid til pasientene sine og man føler seg sedd og hørt.
Jeg er kjempefornøyd med min fastlege.
Anbefales:)

Hyggelig, men lite tilgjengelig og handlekraftig.

Virker oppriktig hyggelig og interessert, men det hjelper ikke med lange samtaler uten resultat. Jeg har opplevd veldig mye venting uten å ha fått verken hjelp eller sykmelding når jeg har trengt det som mest.
Veldig lite tilgjengelig, kan ikke/tør ikke stille noen form for diagnose, derfor heller ingen hjelp. Som pasient blir man en kasteball i byråkratiet.
Er det legen eller systemet som svikter?

Fortsatt ingen oppfølging

Skrev til legen om manglende oppfølging av mine blodprøver , for mange uker siden …. Jeg ba om utvidet blodprøve og etterlyste svar og ringte legekontoret og ba om utskrift ,da jeg hadde forventet en tilbakemelding. til min overraskelse bør det opplyst at det ikke var mulig å få , men ble fortalt at legen hadde godt igjennom prøvene og funnet alt i orden . Jeg fulgte opp med ny purring via Mail for flere uker siden , og ba om tilbakemelding , men fortsatt ingen tilbakemelding . Kommunikasjon, oppfølging , service .. alt er fraværende . Dette er meget kritikkverdig